dijous, de febrer 01, 2007

Triatló XTERRA-RXT 09.06.07


Els recorreguts seran similars als dels anys anteriors, la natació s’iniciarà a 1.9km del club nàutic, això vol dir que serà ràpida, la BTT consistirà en 3 voltes de 30km amb 2km d’asfalt per volta i un desnivell tant irrisori com al darrer any, això si hi haurà dos trams tècnics per entrar i sortir del poble, finalment la cursa a peu serà més tècnica i amb més desnivell que en cap edició anterior, per compensar la disminució en el quilometratge i consistirà en una volta gran, seguida d’un bucle petit.Els avituallaments estaran situats a cada 15 km en BTT i cada 5km a la cursa trail.

Qui s'anima a fer-lo ??

28 comentaris:

Anònim ha dit...

Es pot fer individual o per parelles, en principi i si la força i les ganes no m'abandonen jo tinc intenció de fer-lo tot solet, algú tri-extrem s'apunta ???

Anònim ha dit...

Jo m'apuntu si no he de nedar

Anònim ha dit...

Leo, resulta molt interessant la proposta, m'agradaria fer-ne encara que sigui una a la vida, pero no se d'on treure el temps per entrenar una miqueta, ja que les tres proves juntetes tela.

Anònim ha dit...

Juanjo jo nedo, i tu fas la resta.

Anònim ha dit...

Joanjo !!!! Que t'apuntes a un bombardeixxxxxx, no es el mateix dia que la Cromagnon ???

Anònim ha dit...

JOder! no fotis...hauré correr molt doncs!

Anònim ha dit...

Ricard, el 29 de juliol fan un triatló de muntanya a Balaguer, 750 m. natació (no cal neopré).
20 km. BTT Una mica durillos, no molt técnics.
5 km. a peu per gespa.

Jo el vaig fer l'any passat i aquest any potser torno, si t'animes anem junts.

Anònim ha dit...

OK, Leo en parlem, la de riba-roja la veritat es que m'agafa una mica d'acojone per fer-la solet.

Anònim ha dit...

Que Ricard, com estava l'aigua de la piscina...calenteta ehhhh ??

Anònim ha dit...

oye xaval y yo quién coño soy ehhhh!!!???? no tenías que hacerla conmigo la triatlo???!! a partir de ahora la comida te la hace tu abuela, ándale huevos xavá

Anònim ha dit...

buenu, em buscaré un matcho men que m'acompanyi...

i sortiràs guanyant!

Anònim ha dit...

besuga...no xarris tant, que jo se d'una que em va dir que començaria a nadar per acompanyar-me a la triatló de Balaguer, do you remember ?? I just to be.

Anònim ha dit...

Leo, l'aigua estava freeeeda,pero es podia suportar...he fet 80 piscines(2000mts) en 42mi, amb una mica mes d'entrenament aveure si baixo a 40mi i ja estara prou be.

Eu!!! vols fer amb mi la triatlo? jo ja fare la part de nedar i la resta en parlem de com ens ho muntem, que dius?

Anònim ha dit...

Hola ULTRES... avui, per fi, he escrit als de la cro-magnon. Hi ha un contacte español (François Alias Paco, en serio) i li he enviat en ell la nostra petició. Ja veurem com respira
He trobat un parell d'hotels a Limone i a Cap d'Ajo.
Quins dies i quantes habitacions a cada lloc???
Au...
PD: ja només tinc l'ull del cul sense pus

Anònim ha dit...

Hi ha algú per aquí fora?

Eooooo!!!

Anònim ha dit...

Explique-me, segur que algú va anar a entrenar ahir...MALALTS!!!

Enric, encara t'hi veus o ja estàs venent cupons de la ONCE?

Anònim ha dit...

doncs ni per la ONCE. Per "Vainilla Sky" i fent de deforme... cojones con la puta infección. M'he de donar de baixa de l'entreno d'avui i del de demà...
Aquesta nit, a les 02:00 me n'he anat a Sta. Tecla i m'ha donat un antibiòtic més fort. L'únic bo d'això és que quan arribes, quan t'agafa l'enfermera, quan et veu el metge... no has de donar cap explicació: només senyalar-te el jeto i veure la cara d'angúnia que posen...
Au ens veiem - espero - dilluns

Anònim ha dit...

Si necessites res, ja ho saps.

Si no ens veiem, almenys que et "palpin"...

Quin Antibiótic t'han donat?

Anònim ha dit...

Gràcies!
Aumentine 875...

Anònim ha dit...

ostres Jenri...t'acompanyo en el sentiment....jor..

Vale Ricard, si vols ho fem junts......ji ji ji

Anònim ha dit...

OK Eu, ho xarrem i ens ho muntem...jejeje, a la dimensio desconeguda!!! (el Leo quan hem torni aveure a la piscina m'ofegara).

Enric recuperat aviat i cuidet el jeto...rro.

Anònim ha dit...

Enric, no sabia que això teu era tant greu. Segú que es un tema pustulòs o es que algún rus te alguna cosa a veure ?
Si et cau el cabell, comença a preocupar-te.

Ara seriosament, si necesites alguna cosa, ja ho saps.

Anònim ha dit...

gràcies a tots!!!
Espero que dimecres m'ho treguin ... estic fins la pichilingui!!!

Anònim ha dit...

Anim Enric!

Tal i com alguns heu proposat i la idea es bona, la pel.lícula del Ultras ja està penjada a l'Emule.
Només cal que poseu 'Ultra-trial' i ja us sortirà.
Com ja vaig demanar amb la del Gasherbrum, seria interesant que tots els que tingueu l'Emule us la baixeu i la compartiu per tal de que la cosa vagi més depresa i s'espandeixi més ràpid arreu del món,jeje.

Ja direu si tot va bé.

A10.

Anònim ha dit...

Si hi ha algú que s'anima podem fer parella. El duet "ja arribaràs". Penso que el repte és factible amb molta paciència. Quien tiene guevos?

Anònim ha dit...

jo repeteixo: qui em faci la natació m'apunto amb ell/a. Si no no hi ha tracte

Anònim ha dit...

Juanjo estas de conya? o va en serio, si tens la cromagnon!!! la setmana avans. Jo no t'havia pres seriosament. Ahir vaiog parlar d'aixo (i altres coses) amb la Montserrat, ella neda, li pots proposar i ja fariem dos parelles mixtes del trote.

Anònim ha dit...

i això es una triathló :))¿? la distància es ridícula, acostumat a fet mes distància, per mi serà un "paseillo"