dimarts, de maig 30, 2006

18.06.06. XM Duathlon Series.

Ultratroteros i btteros del Trote-Extrem, el próxim 18 de Juny, tenim la primera duatló d'alta muntanya del XM Duathlon Series, Espinavell (Molló):

Distància: 11 km. BTT + 13 km. running + 11 km. BTT.
Punt més alt: CostaBona 2470 m.
Desnivell positiu acumulat: 1470 m. aprox.

Diuen que és molt similar a la duatló del Puigmal, el tram de BTT per pista neta y pujada a peu poc tècnica.


A veure qui s'anima, que cal començar a moure's ràpid, per que ja hi ha un "mogollón" de gent apuntada, cal mirar allotjament, etc....

36 comentaris:

Anònim ha dit...

Un hotel Hotel Calitxo a Molló...

Anònim ha dit...

ja m'apunto si algú em deixa una bici que segur serà millor que la meva

Anònim ha dit...

Em sembla que els "Trote-express", no vindrem, ja que posiblement anem a fer la dels "Matxos".
LLastima, un altre vegada serà.

Anònim ha dit...

Leo ja pots reservar, si vols avui dimecres concretem?.

Anònim ha dit...

OK, després de l'ultraentreno fem un drinking in Las Vegas i......parlem? (fucking box!!!)

Anònim ha dit...

Ana, Paula, Andrea i el papi Joan, ja hem fet la reserva al megaHotel.

Anònim ha dit...

Ja ha sortit la classificació de la Gràcia-Montserrat

http://www.uecgracia.org/marxa/2006/general.pdf

Anònim ha dit...

Gràcia - Montserrat Classificació

Anònim ha dit...

CULLOOOOOOONS!!!, si vau arribar dels primers!!!, felicitats als ultra!!!, jo estic baldat de l'entreno d'ahir encara hem fa falta rodatge, jo que volia fer una cursa d'aquestes que aneu amb germanor tots juntets per no acabar la classificacio a 0 punts, esta clar que no puc venir, que hem regalareu un clauer?

Anònim ha dit...

Osties!!!!
No enteng res, d'aquesta classificacio.
Ho veus Leo, com hi haurien sorpreses.

Anònim ha dit...

La familia Palos també tenim feta la reserva a l'hotel, aixó sí, en una Suite (sóm uns pijos de merda).
A l'hotel em pregunten que a quina hora volem esmorzar, la sortida és a les 8.00h, a quina hora els hi dic?? Els haig de trucar, però que estiguem tranquils que de esmorzar esmorzarem. Ja direu alguna cosa.

Anònim ha dit...

Encara no m'ha contestat ningú!!

Anònim ha dit...

M'estic començant a posar nerviós...

Anònim ha dit...

ei avui estik la mar de bé!!! je je je
Hola David, aquí la penya no contesta....es que són....doncs digues a les 6'30h...temps per a poder fer kaka, no?

Anònim ha dit...

Hola.

El tiu de l'arribada no es va enterar de res. Diversos factors van influir:

- Eren la 1:30 de la matinada
- Estava sota l'influx diví de la "moreneta"
- Vam arribar 5 de cop a meta (uf! quina feinada!)
- Era un freaky de collons.

Ja que vam sortir junts i vam arribar junts segueixo pensant que hem de puntuar tots igual.

HE DICHO

Anònim ha dit...

ara en serio, no hi entenc massa, però sempre que hem fet coses d'aquestes ens hem aixeca't mínim 1'30h o 2 h abans.

A PIÑÓNNNNNN!

Anònim ha dit...

Perdoneu que m'hi posi, però diuen que s'ha d'esmorzar unes 2 hores abans de la pràctica esportiva.

Anònim ha dit...

M'esteu liant!!

Us sembla bé si els hi dic a les 6.30h??

Anònim ha dit...

he dicho

Anònim ha dit...

ho trobo veri perfecto, jo no he parlat amb el del meu hotel, però ho tinc bastant clar, penso esmorzar a les 6'30h.

Anònim ha dit...

eiiiiiisssss.....David tens jacuzzi a la suite ???? fatxenda o sea més que fatxenda...a mi a les 6:30 ok.

PD: Acabo de ficar la paraula "pijo" al traductor i m'ha sortit "fatxenda"...

Anònim ha dit...

Holas Eu...ja estàs a la galaxia d'Arbeca....que es el mateix hotel !!!!!

Anònim ha dit...

Quina fumada que portava el tiu de l'arribada....els BarriBro i la cabra de Tivissa us han fotut 6 minuts !!!!

Jaume G G G G G, mulla't...

Anònim ha dit...

JUAS JUAS JUAS pá lo que hay que vé y oí ya estoy bien en mi nebulosa pelandrasKi.

Anònim ha dit...

aixó tu nebula, que aquesta tarda et toca una classe magistral de fotoxop que tie vas a cagá...

Anònim ha dit...

m'acabo de veure a unes fotos de Paüls "La Font del Montsagre", la nº 21 i 22...i foto una cara de trillada que és espectakular....o cara de por...ben bé no ho sé.....ja està, ja ho tinc, em va sortir de darrera un arbre el "coco Ring" .

Ho sento pels demés perquè no sortiu, je je je, vaig enamorar al fotògraf.

Anònim ha dit...

Duatlón Series, David pot dir que com molt tard a les 7 mati.













.

Anònim ha dit...

Si Toni, però l'esmorzar és a les 8.00h, m'ha dit que mitja hora abans podria haver algú però tan aviat no.
Ens prepararà un picnic i ens deixarà un termo amb llet i café, de totes maneres ja parlarem un cop allí amb ella.

Anònim ha dit...

Bon dia malalts/es !!!

Mireu al foro del atleta.com, al UTMB.

Comenten una mica lo de dormir abans/durant/després de l'ultratrail (experiències personals).

Àpa-li, som-m'hi!!!

Anònim ha dit...

aaaaaaaaaaaaah! pensava que la cursa començava a les 8h!!!!!! resulta que és l'esmorzar lo que comença a les 8h!!!!!! així díga-li que esmorzaràs amb el reste de gent!!!!!

Anònim ha dit...

Han penjat a la web d'Ocisport a l'apartat "news" un plànol de la duatló, també es pot veure la llista d'inscrits...

Eu i Leo ens apuntem ara quan surti de la feina....32+32€ collons aixó de fer esport està carilluuuuuuu !!!!!

Anònim ha dit...

òOOOOoooostiaaaaa!!! quina capçalera!!!!!!

Anònim ha dit...

Eu & Leo, apuntats...

Anònim ha dit...

Ara només falta que l'eu sàpiga el dia de la cursa, a quina hora comença, de que va la cursa, on es fa la cursa...bé petits detalls, però ella ja està apuntada encara que no tingui ni pajolera idea de a que...ens veiem aquesta tarda que vinc a córrer !!!!

Anònim ha dit...

Que algún faci les sèries per mi que me prenc festa però a puc que pugui si arrivo de Lléida a temps , en vaig de cerveses amb els troteros...

Anònim ha dit...

a mi només em preocupa LA BICI, lo demés un pepiNORRO!