dimarts, de maig 23, 2006

Proposta samarreta T-X



Llancem la primera proposta de samarreta T-X, dir-vos que la samarreta, òbviament, com més complicada (colors, nombre de dibuixos, ...), més cara ens sortirà.

Estem en contacte amb diferents agències de models per a realitzar la T-X fashion week, perquè pugueu veure la col·lecció primavera/estiu T-X 06' ; Samarretes, shorts, banyadors, bikinis, trikinis, tangas-beach, .....

Atents, seguirem informant ....

Nota: si feu clic sobre la imatge, podreu veure-la en gran.

51 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agrada. Jo una M i una L

Anònim ha dit...

Desaparesiooooo !!!!

A veure si podem fer una escapadeta amb les fuel, que tinc monoooo !!!!

Gràcies noi.

Anònim ha dit...

A mi tambe m'agrada.

Anònim ha dit...

i a mi!!

Anònim ha dit...

a mi més que tots...

Anònim ha dit...

i uns pantalons sense braguero per que se'm vegin els ous????
Molt guapa

Anònim ha dit...

Gràcies nois.....

Avui he trucat al cunyaoooooo i precisament estava al decathlons, li he dit que pregunti el tema d'estampar la samarreta....

Anònim ha dit...

Una cosa important: la roba.
Ens haurem d'estirar una mica perque voldrem roba tècnica, no?
Extrem is extrem, però wet is wet!!!

Anònim ha dit...

I patrocinador? Per no haver de pagar tant?
extrem is extrem, but la pela és la pela...

Anònim ha dit...

t...

Anònim ha dit...

es fashion, crec que es de justicia que al culo " no culo " fos al de moda de aquesta primavera BLAUGRANA aprofito per recorda que som campions

Anònim ha dit...

Que guay, que wachi,yo també m´apunto.

Anònim ha dit...

bé Ramón, sí es blaugrana... segur que no trobem patrocinador ni a la china...

Anònim ha dit...

Aqui hi ha opinions de tothom, jo també m' apunto i preneu nota que mi deportista de élite de los madriles també vol una... Els colors mentre no siguin blau grana... qualsevol

Anònim ha dit...

groc fluorescent...

BICHAMPIONS!!!

Anònim ha dit...

eiiiiii...que només es la primera versió !!!!

Aquesta ja us agrada ?
Cap crítica ?
Vinga Eu, dispara....

Anònim ha dit...

no anem bé,no. Leo sé que t'esforces i hi poses molt d'entusiasme però està poc molt poc kurrada, amb les grans idees que m'havies explicat i t'has quedat amb un simple i pobrecito diseñito de na, ándale...ja et donaré el meu tok de gràcia!

Anònim ha dit...

òstia xavalín m'has llegit el pensament!!!!!!!!

Anònim ha dit...

bé, et torno a repetir, estrujat més el cerebel, yo no me quedo con una simple y vulgar camiseta!

Anònim ha dit...

quatre minuts en disparar....aquesta es la meva Eu.

Anònim ha dit...

no, no he tardat cap minut perquè estàvem escrivint a la vegada

Anònim ha dit...

... keep it simple.

Anònim ha dit...

vaya.....i don't like the simple's things...

Anònim ha dit...

OOOIIINK ?????!!!!!!??¿?¿?¿!?¿!?¿!

Anònim ha dit...

Y que os parece por delante roja y por detras blanca? Lo siento, pero me tiran los colores de mi atleti...

Anònim ha dit...

pantalones rojos, camiseta blanca. Y todos contentos.
Fora conyes... el blanc o el gris clar van de puta mare per córrer...

Anònim ha dit...

A veure nois, noies i hooligans... com be diu l'Enric, aquesta samarreta està pensada per córrer oséase millor en colors clarets dic jo.

Més endavant ja presentarem la roba casual o sport o de carrer o per lo que sigui menys córrer...

Anònim ha dit...

de blanca res....

Anònim ha dit...

de blanca res....

Anònim ha dit...

és broma...

Anònim ha dit...

que chabocha la chevecha
que che chube a la cabecha
anda chava chube y chirve
otro bacho de chervecha
otro bacho de chvecha
anda chava chube y chive
que chabocha la chebecha
que che chube a la cabecha

Anònim ha dit...

bufff.....com un chivo ;)

Anònim ha dit...

http://www.yugop.com/ver3/stuff/03/fla.html

rellotge digital de Lepe

cliqueu l'enllaç

Anònim ha dit...

uola penya extrema, a mi m´agrada, però el logo de l´esquena podría ser més gran no??

Anònim ha dit...

A l'esquena podriem posar una ma fent una botifarra, aixis quant adelantem a la penya es desmoralitzen, i si ens volen adelantar s'acolloneixen i no ens pasen.

Anònim ha dit...

Si voleu colors gratuits,nomès heu de rentarla a la vostra rentadora amb la roba de color. Jo ho faig sovint,per aixô no em deixen tocar la rentadora.

Anònim ha dit...

Estic disposat a rentar les samarretes de tots a la meva rentadora i amb la roba de color perque aixi quedaran totes iguals.

Anònim ha dit...

oye guapa, pues creo que ya es hora de aprendas a lavar. (menos telenovelas)

Anònim ha dit...

Está clarisim que ens falta una samarreta... i més...

No es que us vulgui desanimá, pro jo la trobo una mica descafeinada...? No propia del trote extrem... ha de ser EXTREMMMMMMM !!!

Anònim ha dit...

sí joanjo, he llegit el que m'has passat i sens dubte tinc sobreentrenament que és el que em temia, és clar aquest hivern passat vaig augmentar el volum i intensitat quant jo no estava acostumada i ara ho estic pagant.....però espereu...espereu a que em recuperi i que el meu cos ho assimili...perquè..no hi haurà quién me detenga!!! tremoleu criatures...DEL INFIERNO!! JA JA JA

Anònim ha dit...

aí aí josep, el leo ja ho sap que és força descafeinada.....

Anònim ha dit...

Leo, definitivament el teu " tarro" esta desnutrit i a perdut memoria, sembla mentida que no recordis que tens un amic dissenyador gràfic que fa unes samarretes de " p...a m....e" ( es que soc "muy fisna" i no dic tacos) que es diu Oscar... i que et pot ajudar, però vec que ho vols fer tu solet, de fer si penso algo interesant ( cosa dificil un dijous ) ja t'ho diré, aquesta samarreta es molt " básica " segons el meu gust.Respecte als colors, no amb el Enric no en posaré d' acord mai.... qué hi farem....

Anònim ha dit...

necessitem una samarreta per córrer, no per sortir corrent...

Anònim ha dit...

la samareta a de ser:
- blau cirera, o
- negre amb ratlles fosques

Anònim ha dit...

quantitat de llum em tant per 1 reflectida per una superfície.
En general:
colors clars albedo alt
color blanc, tendeix a 1
colors foscos, albedo baix
color negre, tendeix a zero.
Mecagonlaputahostiayelcoponbizantinodelpapabenedicto... que con el negro hace un calor de tres pares de cojonesssss

Anònim ha dit...

no sus precupéis criaturas....del INFIELNO, com al final sempre acabo tenint jo el poder, oséase, el mando....us fotaré una kamiseta que sus vais a cagá en la....guau guau!!!

Anònim ha dit...

eso

Anònim ha dit...

Pues...no está mal pero....no se hará ropa interior a juego!!! A ser posible transparente!


jiiiiiiijiiiijiiii

Anònim ha dit...

http://telefonica.net/web2/gatorristas/humor.htm

els gats també diuen "alllllllla", com el boss

Anònim ha dit...

DESPRES D'HAVER VIST AUETS MERAVELLOSOS COMENTARIS CREC QUE EL MILLOR ES UNA SAMARRETA ROSA PÀLID, COLOR DE MODA, AMB UN LOGO BEN XULO, UNA MIQUETA MÉS EXTREM I SENSE OFENDRE. pENSEU TAMBÉ EN LES QUE NO CORREM I HEM DE LLUIR QUAN ARRIBEU A META.

Anònim ha dit...

El color de la semarreta de carrer per fardar, la de competissió i pantalons i també el de las calsetas ha de ser de color ARCOIRIS DIFUMINAT en ordre dessaleatori i discontinu-trencat, i tot a joc amb el color de les lletres de color muntanya i suó; i els dibuixos han de ser totalment EXXXTREMMMMMMMMSSSSSSSSS.
I ha qui no li agradi que vaigi tot de blanc.