dilluns, de febrer 20, 2006

Cap de Setmana 18-19 Feb.

Curses, entrenos, per si voleu explicar que heu fet durant aquest cap de setmana.

Anònim ha dit...

Dissabte vaig fer l'entreno amb BTT més curt de la meva vida 4 minuts !!!! 35' de cotxe fins l'esplu, 10' per canviar-me i montar la bici, un dia espatarran de sol i calor...pujo a la bici, encaro el camí de la Pena i en la segona recta KATAKRACK la cadena a pendre pel cul !!!! Sniff, snifff...menys mal que portava les zabatilles i vaig anar a trotar una mica.

Això si, diumenge vaig tornar amb la cadena arreglada....je, je,je.

Ahir els "ultra-bois", mes acompanyaments, varem fer una nova inspeccio per terres del Montsant, aquest cop el punt de sortida va ser la Morera del Montsant, tot hi arrivar-hi sota una pluja lleu pero mullada, vem sortir a correr ...(dons no), ens en vem anar al bar a fer un caffeto i esperar a que pares de ploure.
Mitja hora despres ja estavem muntanya amunt tot seguint el GR, grau de l'Agnet, Serra Major, Toll de l'ou, Pi de la carabaseta, ermita de sta.Magdalena, Albarca, Grau d'Albarca, Roca Corbatera, Grau de Barrots i de nou a la Morera, durant el descens ens va fer una petita nevada, res quatre floquets. Acte seguit de cap a dinar al hostal, tope bo, va picar una mica pero va valdre la pena. Deixo que l'Enric faci la descripcio de la baixada que segurament sera desde un punt de vista mes interesant.

Anònim ha dit...

Jauem ja pots obrir el teu correu ?

Culloooons!!! quin tomarro que vau fer, si vau recorre tot el Montsant de cara mar, si seguiu aquest ritme o com diu el Jaume l'augmenteu aviat haureu d'anar a buscar noves muntanyes per no correr per les mateixes. Jo diumenge vaig tornar a sortir a escalar, una via que s'hem va creuar una miqueta hem va fer sortir sang de les ungles, porto les mans com un cromo. Ei!!! i els cracks de la Vall Fosca, com va anar?

El dissabte a les 18h, ja estem tots al IES de la Vall Fosca per recollir el dorsal. Les parelles són XaviLo-Joanto i David P.-Oscar Anguera (nova incorporació al trote-extrem).
Recollim els obsequis de la cursa, i ens donen la samarreta de la cursa, un buff de la cursa i un munt de punyetetes més i a més a més... una guapada de motxila SkiTrab ideal per esqui de muntanya amb un munt de pijades que encara ara no sabem ni perque serveixen.
El diumenge a les 6h ja estem esmorzant, però el temps pinta fatal doncs està plovent. Agafem el cotxe del XaviLo que te rodes de 60% aventureras i 40% todoterreno o no se que ostias diu que te que no patinen mai. Mentres pujem cap a Capdella comença a nevar que te cagas i veiem com la gent a de posar cadenes i el Xavi els va adelantant amb un sonriure a la boca.
Arrivem al lloc de sortida i ens diuen que el tema es retrasara una mica i que la cursa s'escurçara degut a la gran nevada que ha fotut durant la nit.
A les 8:15h es dona la campanada de sortida i 300 tius comencen a foquejar.
Primer pasem per una zona molt estreta on els cops de pals i de colze estant a l'ordre del dia i més d'un se li surten les pells.
500 metres de desnivell més amunt agafem una pista super llarga i mes tard remuntem una mica més fins el punt on ens treiem les pells, ja per baixar a meta (900metres de desnivell total).
La baixada hi ha una pala brutal amb una neu extraordinaria però les cames ja fan figa (sempre passa el mateix alhora de baixar) i despres agafem un caminet de 4 klm que no s'acabava mai fins arrivar a meta, primer la parella Oscar-David i poc més tard Xavi-Joanto.
Aixó si, el paissatge hinvernal era tot un espectacle.
Una bona dutxa, el dinar de sempre i ni un putu regal al sorteig. Però a la motxila ja no cavien més llaunes de Coke.
Aixó es tot, ens veiem despres, no se si podre correr perque estic farcit de llagues als peus, putes botes!

Anònim ha dit...

He llegit a la Feec que l'any que bé es celebrarà la 10ena edició de la Vall Fosca i serà molt especial, jo ja m'apunto pot ser la ostia!

Leo, 2h 28' 55'' .

cap de setmana nedant pels efluvios de no sé on....

Anònim ha dit...

je je l'eu va entrenar amb el Klinex...