dilluns, d’abril 24, 2006

Cap de setmana St. Jordi

A més de comprar la rosa i/o llibre de rigor, tal com exigeix una tradició mil·lenària imposada pels nostres sempre estimats Cortes anglesos i companyies....si algun vol explicar les seves aventures extremes del cap de setmana.

Ja sabem que passejar per la Rambla de Tarragona aquest diumenge era extrem, extrem...., jo ho vaig intentar, ho juro, vaig sortir pel portal de casa decidit, vinga Leo amb un parell !!!, aquest any et fas petar totes les paradetes de llibres....però va ser veure el ramat (amb perdó) que passejava per la rambla i em va entrar un acojoning, solament comparable al que tindran els Ultra-men el dia de la sortida....

on està la cultura ?

30 comentaris:

Anònim ha dit...

El dissabte desatenent a la infalible TV3 (anava a fer un dia nuvolós i amb pluges, jo em parteixo del desplegament de satèl·lits, isòbares i isotermas i fotitos espectaculars), Eu, Toni, Josep M&M, Montse (ens va acompanyar una estoneta) i un servidor, vam sortir de la Espluga a rodar una mica amb la btt, a petició del nostre bttero Toni, vam fer un recorregut trialero 100%, dels que m'agraden, plat petit pit i collons...vaig xalar com un nen petit..
Espluga-Vimbodí: Per calentar.
Pista Pena-Senda del Colom: Només vaig ficar dues vegades el peu a terra.
Mirador de la Pena: un peu (bé millor dit un pinyo)
Ermita de St. Joan: dos pinyos.
Ermita St. Joan-Ermita Trinitat: un pinyo i unes escales que vaig fer a peu (el pròxim dia les baixo amb la bici)
Ermita Trinitat-Espluga: Cerveseta als Caçadors mentre ens torràvem al sol...

Anònim ha dit...

No s'actualitzen els comentaris !!!
argggg !!!!

Anònim ha dit...

Els ultres vam fer una tirada de 5:20', sortint des de Castellfollit, anant a petar a la Pena, Montblanc (on vam ser atacats per una horda assassina d'oligofrènics folklòrics), Rojals (que està molt a prop de Cuenca), Mola de Quatre Termes i back to Castellfollit.
El diumenge, el menda va observar de nou com la gent s'empenya en regalar cadàvers i llibres que mai es llegiran... cagon las tradiciones, joder.

Anònim ha dit...

Avui això va com el cul !!!!! No puc pujar l'ultraentrenooooo...

Anònim ha dit...

Jo dissabte vaig anar de cassament: l'aperitiu molt bó, després 1er plat del qual vaig repetir, i després el 2on del qual també vaig repetir, pastis, fruita i un poleo per fer baixar la teca.....No ho entenc, els de la taula em miraven d'una manera com si no haguessin vist mai a ningú menjar...ells/es ho van deixar quasi tot...i jo NO me'ls mirava a ells/es sinó em mirava el menjar que deixaven.Aixó és el que tenen els cassaments...molt de borratxo que mengen poc!!!
Diumenge: pel matí Poblet-Pena-Cugullons-La mola d'estats-Pena-Poblet. I per la tarda pintar.
Apa, ens veiem dins una estoneta!!!

Anònim ha dit...

Bé, com ja han dit els companys "ultres", el dissabte vam fer una tirada que em va costar bastant. A Rojals vaig estar a punt d'abandonar, marejat de gana (em vaig dopar amb un POWER GEL i endavant).

Diumenge vaig acompanyar el tete petit (però jo en BTT). Total 30 km i 3 horetes més a les pobres cames... ah! i per la tarda a penjar llums!

Anònim ha dit...

Per si no en tenia prou amb la matinada del dissabte per anar a trotar per la ruta nord del bandoler Garrassec, el diumenge em va tocar portar a m'ha filla a les sis i mitja del mati a la rambla per que montisin la paradeta per vendre rosses als parroquians amants de les festes i tradicions populars, evidentment despres de deixarla amb els seus companys vaig tornar cap el llit, fins a les quinientes.
Per cert, jo vaig fer un tomb pels voltants de la rambla, ja que pel mitj estaba ocupat per una orda de cristians provistos despelmes en forma de rosa i objectes "arrojadizos" quadrats i plens de fulls escrits, tambe hi habia un xiringitu d'uns que tenien la radio a tot drap i que em sembla que ja celebraven la pujada del "seu" equip a primera, "mal de muchos, ....".
Ha!!... vaig comprar la rosa, a les meves dones els hi feia ilusio, una per les dues, tampoc ens em de pasar, no sigui que em surti urticaria, que ultimament estic molt sensible.
P.D.: Vaig entrar al Maximo Dutti a veure roba (pero no ho digueu a ningu, que em fa vergonya).

Anònim ha dit...

VOLEM UN JAUME G. VESTIT AMB TRAJE PER LA BOA !!!

Anònim ha dit...

Avui birres després de l'entreno...aniversari del David Canes (23 Abril)

Anònim ha dit...

VOLEM UN JAUME G. VESTIT AMB TRAJE PER LA BOA !!!

Anònim ha dit...

VOLEM UN JAUME G. VESTIT AMB TRAJE PER LA BOA !!!

Anònim ha dit...

AEROFÀGIA

Presència de gasos en tot el tub digestiu


SÍMPTOMES:

Estómac inflat, somnolència, cap carregat


CAUSES:

- Alimentació inadequada: àpats massa pesats, massa copiosos o amb presència de picants.

- Begudes amb gas.

- Símptoma d' afeccions corporals ( fetge o vesícula biliar )

FITOTERÀPIA:

.Carminatius (Expulsen l 'aire corporal)

Angèlica , comí ,anís (Infusió de la planta seca)

Fonoll (Menjat, tendre o cuinat )

Llorer ( Infusió d'un parell de fulles en una tassa d'aigua durant 10 minuts. 4 tasses al dia)

. Antiespasmòdics ( Contra els espasmes intestinals )

Camamilla, menta ( Infusió de la planta seca )

. Colerétics i colàgogs ( Estimulen la producció i el drenatge de la bilis)

Dent de lleó, romaní ,sàlvia, farigola, menta, donzell (Infusió de la planta seca.)

Anònim ha dit...

Tot i això, i com diuen els savis...


MÉS VAL PETAR QUE REBENTAR !!!

Anònim ha dit...

Si, si diumenge desprès de dinar el menda tenia un antull (antoix en catalaski i antojo en castellà), volia un cucurutxo de menta i xocolata...total, enfilo cap a l'Olivier de la Rambla, otia una mani contra la destrossa de la Platja Llarga ??? Nooooooooo...esquivant roses aconsegueixo arribar fins a la gelateria, cony que avui regalen els gelats ???? Nooooooooo....merda !!! farà cua la tia Enriqueta,....com les paradetes de llibres no arriben fins a la balconada, segur que en la gelateria de dalt no hi ha ningú, je ,je sóc un linx (lince en castellà, en catalaski no ho sè).....yo soy el camineroooo de mi caminoooooo !!!! aprofito per a fer cintes a distro i sinistre, entre roses i rosaes i treballar una mica els oblics i zona abdominal....merda el meu goig en un pou !!! La gelateria plena fins a dalt de rosas, rosaes i fins i tot rosis.....meca !!! Avui també es el dia del putu-gelat...el linx ja te els collons inflats, travesso la rambla, sé que és un tir perdut, però m'acosto a la Sirvent, aquí també regalen gelats....doncs si fa falta em vaig a Jijona, em cago en la foscor !!! Vull un putu gelat de menta i xocolata !!!! pensa linx, pensa....ja està !!! a la gelateria del costat del Corte Inglés...no sé si passar per casa a agafar una barreta energètica i una mica de vaselina,..les forces m'abandonen i tinc els ous de la grandària d'un globus aerostàtic i camino com Rivaldo....no hi ha dolor, no hi ha dolor...després de dues parades per a estirar i hiperventilarme, aconsegueixo arribar a la gelateria,...solament dues persones fent cua..collonut !!! Espero mentres la dona de davant s'empenya en fotre'm la rosa al ull (nena, que te la menges), la muy....s'està emportant tota la gelateria...fica'm una caixa de gelat de maduixa i xocolata,...oh sento senyora no hi ha maduixa s'ha acabat...ia, doncs no ho sé ummm, ais, ummm, doncs de plàtan mateix,.. alguna cosa més, si un litre de orxata (no nos queda xata, je, je acudit fàcil), i desprès arriba el seu fill amb la nena, ole, ole…dos gelats més per al meu pitxurrín i la seva xateta….sort que no porto l'escopeta,…aguanta linx, aguanta, decideixo aplicar la tècnica d'abstracció de Eu, connecto mentalment amb la nebulosa hiperespacial d'Arbeca, no penso en res, em relaxo completament….niñooooo !!! Ostia que ja em toca a mi !!! (nota mental: preguntar a Eu com es fa per baixar de la nebulosa)… QUINA emoció, començo a salivar com una bavosa, les mans em tremolen, una suor freda recorre la meva esquena, arggg…. allargo la mà i ja tinc el meu CUCURUTXO DE MENTA I XOCOLATA !!!!

Anònim ha dit...

mari-joana no val ???

Anònim ha dit...

A mi em va pasar algo semblant, tambe vaig lluitar per un gelat sense cues, evidenment a la Rambla no podia ser, aixis que vaig anar cap a la geladeria del carrer canyelles, pero per desgracia estaba tancada, aixis que tambe vaig intentar anar a la susoditxa geladeria del costat del corte inglish, o del tall d'ingle, pero vaig ser succuinat per una força extranya que primerament em va dur a la Capona i tot seguit de cap, cap a la Abacus, alli vaig sucumbir a les tentacions i em vaig comprar el llibre del "Cami dels bons homes", ...aneu fent boca que nomes son 7 etapes a uns 30Km. per etapa.
A la botiga de roba nomes baix entrar a mirar que no em veiges ningu, la Berna va ser la que va regirar la roba (que es el que fan les dones en una botiga d'aquestes, mentres ni han unes altres que es dediquen a plegar roba durant les vuit hores de feina, pero lo bo es que quan entren ja saben que no compraran res, nomes entren a regirar roba, pero jo crec que ja estan compinxades amb les que la pleguen, ja que aixis tenen feina segura.)

Anònim ha dit...

l'únic bó de St. Jordi....el cumple de David !!!!! Birres, birres...je, je feliç aniversarius nen.

Anònim ha dit...

gràcies, snif, snif. Jo penso el mateix. Es l´unic bo de Sant Jordi, tot i que cada vegada s´acumulen més.

Anònim ha dit...

TOT AQUELL QUE NO VAIGI VESTIT AMB TRAJE PER LA BOA... tindrà una penalitjació de 10 voltes desde el Fortí a la punta del faro (al final) avans de poder entrar!!!

Anònim ha dit...

ni puto gelat ni òsties!!!! I LA ROSA QUÉ EH MACO!!! EH GUAPO!!! I LA ROSA DELS COLLONS ON ESTÀ EH !!?? JA ÉS HORA QUE ME LA REGALIS ALGUN DIA, NO??!!! ai que ver....lo que ha arribat a escalar per un gelat DE MERDA i no per una rosa per a la seva estimada (muy en principio)....mireu...EM CAGO EN EL DIA AQUEST I A TOTS ELS QUE SE´L PASSEN PEL FORRO

Anònim ha dit...

por un helao.....òstia!

Anònim ha dit...

i jo que...

Anònim ha dit...

Eu ja has lleigix a la Roxana i el Josep...com no portis traje..te tocarà còrrer...la corbata ja te la posaré jo al coll...ben apretadeta...

Anònim ha dit...

sí i jo te lastrunyaré en el penis

Anònim ha dit...

cony Eu, tuporaqui...estàs piratejant l'interné a algú ?

en moments com aquestos t'enyoro pitxurrina meva...enyoro les teves fantàstiques amanides tuti-plen, la teva traça quan llisques el tomàquet sobre el pà, la teva delicada mà descrivint cercles a l'aire mentre la setrillera deixa caure l'oli a sobre del pa...avui només he penjat un trist entrepà TINC GANA !!!!

Anònim ha dit...

4x500 en 42 min....Meca el "banana", voy a por tí, que lo sepas !!!

Anònim ha dit...

xaval qué t'has fumat!

Anònim ha dit...

Holas Eu, en la web de Bikezona venen una Trek fuel 2005 per 850 leuros, es d'un tio de Tarragona.

Anònim ha dit...

Vatros dos, que us pasa que a casa no us parleu, o que?

Anònim ha dit...

jaume...fascinant, tens poders mentals?