dimarts, d’octubre 04, 2005

08.10.05. Pujada a La Pena (Crono escalada BTT).

DATA: 08.10.05.
HORA DE SORTIDA: Per determinar. La sortida de cada participant es farà amb un minut de diferència amb el següent participant, prèviament la organització efectuarà el sorteig d’ordre de sortida.
RECORREGUT: Sortida desde la Pista que puja a La Pena per la carretera de Poblet-Les Masies, fins els Plans de St. J0an i torna a baixar per la pista.
Distància aprox.: 9 Km de pujada i 8,5 km. de baixada.
Desnivell positiu: 500 m. aprox.
CONTROLS: S’intentarà establir un control als Plans de St. Joan, per determinar qui guanya el premi "Pantani" a la pujada més ràpida.
IMPORTANT: Donat que ens trobem en plena època boletaire, es prega anar amb molt de compte a la baixada, ja que ens podríem trobar amb cotxes de cara en els trams de doble sentit.

Es decidió de la Direcció, catalogar aquesta prova com puntuable per el trofeiu TROTE-EXTREM. Seguirem informant...

NOTA ACLARATORIA: Després de la polèmica suscitada pel que s'ha dit en l'últim paràgraf de la notícia, ens veiem en la necessitat d'aclarir-lo. Simplement es volia donar a entendre que si la Direcció ho considera oportú, i després de sotmetre'l a la corresponent votació en l'assemblea, declari (si vol) aquesta prova com puntuable. En cap moment era la nostra intenció, donar a entendre que la direcció ja ha considerat aquesta prova com a puntuable, hem dit.
NOTA 2: Finalment s'ha decidit fer una crono fins els Plans de St. Joan i després una volteta tranquilament fins Rojals o les Tres Creus + esmorzar allà on sigui. Hora d'inici: 9:00. NO PUNTUA PER EL TROFEIO TROTE-EXTREM.

61 comentaris:

Anònim ha dit...

Esteu fumats

Anònim ha dit...

comprat una biciiiiiii !!!

Anònim ha dit...

Proposta + extrem: per tal d'igualar forçes, podriem fer la baixada per la trialera del mirador de la Pena fins la font del Deport i agafar la pista de baixada de la Pena...així tambè evitarem que els "fumats" es creuin en el recorregut.

Donada la meva baixa forma i per evitar fer el ridícul, em presento voluntari per al control de temps de la pujada.

Anònim ha dit...

Jo de vosaltres portaria airbag a la bici,perque si caus et pots trencar el genoll o qualsevol altre cosa.

Sobre tot el Toni que insisteix en caure cada vegada.

Anònim ha dit...

jo vull saber qui són els compoments de "l'assamblea de majaras" que han decidit que sigui puntuable...amb les competicions oficials ja n'hi ha prou!!! aprofito aquesta tribuna pública per demanar adesions a la meva protesta per declarar aquesta bogeria com a puntuable... com més serem més força farem !!!

Anònim ha dit...

Jo també sòc de l'opinió de l'elment subversiu.Encara que jo participi i ell no , no s'hauria de puntuar.No ha de ser prova competitiva.És un entrenament com un altre.Vam dir que nomès puntuaria a les curses.

Anònim ha dit...

El 1er punt dels estatuts del trofeiu trote-extrem diu : "La puntuació vindrà donada en base a les competicions oficials que s'esdevinguin al llarg de la temporada; i que com a tals estiguin a l'exposició pública ja sigui en premsa, internet, o un altre mitjà de comunicació. Així mateix queden exclosos de puntuació els entrenaments intersetmanals o els de cap de setmana".
Si és competitiu proposo, reclamo i EXIGEIXO!!! al famós jurat popular; que faci entrega a cada participant d'un obsequi com per exemple un maillot (és una prova de BTT, oi?)

Anònim ha dit...

Simplement volia dir que si a la Direcció li surt dels ous, consideri aquesta crono com puntuable, en cap moment volia donar a entendre que es una prova puntuable. Jo no soc de la Junta Directiva, i per tant no tinc capacitat ejecutiva, simplement sóc el Cap de Premsa.

Anònim ha dit...

El tema del maillot se soluciona ràpid...inscripcions: 60 € (30 € maillot del trocatlon i 30 € despesas organitzatives), els comptes clars, som un club transparent.

Anònim ha dit...

Ahhh, qui vulgui aigua que pari a la font...

Anònim ha dit...

qui és la direcció? som democràtics? fem eleccions? un cop d'estat? anarquia? amor libre? intercanvi de parelles, trios, bizarres, piercings a la llengua,....??????????????

Anònim ha dit...

la Direcció, la Direcció, a qui l'importa qui es la Direcció, el poder es l'important, i on es el poder ??...a la comunicació i ese soy yo.

Anònim ha dit...

Esteu fumats

Anònim ha dit...

Ojalá !!!

Anònim ha dit...

On puc comprar xuculata,tius?

Anònim ha dit...

Ostia, ostia !!!!.
Despues dieu que si jo no treballo, per que sempre estic conectat a la web? I que collons foteu vosaltres? No teniu una altra cosa que fer?.
Ja parlarem del tema de la crono aquest dimecres, en principi no te perque ser puntuable, pero escoltarem a tothom, l'ho mes important es com ha dit algú, que quants mes siguem mes riurem.
Podem aprofitar per anar despres a esmorçar, i que ho pagi l'home del mes, per exemple... je,je.

Anònim ha dit...

Teca gatris, que paga el Joanjo !!!!
Nen porta la Visa.

Fale, fale, estic una mica avorrit.

Anònim ha dit...

falto jo , crec que no ha de ser puntuable, encara que jo tinc moltes posibilitats eh..jejeje.
A veure es tracta de fer la pujada semblant al dia del Puigmal amb intensitat tampoc cal que anem a tope. Important l'esmorzar,jo tinc que estar a les 14 hores a Sitges.
Aveure com ens ho manegem.

Anònim ha dit...

Toni...que has d'anar a fer a Sitges? Ja ho sap la teva dona?


I que quedi clar! JO JA NO SÓC L'HOME DEL MES. JO SÓC L'HOME DEL MES...ANTERIOR!!!

Anònim ha dit...

!!!CALLAROS COÑO!!! Me cagon la leche!!

Que puntos ni que ostias!!

A ver si van a puntuar las pajillas que me hago por Internet!!


Ho faig bé? Em semblo al Torrente. Clar, vaig anar a veure la peli el diumenge.

El jurat Popular creu que no hauria de puntuar . Com molt bé a dit el vostre apreciat company Joanjo (tete gran del Jaume B. i el home-extrem del mes de setembre), el 1er punt el estatut ho expresa molt clar.

De totes maneres si la majoria vol que puntui doncs que puntui.

D'acord??? si?? ho sembla bé??? si?? segur?? i la mama??? ai cutxi cutxi..

que si puntua que si no puntua, una mierda va a puntuar ,que s'han cregut

Au no feu emprenyar més al Jurat Popular!!

Ostias putas

Adèu

Anònim ha dit...

oh oh oh que bé parla el nostre líder, quines paraules més encertades...no se que fariem sense ell. Jo (com no!) estic totalment d'acord amb ell, acato les seves desicions sense posar cap mena d'objecció. AAAAMEN.

Anònim ha dit...

seguirem la tònica......ÒSTIA PUTA COÑO JODER! JODER JODEREMOS TODOS, que ganas tenemos.....
Com que jo no tinc cap possibilitat front tant de mascle embravit plens de testosterona fins al cul i a punt d'esclatar, yo digo mando y ordeno que només puntúi JO, mi menda lerenda, no creieu que és més just així?
Proposo una altra cosa, a dalt a la meta una tia en PILOTES i al primer que arribi "ven, cómeme la conchita"

Anònim ha dit...

Estas crazy macachaaaaa !!!!

Anònim ha dit...

unga! unga! UNA TIA EN BOLES !!!

Anònim ha dit...

Mare de Deu !!!!, com està el mon, només sexe, sexe i sexe...

Anònim ha dit...

Estic fent un casting per Jurassic Park - LXIX i necessito 15 Velociraptors. Presenteu-vos! Teniu possibilitats!

Anònim ha dit...

una tia en boles, ó una tia buscant BOLETS per la zona de meta a la pena

Anònim ha dit...

yupi yupi yupi, sucarem sucarem

Anònim ha dit...

Esteu tots per fer una cursa des de'l PERE MATA fins al VILLABLANCA,però sense puntuar.
TORRATS I TORRADA.

Anònim ha dit...

És que som els IPM del Tàrraco!

Definició IPM per als qui no ho sàpiguen:
(1)Codi de 3 paraules per designar aquelles persones que han estat, estan o molt probablement estaran ingressades en un sanatori mental que es troba situtat a la "pedania" de Reus.
(2) Institut Pere Mata.

Anònim ha dit...

Com que veix que la gent te ganes d'escriure, proposu un nou tema:
Dia 30 d'octubre, mitja marato de muntanya de S.Llorens Savall, tothom que acabi rebrà una jaqueta amb folre polar; que mes voleu?.
Qui s'apunta?, de moment ja en som dos...

Anònim ha dit...

Papa Jaume, aixó se m'està escapant de les mans per moments...

vaya tela....

Anònim ha dit...

Aixó, aixó canviem de tema que la cosa degenera a marxes forçades

Anònim ha dit...

Leo, ja t'han dit que hi ha una baixa a la duatlo de Nuria, i que si hi vols anar ara pots.

Anònim ha dit...

Home, si es baixeta i es deixa....

Anònim ha dit...

no sé si ja us ho he dit. visiteu la següent pàgina. es poden calcaular una sèrie de paràmetre scom ara: VO2màxim, índex de masa corporal, gasto energètic, ... és la següent:

http://www.mundoatletismo.com/Site/medicina/calculadoras.html

Anònim ha dit...

qui arribi primer a dalt la pena tindrà doble ració d'esmorzar???Us recordo que el meu temps de les Masies fins a la Pena és de 30min57seg.A veure si aquest dissabte el rebaixem,ok?

Anònim ha dit...

Una crida al orden:

Ostia la que a liat la cochita,no
pensava que estavem tan malats.
Com que dels trotes, dos són metges proposà que tots es faigin una revisió "DESDE EL COMENTARI DE LA COCHITA FINS EL HOME JABALI" apa dons ja podeu demanar hora.
Si us plau pel bon funcionament de la pag.web absternir-vos de fer comentaris que no procedeixin.

Anònim ha dit...

Toni: queremos SALSA,SALSA, queremos SALSA, SALSA!!

Anònim ha dit...

Ja que sembla que l'ho de la tia en bolas a tingut exit, proposu a qui ho va posar que la busqui.
Tamble s'accepten propostes per anar a esmorçar despues del passeig amb btt.
Una altre cosa el dimecres 12 (que es festa nacional), hi ha la sortida amb btt a Alcover, ...Farem un autobus "trote-extrem" ?.

Anònim ha dit...

La buscarem, en sé d'alguna per al poble....UMMM!
Nantros dos d'esmorzar no sé, tenim gran costellada per a dinar.

Anònim ha dit...

no som un país normal...cel.lebrem la festa nacional del país veí. Com diria l'Obelix: ESTAN BOJOS AQUESTS CATALANS!!!
PD: la qüestió és que fem ...FESTA!!! on dieu que anem? jo m'apuntu!

Anònim ha dit...

Ahhh no no!!És la diada nazi-onal espanyola....i jo aniré a treballar...serà un treball d'entrenament....com per exemple anar en bici per Alcover,no?Si el tete gran s'apunta jo també!

Anònim ha dit...

Nosaltres tirem cap a l'Esplu aquesta tarda ja trucarem per quedar demà.

Anònim ha dit...

Me cago en TODAS las patrias

Anònim ha dit...

Titol.:Tot torna a la normalitat.
Firma.:JaumeG.News
Si senyors, cadescu al seu lloc, el que semblaba un enfonsament de les bases del nostre trote-extrem, no era res mes que un lapsus post-vacacional, i pel que sembla tindrem el cul del Papa pel devant (i per molts anys).
A les nou del mati, ja teniem els nostres trote-adictes preparats per anar a fer el cafe de rigor (com ha de ser),al casal de l'espluga, eran vuit ni set ni nou, vuit els elegits per la prova que anaven a realitzar.
Puntualment a les 9h. i 30min, van sortir tots alhora, tal com no s'habia dit; el jaume petit, va sortir com un coet, seguit de tots els demes, a les primeres rampes, el grup es va anar estirant, el toni (qui sino), va anar a per ell, el tete gran al seu redera(com quasi sempre), despres el grup anava perdent membres, mentres el jaumeg. anava atrapant gent, un rera l'atra fins arrivar a pasar al toni, tots dos van tirar a mort per atrapar al lider de la crono, sense aconseguir-ho, al pas del cruce de la fons el jaume petit treia 30 seg. al altre jaume (que va deijar enrera al toni, que seguia molt aprop, pero a les seguents rampes el lider va anar perdent força, cosa que va aprofitar el jaumeG. per fer un cop d'efecte suisida, el va atrapar i amb plat gran va iniciar l'escapada definitiva, arrivant al final de la crono amb una ventatge de 25 seg. sobre el jaume petit, i de 40 seg. sobre el toni, posteriorment, va arrivar el joanjo (ex-home del mes), el xavilo (que tenia que fer de llebre), pero sel van menjar els llops, despres el Leo, el JosepM&M (que va fer la seva propia crono), i finalment pero primera dona la nostra inimitable Eugenia (falta un accent a Eugenia pero no se ha on va).
Un cop tots refets, varen fer un tomet fins a les tres creus per fer gana, i a Rojals va ser on tots va triunfar, amb un esmorçar de collons, pa de pages amb botifarra negra a la braça, allets torrats, i viii.
Amb la panxa plena i el cervell ennubolat pel vi, ja no m'enrecordo per ho vem baixar, per se que i havien moltes corves, i que era tot de baixada (menys mal).
Resultats de la I crono trote-extrem.
1.- Jaume G.: 41'00"
2.- Jaume B.: 41'25"
3.- Toni.: 41'40"
4.- Joanjo.:
5.- Xavilo.:
6.- Leo.:
7.- JosepM&M.:
8.-i 1ª.- Eugenia.:

Anònim ha dit...

Joanjo: 42'29''
(reservava energies degut a la lesió de la setmana anterior i per donar una mica de peixet als veterans i als juvenils )

Anònim ha dit...

També cal destacar la gran actuació del Papa a la baixada, amb un parell de collo...dic copes de vi, va baixar per la trialera del mirador i la senda del Colom, per després enfilar la pista de la Pena, a un ritme molt pero que molt bo, no l'hi vaig treure ni un minut a baix de tot i aixó que jo baixava "con prisa pero sin pausa".

Toni, com el Jaume es porti la petaca de ví, al puigmal, t'aseguro que a la baixada no l'agafessssssssss !!!!

Anònim ha dit...

va tius/es escriviu no tant llegir i a escriure coses, collons. proposo que a partir de cert nº de missatges escrits a la pàgina serveixin per puntuar a la classificació.
així segur que escriureu, eh! eh! eh! quicir no!

Anònim ha dit...

us he dit que a escriure!

Anònim ha dit...

mecagon to lo que se menea!!!

Anònim ha dit...

clar! heu vist 3 missatges més de cop i tots a mirar qui i que s'havia escrit.

es que no tinc cap més feina fins a l'hora de l'entreno. clar que podria estar estudiant, mirant fotos de ties en boles, tocant la zambomba,....però mira tú...avui no en tinc ganes.

va pels dies que estic putejat, així que em passo el rato rumiant la parida que us puc dir. apa! fins ara!

Anònim ha dit...

ja no se que dir més....

Anònim ha dit...

així que a10

Anònim ha dit...

Juanjo, relaxet, prente una tila.
Gracies a tu ja hem batut el record de comentaris.

Anònim ha dit...

...

Anònim ha dit...

Un nou rècord, trote-extrem, som l'ostia batin records....

Anònim ha dit...

us comunico que ara mateix acabo de fer-me la bossa; i que a les 17.40 aproximadament procediré a iniciar el meu itinerari que probablement acabarà a les 18.00 (aprox.) a la seu del CN Tàrraco.

Així mateix, us anuncio que aquest miisatge està sent finalitzat.

A reveure!!!

Anònim ha dit...

Be donç, si ja has acabat, no et dono l'adreça d'una pagina de ties que t'anaba a dir.

Anònim ha dit...

va porfa, que em portare bé...

Anònim ha dit...

gràcies jaume g. per el comentari tant estimulador! la inimitable Eugènia, no ho tornis a repetir massa que si no em pujaran massa els fums i després no hi haurà qui m'aguanti (bueno, em sembla que ja m'han pujat)
Doncs a la baixada amb BTT de l'altre dia, em vaig fotre dos òossttiieess, per poc no veieu al superman sense capa per allà al cel de la conca, em vaig fotre de nas a la punta, punteta, però punt..eta del Mirador, davant d'una parella que estava asseguda menjant un entrepà i l'home es va aixecar, oh cony aquesta noia, ha DESAPAREGUT! em volia fondre, tota xula que baixava.... a uns altres el vi no va massa bé.