dimarts, d’octubre 31, 2006

Entreno 23 Oct.-5 Nov.

Aquesta setmana, l'entrenament serà una mica diferent per l'anada a Tivissa de dimecres. Tot p'legat, se'n lliureu d'una sessió de sèries!!!!

Dilluns: 1:30' de TSP.
Dimarts: 8-12 km de TSP.
Dimecres: 22 km de TROMU* a Tivissa o Tirada de 2 hores per on us roti.
Dijous: 8-12 km de TSP.
Divendres: ... venganza!!!!!!!!!. TSp 5k + 5 pujades miracle + Trote 0 Faro + 2x1000 (2' rec).
Dissabte: 8-12 TSP.
Diumenge: Mitja marató o 2h de CCP.

Es recomena que si entreneu dimarts o dijous, feu 3 km a ritme mitja marató per suplir l'absència de sèries de dimecres.

Au

* Trote Muntanyeru!

34 comentaris:

Anònim ha dit...

bé... l'1:30' d'ahir es va convertir en 1:13' acabat en MEU...
Per la Via Augusta vam avançar un tio en xandal, tapat fins les orelles que de l'aire que li vam fer el vam girar 360º... Si es que se us ha de donar de menjar a part...

Anònim ha dit...

Leo apunta a la teva agenda que el dia 5 fan la mitja de l' Espirall si no m' equivoco, i el dia 4 fan un raid sencillet a Cornudella del Montsant que pot fer-se de forma individual ( 35 € ) o per parelles 70 € i consta de bici, orientació, kayak i rapel però diuen que es per iniciats, el dia 12 está la de Tivissa, el dia 19 la de la Talaia a Vilanoca i la Geltrú, el 26 es la Mitja de Tarragona i el dia 2 ña de Burriac i jo que sàpiga no hi ha més curses de moment. Petonets a tots i no us passeu massa aquesta nit amb la " Castanyada " i la castanya que podeu agafar

Anònim ha dit...

acabo d'arrivar de tivisa, i si la cursa sera molt tecnica sobretot per aquets kilometres putes que tots hem patit avui, el començament es per pista (ja sabem qui li fotara canya), pero a partir de mitja cursa, la cosa es complica i molt, jo avui ja he intentat fer un sondeix, al personal apretant el cul per aveure qui em seguia, i la cosa està molt renyida, el enric esta molt fort pero en el tram mes puta se li pot treure algun minutillu, pero els tetes i la cabra fan por, com no es hi tregui algun marge al principi ja sera dificil atrapar-los, les baixades a muerte son per el tete gran (esta boix), el tema noies, semblaba que la Eu, es mejaba a la reyes per en el tram mes tecnic (tot hi fer-ho molt be), se li ha atragantat.
El millor per damunt de tot el jalar com sempre i les comverses de sobretaula, que si polles, que si pajilles, etcc..., com sempre.
Prepareu-vos per el dia 12 hi haura sang, (segadors afileu les eines).

Anònim ha dit...

Que no hem de fer porra?

1er: Josep Mª Benavent
2n: Jaume Garrosset
3er: Enric Aguilar
4rt: Tete Petit

Si fos tot baixada, jo encara tindria alguna possibilitat, però avui he suat per seguir el ritme dels extremistes muntanyerus!!!

Anònim ha dit...

Perdó, els temps:

1er: Josep Mª Benavent--> 2h45'36"
2n: Jaume Garrosset --> 2h48'17"
3er: Enric Aguilar --> 2h50'48"
4rt: Tete Petit --> 2h55'33"

Noies:

1ª: Reyes --> 3h12'34"
2ª: Esther --> 3h15'56"
3ª: Eu --> 3h22'24"
4º: Montse --> 3h30'09"

Mariquilles:

...

Anònim ha dit...

Leo, per si vols anar actualitzant el trofeiu, t'anire comunicant, les curses en les que hi participat.
Cavalls de vent.
Participants els Ultra-express, els cinc.
Dos dies 5+5, punts a repartir, 1+2+3+4+5=15, entre 5 toca a tres per cap (ja que vem arrivar en el mateix temps, o sea 13 punts per cabesa). Per si hi ha algu que no li sembli correcte, que es miri els estatuts, capitol 13è, parraf 22, amb el titol "nometoquesloshuevosqueespeor"

Anònim ha dit...

Leo, s'hem oblidaba, la cavalls de vent la vem fer els dies 15 i 16 de juliol.
Si tot anem recollint les dades i pasanteles, et sera mes facil actualitzar els punts del "Trufeiu".

Anònim ha dit...

Leo, jo et segueixo, enviant dades, si no et va be, m'ho dius.
Ultratrail.
Acabats cuatre.
Dies 3, o sea 5+5+5=15
Jaumeg i Enric a repartir 3+4=7 entre dos toca a tres i mig, pero com no hi han desimals, donç 3.
Barris, a repartir 1+2=3, seran 1'5, o sea 1.
Aixis la cosa queda Jaumeg i Enric, 18 punts cada un.
Els Barris 16 punts cada un.
Ja se que vem dir que tots cinc la mateixa puntuacio, pero si em de ser estrictes en el reglament, la cosa seria aixis.

Anònim ha dit...

Que jo aixi fet hem sembla que nomes queda la duatlo de Nuria, que com es de un sol dia, son 5 punts,i per ordre d'arrivada es la seguent:
Jaumeg-12punts+5= 17p. total
Jaumeb-11 16p.
Juanjo-10 15p.
ToniF -9 14p.
Oscarg -8 13p.
Oscara -7 12p.
LeoR -6 11p.
Eugenia-5 10p.
Davidp -4 9p.
Ricarda-3 8p.
Montses-2 7p.
Anav -1 6p.

Anònim ha dit...

A mi m'ha agradat molt Tivisa, suposo que es perque hi ha un tram llarg que no es pot correr i alguna grimpadeta. Nomes el paisstge s'ho val. Una cosa, si aquell dia fa fred i vent , millor abrigar-se i posar-se pedres a les butxaques.
Per mi la porra serà 1er JM ( juga a casa), El papa i despres l'Enric.
En quan a les femines 1ª Reyes , 2ª Eu ( encara que es impredecible pel tipus de terreny) i la Montse.
A10

Anònim ha dit...

Bé, coincideixo amb el JaumeG sobre les tonelades de diversión d'avui. La conversa de dinar ha estat toneladas de diversión y la ruta... dura, dura y feta a mesura de una barreja de tots nosaltres... la meva porra es:
1er JaumeG (no té fisures): 2:50
2on JosepMB (local hero) 2:55
3er Tete petit 2:56
4rt Tete gran 2:57
Je, je... despejando presión
De la ruta d'avui, vull destacar l'actuació dels tres companys menys habituats a la muntanya, el JordiB, el Manel i el Ramon. S'han portat com uns cracks i segur que faran una bona cursa el 12... ja no us podeu escaquejarrrrr!!!!

Anònim ha dit...

Donç jo crec, que el winner sera la cabra amb un temps de 2h50min.
Despres arrivare jo (ole mis uevos), i despues el tete petit ( que avui l'hi vist molt fort.
A les noies, la primera la reyes, el temps sera de 3h.30min (pa redondear), seguida de la Eu, que al pricipi anaba molt be pero l'hi ha faltat una miqueta mes de confiança en ella mateixa a la part tecnica, i despres la ester.

Anònim ha dit...

Hola Leo, jo també vaig participar a la cursa del Bandoler. Del trote vam ser:

1er Joanjo B 5+4=9 putns
2n Toni F 5+3=8 punts
3ª Reyes 5+2=7 punts
4ª Montserrat 5+1=6 punts

Anònim ha dit...

Jaume, estàs aquí, hijo mío?

Anònim ha dit...

Jaume, estàs aquí, hijo mío?

Anònim ha dit...

eps... porra noies... la proposao jo i me n'oblido...
1) Esther: 3:10'
2) Reyes 3:15'
3) Eu :3'25'
au

Anònim ha dit...

Molta porra, molta porra, pero a quanto va la apuesta?, qui recull els diners?, fins quant es pot fer?.
Organizacion!!!!!

Anònim ha dit...

diners porra: tresorer
preu x aposta: 1 euret
lloc: Punt Trobada Trote-Extrem (PTTE)

Anònim ha dit...

dia tancament apostes: enacara que posem un dia límit, gairebe tothom apostarà el divendres a última hora. aquesta és la filosofia, és a dir, cadascú a la seva puta bola!

Anònim ha dit...

Tinc un llistat de curses fetes...quan tingui temps (està molt car últimament) el penjo o em penjo, ja no se que fer....

Anònim ha dit...

La porra...igualmenete..quan tingui temps...

Anònim ha dit...

Els récords del ergómetre...igualmenete...quan tingui temps...

Anònim ha dit...

El calendari de pròximes curses...igualmenete...quan tingui temps...

Anònim ha dit...

Leo necessitas secretaria, hauras de parlar amb la junta del Trote per si et posen un reforç per mantenir la hueb.


Aixo de fer porres es de molt bon rollo, no?, si senyor, despres no vull veure a ningu plorar, eeehhhh!!!...encara que segur que per fora es mantindran les bones formes, la professor anira per dins, ejem ejem, i sort tindrem en que ningu prengui mal..., la questio es competir amb algu, sigui qui sigui, sino es pot amb uns se'n busquen uns altres.

Anònim ha dit...

Leo, suïcida't directament....

Anònim ha dit...

doncs no tinc gens clar que la fagi...la part tècnica la vaig trobar horrenda!

Anònim ha dit...

Eu m'ajudes ?

Anònim ha dit...

et faig de secre....em poso faldilleta amb tangueta i me pinto los morros como la xiuxolina....

Anònim ha dit...

no no, que a mi no m'agraden les ties pintades, ni les faldilles, ni els tanguetes....et volia dir si m'ajudes a suïcidar-me, que se que ganes no et falten, je ,je ,je....

Anònim ha dit...

M'acabo d'adonar que estem al novembre i no he canviat la capçalera del blog, ja, ja, ja,....altre feineta pal bote.

Encara que miss photoxop, m'ha dit que la faria ella, oi Eu ?

I ara mateix em trobo a classe d'informàtica, sense el profe, i perdent el temps...en fin Pilarín.

Anònim ha dit...

sí per això, com sé que no t'agraden les ties berbenero, del susto la palmes...

Anònim ha dit...

si si la palmo de l'atac de riure que m'agafaria si et veig d'aquesta guisa.

Anònim ha dit...

Josep calenta motors

4 x 2000m R.2`

7`57``
7`56``
7`53``
7`40``

Unknown ha dit...

hola