divendres, de març 10, 2006

Calçotada Trote-Extrem

I després de la I Duatló T-X, per arrodonir el dia CALÇOTADA T-X !!!!

Lloc: Cal Cervelló de Fontscaldes, pujant de Tarragona just el primer poble del Coll de Lilla.
Menú: calçots, 3 costelles, butifarra negre, llangonissa, fesols, carxofa, crema catalana, taronja, avellanes i umetlles, porró de ví i cava. 30 € + IVA.
Menu infantil: macarrons i pollastre. 15 € + IVA.

Autèntic casolà com ha de ser una bona calçotada i a més a més ens deixen un menjador molt maco només per a nosaltres !!!!!!!

Qui es vulgui apuntar, que ho posi en aquesta notícia. Pròximament penjarem una llista d'apuntats. Això si, teniu de temps per apuntar-vos fins al dimecres 15, ja que hem de dir quants anem.

Vinga tots a menjar calçots !!!!!!! (Enric t'apunto menú infantil no ?)

15 comentaris:

Anònim ha dit...

a cagar a la via m'apuntes

Anònim ha dit...

Ja preguntarem si tenen d'això al menú, bé serveis segur que hi han...

Anònim ha dit...

Conchi i Cuqui volem menú infantil i Paula i Javier CALÇOTADA.
Total:2+2=un fotimer d'euros.

Anònim ha dit...

Toni i Maria OK.suposo que també m'ho pagueu no? es que ara ja me he acostumat jejejeje.

Anònim ha dit...

A mi m´punteu, però no em kedat que era calçotada?? perque a mi me sobran les 3 costelles, butifarra negre, llangonissa, fesols, carxofa, crema catalana, taronja, avellanes i umetlles, porró de ví i cava.I sobre tot els 30 € + IVA.

Si no hi ha més remeï, venga a por la 5ª!!! (calçotada)

Anònim ha dit...

La famili BOND 004 s´apunta ,2+2.
Hi ha cobertura a tot risc al RSTAURANT ?

Anònim ha dit...

jo també m'apunto.

Pels que pensin que una calçotada en un restaurant no és autèntica doncs s'equivoquen, en aquest lloc és calçotada garantida, ell és pagés, els cultiva al seu hort i ho fa tot al moment.

Anònim ha dit...

servirà per fer fotos al paio o paia que s'enbruti més, o sia, al més porc-a del trote, aquestes fotos seran pel concurs i s'inclouran al freak!

Anònim ha dit...

Ei!!!!!!!!!!! El meu tiet Ramon m'ha encarregat que l'apunti a la calçotada, però l'heu de posar al menú infantil perquè s'encarregarà de cuidar tots el peques del dinar...Jo al final, he decidit no trencar la guardiola i guardar-me els 30€+IVA.

Anònim ha dit...

m'he trobat pel carrer a Josep Mª Tivissa i també s'apunta, la dona i filla

Anònim ha dit...

Saps si el Josep Mª s'apunta a la duatló???

Anònim ha dit...

clar, com no, ell peu

Anònim ha dit...

argggg !!!! tornem a esser imparells !!!!

Anònim ha dit...

ei xaval quan surts de la feina!

Anònim ha dit...

si cal jo no faré res, diumenge ja m'esbravaré per allà!