dilluns, d’octubre 09, 2006

Cap de setmana 7-8 Oct.

Un cap de setmana tranquil, oi ¿? Uns quants troteros vam anar a fer una volta bttera per les muntanyes de Rojals, uns van anar a fer un esmorzar com cal a la Socarrimada (Rojals) i d'altres amb una trista barreta ja vam tenir suficient.

En XaviLo, va portar uns amics valencians, (collons com pujaven i collons com baixaven), es van quedar flipats dels camins i senderons que tenir a Tarragona, com diu l'Eu; les millor muntanyes...les de Poblet !!!!

Xavi, ja has portat la bici al xapista !!!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Ahir la Cabra i jo vam fer 24 km de CCP. Vam començar molt suau, Budallera, Boscos, Platges... i ja no anàvem tant suau... i al faro, encara anàvem menys suau... i de tornada, encara menys suau... dolor de piernas, leñe.
Després, paella a la Mora.

Anònim ha dit...

l'Enric paella!!?? etóy aturdida leñe!! je je je

Anònim ha dit...

Jo tinc les cames.....on tinc les cames ??? No ho sé....crec que s'han anat de vacances a les Barbados.

Dissabte vaig xalar baixant !!! Ostia el Joanjo valencià com baixava....el tenia enganxat al cul tota l'estona....de pujada ni el vaig veure, es va anar amb el Jaumet (cabró que fort que estàs !!!!)

Amb l'Eu també vaig flipar (els valencians no s'ho creien...), després d'una baixada "a muerte" pel sender del Matarrucs la tia apareix a menys de 20 segons....niña que te me matarásssss !!!!!

Anònim ha dit...

Holas Kamikaze.....Eu banzai !!!!

Anònim ha dit...

nooooooooo!! que lo flippo nene!

Anònim ha dit...

Doncs jo en sento " violada " i " ultrajada " amb els meus drets de deportista. La Montse i jo van estar a Sabiñanigo per la última cursa de la Copa d' Españya, els molts xulos m' han eliminat de la classificació perque estic federada per la Feec i no per la Fedme, però es que despres de 3 curses fetes i classificada ¡ m-ho podrien haver dit ¿ oi?, només havia de abonar un suplement de 5 euros i " santas pascues!, total que despres de corre que me las pelo i fer en 5 y cuatre minuts per més exactitut en 38 km y passar a tres paies de la general, quedar 8 de la Copa ¡ total pá ná!, s- hi arrivo a quedar la 1 de con una de Tortosa en veterans que l' hi ha passat el mateix, jo, els mato. L'any que be la correra la seva mare.... No vegis les explicacions politicas que en van donar: que si al ser de la Feec els céntins es queden a Catalunya i no hi ha cap ajuda...etc, millor no pensari. L' organització de la cursa molt guay , el recorregut preciós, molta pujada i qué pujada i tobogans continus peró baix disfrutar. Per variar la Montse ( que va fer molt bon temps 5, 30 minuts, com que sempre va imprudéncies es va ficar una miqueta malaltona de l' estomac per menjar el que no deu, peró el diumente va resucitar " como el ave fénix ". La recomono com a cursa. Per ser, als de las bikes , el diumenge van una de bici a Mora i " mi niño " ja está inscrito i jo també per fer bulto. ¿ Us animeu.?. Fins la tarda.

Anònim ha dit...

Jo faig recuperació post-operatoria
El D 1h45` trote a ritme tranquil, pro bufan a ratos, amb Carlos i companyia, i avui amb algo d`agulletes, i descansan per la feina.

Anònim ha dit...

Jo vaig anar al Pirineu. Dissabte correr 1:10' i 300 m desnivell i diumenge vaig pujar al Corrunco en 1:52' (1.100 m. desnivell), i l abaixada en 50'. No podeu ni imaginar-vos el mal que en fan les cuixes.
Tot això gracies a l'Oscar Anguera que feia de llebre, que si no , de que jo baixaba correns.