dimarts, de novembre 22, 2005

27.11.05. Mitja Marató Ciutat de Tarragona

Nens i nenes, tots preparats???...sabatilles i roba neta, ben afeitadets i depiladets, ungles tallades...ens farem una afoto oficial, oi ???? On quedem per la concentració avant-cursa???

El Papa propossa:

"Ahir despres del entreno, uns quants vem comentar de anar a dinar plegats (...de juntos, no de plegados), al acabar la mitja de tarragona,... algu mes s'hi apunta?.-Menu, el habitual de pizzeria.-Presupost, cadescu el seu.-Lloc, el que estigui vuit i aprop.-Acompanyants, si, si estan degudament acreditats.-Hora, donç despres del bany i/o jakuzzi del Tarraco, aprox.. 14h. "

34 comentaris:

Anònim ha dit...

El pack LeoGenia, s'apunta.

Anònim ha dit...

Vols dir que després del mega-macro-super-hiper-habituallament de final de cursa tindrem gana ?????

Anònim ha dit...

Jo m'apunto. Més que plegats, anirem abonyegats, magullats i exhaustes...
Ja m'estic veient a la piscina petita descansant (al jacuzzi, no hi cabem) i preparant la panxa per... una paella??? una pizza?? una graellada?? I si anem a un xinu?? Sempre hi ha lloc i si no tenen prou menjar, descongelen unaltre cadaver i ja està...

Anònim ha dit...

Jo m'apunto...i no s'en parli més!

Anònim ha dit...

No estaria malament que el Barri brothers portessin companya.................. o no?.
La Maria i Toni ens apuntem al dinar.

Anònim ha dit...

joer... que callats esteu avui... que ens ha donat a tots per treballar, o què???

Anònim ha dit...

Espera Enric que ara mintrodusco jo.
Jo vinc també al dinaró (encara que el Leo ja ho ha decidit per mi però ho vull dir de mi mizma boca) però en quines condicions??? no ho sé......només sé que ara per ara tinc els bassons de puta pena....porto també el cagalló al cul de la pressió que jo mateixa hem poso....només sé que tinc ganes d'estar asseguda a taula...ON SIGUI, M'ÉS IGUAL!!!

Anònim ha dit...

Jo també en tinc ganes que estiguis asseguda a taula, i deixis de menjar-me l'olla amb la put.. mitja.

Anònim ha dit...

si vis pacce para bellum

Anònim ha dit...

Jo també m'apunto i a més a més amb molta gana

Anònim ha dit...

El 90 mm parabelum lo tengo yo ahí debajo....

Anònim ha dit...

graccie Benebictine, graccie....am padrus an filius e spiritus santus!!

Anònim ha dit...

parabelum levantarum?? qüi lafortunatum?? meravellarum lus penus levantadus!!! ara trubatu un furadus i copulusss.....ooohhh

Anònim ha dit...

como una chota....majara perdida.

Anònim ha dit...

Roxana i Josep tambè s`apunten al dinar

Anònim ha dit...

El company Toni, diu d'anar al restaurant El Passadís
Estanislau Figueres, 36
Tel. 977 23 24 55, es molt gran i els caps de setmana fan menú a 10 €, l'unic inconvenient es que normalment està bastant plè i seria millor reservar.

Anònim ha dit...

Tius, no poc ni caminar (un altre a la llista de possibles baixes), almenys i gràcies al David P. vaig fer l'última serie a 03:50':), Euge me sembla que t'has quedat sense llebre.

Anònim ha dit...

I no val respondre " i tu sense conill" que te veo......

Anònim ha dit...

De debó et fa tan mal? Em faras sentir culpable. Ara ja serem dos que correrem coixos.
Ulgla de ferro versus peu tort!!

Anònim ha dit...

Per cert, jo tinc dinar familiar, aixó vol dir que us aprofiti a tots.

Anònim ha dit...

Algu va entendre que les series d'ahir s'habien de fer a un ritme mes lent que l'ultim dia que en vem fer?.
L'unic que aconseguireu es arrivar cansats a la mitja.
A mi ja em va be anar al Passadis, pero a veure qui es el maco que es fa responsable de reservar-ho?, i per a quants?

Anònim ha dit...

Jo sembla que no....(es culpa del David, je, je, je) ho sento Papa, és que em vaig emocionar, però que consti que menys l'última sèrie totes les altres les vaig fer a un ritme més tranquis...em perdones....

Toni = maco.

Anònim ha dit...

Estic d'acord... el futur ministre del Tarraco = maco.
Va, Herr Director... ja saps que fer sèries per sota del ritme de carrera no està en el nostre codi genètic...
Segur que diumenge estem tots recuperats...
Per cert... l'ex-home del mes... 3'33'' amb vent en contra... vigileu les porres!!!

Anònim ha dit...

Leo no et disculpis, el que volen és que no prosperem. Mira que ha passat amb els Barry-Brothers, ara els hi tenen por.
Ja veus, per tal de guanyar el trofeiu Trote-extrem la gent és capaç de mentir i de dirigir malament els entrenaments, ves en comte, hi ha molta malícia.
UUUUUUhHHHHHHH!!!
UUUUUUUHHHHHH!!!

Anònim ha dit...

El tete gran està que es surt!!Està molt fort...ell diu que no.Leo com va el peu?Ja te'l toques?Si tens algun problema m'ho dius.A mi m'es igual allà on anem a dinar però hi hauria d'haver un encarregat,no?

Anònim ha dit...

Per cert Leo,ja han pagat tots la porra.

Anònim ha dit...

El peu, malament.
Ok, ara la canvio.

Anònim ha dit...

Leo, eres de la pluma ahora??toni=maco! no ho entenc! sóc justeta....no ho entenc....algun peloteo per alguna cosa.......dóna cromos si li dic maco!...i això de.."ja t'el toques"!!!... m'estic perdent alguna cosa i encara no m'he enterat.... Leo si t'has canviat a conill avisa! resulta que tenia una floreta casa i encara no m'havia adonat! con lo que me gustan los zipotes...

Anònim ha dit...

Amunt lordinariadez!!!
Potser en serem 3 de coixos, encara tinc els bessons garratibats.....però si hem trobo bé algú de per a qui s'anima a fer-me de llebre si el "conillet" que tinc a casa es raja????

Anònim ha dit...

ah!! la justeta ja ha aterrissat! he fet marxa enrere i ja sé d'on vé Toni=maco!!!
Toni eres un tio....eres un tio....que está pa comerse....lo que sea!!

Anònim ha dit...

Bé cracks... prepareu-vos per tragar una mica de merda al faro...
Sembla que tindrem vent de l'oest... cof, cof...


http://www.weather.com/activities/travel/businesstraveler/weather/tenday-details.html?locid=SPXX0076&dayNum=2

Anònim ha dit...

estás atacá...a veure si pasa la mitja i ens relaxem una mica.

au, fes l'encreuat que he ficat.

Anònim ha dit...

ji, ji...
el Trote-Extrem ha guanyat al C.N. Tarraco ... (veure clas. oficial mitja)

Anònim ha dit...

mira xaval em relaxaré quan em dongui la gana i l'encreuat el podies haver fet millor....