dimarts, d’octubre 17, 2006

Samarreta.......T-X

Como dijo Jack el destripador...vamos por partes:

Preus:

Clixe amb 2 colors: 30 €/color....=60€.
Posta en marxa de la màquina 2 colors: 15€/color...= 30€.
Impressió: 1,5 € per samarreta.

Entrega: 10 dies aprox.

Encara no hem parlat amb el tressorer..peró crec que podriem treure els cales per el clixe i posta en marxa (90€), del fons del Trote-Extrem.

Samarretes:

Nº samarretes: Cadascun que porti les samarretas que vulgui....fiqueu el nom a l'etiqueta.

Colors samarreta: anarquia total.....teniu en compte que els colors del dibuix son negre i groc.

Entrega samarretes: a Jaume B. (no s'acceptaran samarretes sense identificació)

Data limit entrega samarretes: 27.10.06. no s'acceptaran samarretes fora de termini.

18 comentaris:

Anònim ha dit...

For example: Jo (Leo) agafaré 3 samarretes del decathlon; blanca, vermella i blau cel i les hi portaré a en Jaumet junt amb (1,5*3)= 4,5 €.

Fàcil, oi ?

Anònim ha dit...

... si es fàcil, ja ho complicaran

Anònim ha dit...

perdona es 1,5 o 1,50

1,50 x 3 = 4.50

Anònim ha dit...

Això depen del valor de l'euro respecte el dólar en el mercat borsari actual, tenint en compte la crisi nuclear amb corea del nord i els problemes del petroli amb Iran, Veneçuela, Cuba, etc...

Anònim ha dit...

Anem a complicar-lo una mica....

Hi ha la possibilitat de fer el dibuix en diferents combinacions de colors, l'actual Negre/Groc i per exemple, Gris/Groc per les samarretes fosques, però aixó vol dir que han de fer dues postes en marxa de la màquina...oséase 30 € més....

escoltem al poble....

Anònim ha dit...

Leo, per portar les samarretes al Signo de REUS, qui ho fara? tu o jo o l'Enric?

Anònim ha dit...

Jo no la liaria amb tants colorets, semblarem el arco iris, els del teu disseny estan be, nomes es tracta d'escollir una samarreta que hi quedi be.

Anònim ha dit...

home, Ricard, tu hauríes d'estar content que anéssim de coloranyus... que semblarem el camp de fútbol del Res Deportiu!!! (també conegut com "Futbolín del Orgullo Gay"(

Anònim ha dit...

Jo mateix, el dilluns 30.10.06

Anònim ha dit...

Encara que si li fa molta il·lusió, pot anar l'Enric.

Anònim ha dit...

Enric, et recordo que fa dos anys la camiseta del reus deportiu va entrar primer a la mitja de Tarragona, si es gay o no, a mi plim, i de fet jo era del reus ploms.

Anònim ha dit...

El Trote-Extrem no té ni pàtria ni Déu, Trote-Extrem és ANARKIA!!!

Exemple: tema samarretes. Per qué anar tots amb la mateixa samarreta?... cadascú amb la samarreta que vulgui, amb el color que vulgui i que se la posi allà on vulgui!

Anònim ha dit...

hola, entre fer de canguro i que marxo fora uns dies,ho tinc dificil per comprar les samarretes. Hi hauria alguna ànima caritativa que tingui que anar al decathlon i que hem compri tres samarretes ?, .... li pagaré segur
zankiu

Anònim ha dit...

... vaig guanyar per que ja sabia que a Tarragona, amb aquella samarreta, o m'espavil.lava o m'estomacaven!!!

Anònim ha dit...

joanto, jo hi hauré d'anar. Truca'm i em fas l'encàrrec

Anònim ha dit...

Jo estic com el Juanto
Enfeinat i sense poguer pujar pel Tárraco ni anar al Decathlon per cap semarreta (dichosos panellets)
No es pot fer alguna semarreta demés?
Pago al contado.

Anònim ha dit...

Juanto i Josep, jo la setmana que ve hi passare, sino ho teniu solucionat ja m'ho direu, numero i tipus de samarretes , talles, colors, marca...Kalenji,no? quin poderio economic que tenim tots plegats.

Anònim ha dit...

Moltes gracies Ricard, aquest disapte a la tarda vaig poger pasar pel Decathlon i comprar un parell de samarretes per a competir.
Avui dilluns al plegar de trevallar a veure si puc pasar pel Tárraco a dixarles... i un pijama per sumiar amb el Trote-Extrem... i el camisó de la meva done... i un calçotets també per anar de conjun... i...