dijous, de març 09, 2006

Inscripcions

Recordem al personal que per poder participar en el I DUATLO x EQUIPS T-X, s'ha de pagar l'inscripció al Trofeiu T-X ( 5 € al nostre tresorer Jaumet), podeu consultar el Llistat d'inscrits al Reglament del Trofeiu T-X.

Data límit per fer l'inscripció al duatló: 15.03.06, dia en el que es farà el sorteig de les parelles de ball del duatló.

Qui no tingui internet, pot realitzar la inscripció en suport paper, el nostre Papa té els formularis d'inscripció.

PD: Hem contractat els serveis del cobrador del frac, per als escaqueaos i olvidadizos....un cobrador del frac lapa, lapa.

25 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo encara no he pagat, je, je, je

Anònim ha dit...

El nostre cobrador del frac, comença per B, té una Z i termina amb E, je, je, je quina porrrrr !!!!

Anònim ha dit...

Se quien sois...., se donde viviissssss....., pueden haber accidentes.....

Anònim ha dit...

Jo ja sé qui és i el tete gran també

Anònim ha dit...

Papa Jaume, hauries d'apuntar a la duathló al Quico Mata.Té ganes de venir.

Anònim ha dit...

Per cert Leo, em vas comentar que tenies una foto meva, que me la deixaràs veure??Abans de que la pengis a la pàgina hauria de passar per les meves mans,no creus??

Anònim ha dit...

je, je, je...

Anònim ha dit...

... si Quico Mata, alguien muere...

Anònim ha dit...

No creieu que hauriem de tenir un himne, sintonia o música que ens identifiqués?

Anònim ha dit...

Em nego a tenir la canço de "barrio sesamo" com a himne.

Anònim ha dit...

proposo "Corre, corre" de Leño
(corre, corre, corre que te van a hechar el guante...)

Anònim ha dit...

born to run, del que tiene las tetas susias...

Anònim ha dit...

you'll never walk (en aquest cas "run") alone

Anònim ha dit...

You'll Never Walk Alone

When you walk through a storm
Hold your head up high,
And don't be afraid of the dark.
At the end of a storm,
There's a golden sky,
And the sweet silver song of a lark.
Walk on through the wind,
Walk on through the rain,
Though your dreams be tossed and blown...
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone,
You'll never walk alone.

Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.

Anònim ha dit...

Ja començen amb la conya dels idiomes dels collons.
A veure si em cagare amb la mare que us va parir a tots.

Anònim ha dit...

cojons fa dos dies que no hi sóc i no entenc res de res....m'ho podeu explicar? ademés no sé qui coi és aquest bze....

Anònim ha dit...

ui...jaume..m'has guanyat per 12 segons..

Anònim ha dit...

ahhhhhh la bizareeeeeeee

Anònim ha dit...

Ja m'he inscrit!!!

Pregunta: La meva bicicleta no ha passat la ITV!!! Que passa?
Hi ha algun trofeiu per bicis d'època?

Anònim ha dit...

Molt be eu, veig que les classes de reforç, et provan prou bé, has tardat només 17 minuts..en processar l'informació, guaaaaauuuu !!!

Les comunicacions amb Houston milloren cada dia.

Anònim ha dit...

Josep M&M, desaparesiooooooo !!!!

Anònim ha dit...

eu eu !!!
ataca ataca !!
eu !!!

Anònim ha dit...

Eu on fas les classes de reforç? Jo no lligo una m..

bizareeeeeeee????

Anònim ha dit...

Segur que algun brut no volpagar per probar els mètodes de BIZARRE.

Anònim ha dit...

M'en vaig a l'entreno...fins ara malalts!