dimecres, d’abril 26, 2006

Paella Platja. 1 de Maig.

Per lo Jaume G.

"Lo dilluns que ve els troteextremeros que volgueu fem una paella a la platja llarga, per celebrar que encara continuem vius, es trata d'una activitat social familiar, per que cadescu vingui amb qui vulgui aixis ens coneixerem tots, anim apunteu-vos, ultim dia per decidir-se sera diumenge a la nit, ja que trucare per fer la reserva el dilluns al mati, tambe hi haura bany i sol per a tothom, i sorra tambe. Ah i birres al bar. "

9 comentaris:

Anònim ha dit...

y...jugaremos a infermeras y médicos!?

Anònim ha dit...

sí sí sí jo vull

Anònim ha dit...

¿? No ho entenc, que te que veure la paella amb les infermeres ¿?...
pa..ella ¿?

Anònim ha dit...

10 to 20 members of Trote-Extrem terrorist organization will dine at Platja Llarga next Sunday. They may go into the water afterwards, so Furt-induced tsunamis are forecasted.

Anònim ha dit...

Monday

Anònim ha dit...

O sigui, que no s'apunta ningu.
pero tonteries ja en dieu ja.

Anònim ha dit...

jo de moment m'apunto al sopar d'avui a la nit a la tita-nova. Espero fer campana l'ultima hora de classe per estar al restaurant a les 21.15 en punt.

Guardeu-me pizza si no sóc puntual (RENFE is RENFE !!!)

Anònim ha dit...

de fet ja estic fent campana ara (estic a la sala d'ordinadors de la UB)

Anònim ha dit...

Jo m'apunto a la Paella