dijous, de novembre 02, 2006

05.11.06. Mitja Marató de l'Espirall

Enviat per el Trainer Enric:

"Hola, banda de sàtrapes àvids de kilòmetres. O' Mister du Quitran ha decidit fer el seu debut en Mitja Marató de la temporada a l'Espirall, (Vilafranca del Garfiodès). Espero no tenir-hi que anar més sòl que la neurona de la Infanta i que algú de vosaltres m'hi acompanyi. És una mitja dura, tipus Granollers, però si es fa amb ganes, es poden fer bons temps (crec que el Toni i el Jaume tenen entorn a 1:26' i jo 1:27' a la del 2003). Si no, com a mínim, es pot fer un entreno de qualitat. Regalen un polo (s'està negociant la inclusió de la "v" i una congarfio de cava).

http://www.totpenedes.com/mitjaespirall/benvinguda.php

Au

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Enric, una flepa o potser dos o tres segur que no t'abandonen!

Anònim ha dit...

Que vol dir la inclusio de la "V", no ho entenc.
Jo no se que fare, avui tenia ganes de correr i he anat amb el Toni, la cabra i el samper a fer 17Km., a ritmet, total 1h28min. Si dema fem l'entreno, no se com tindre les cames per fer algu diumenge, ja en parlarem.

Anònim ha dit...

inlcoure-la dintre el "Polo"...
per transformar-lo en un ... "pol..."
M'he comprat unes Mizuno Wave Precission 7... vaya horterada de bambes... però còmodes i lleugeres...
A veure si t'animes i vens diumenge... coi!

Anònim ha dit...

Jo no vinc. Leo i Eu, si feu una sortideta en BTT m'ho feu saber, que ja tinc ganes d'agafar la burra...

Anònim ha dit...

hola Joanjín, si jo agafo la bici serà diumenge, demà dissabting no puc. El Leopold no sé que farà.

Anònim ha dit...

Oscar G:

Buffffff!!!! Una media la verdad ez que aun no estoy preparado psicológicamente.
Pero si alguien sale el sabado a correr k cuente conmigo!!!!!

Anònim ha dit...

Por cierto, si algún BTTero está interesado el sábado hay una Duathlon en el Vendrell.

Conmigo no conteis k no tengo burra.

Hasta esta tarde!!!

Anònim ha dit...

el meu movil 660205220 te lo hare bien chatin.Te espero el domingo a las 8 en el Imperial no se lo digas a nadie. Muuuaaaaaaaa!

Anònim ha dit...

el meu 609574780.. fins diumenge a les 8:00

Anònim ha dit...

Gracias x vuestras proposiciones pero al final tengo cena en casa y me es imposible.

Ahora ya vuestros numeros de telf para proximas salidas.

Aquí os dejo el mio 650.153.783

Besitos para topd@s!!!!!

Anònim ha dit...

Que malalts!!!