dimecres, de gener 31, 2007

Disseny blog

Durant els pròxims dies, potser notareu coses extranyes en el blog (Eu, no són fenòmens paranormals), estic fent canvis.

Per exemple, ara al final de cada noticia podeu veure que surt el texte "Labels:" aixó vol dir, en català nivels, i en cristià Categories, o sigui a partir d'avui classificarem les notícies per categories, y pá qué ? Doncs si clickeu a sobre d'una categoria podreu veure totes les noticies classificades sota aquesta categoria.....un petit exemple, si vull veure tots els entrenos, doncs faig click a sobre de Labels: "Entrenos" i voilá !!!! Surten tots els entrenos....eeeee peró hem començat a classificar les noticies aquest any...que ja us veig venir.

Disculpeu les molesties....

16 comentaris:

Anònim ha dit...

i quan sàpiga fer-lo, ficaré en el lateral un menú amb totes les categories.

Anònim ha dit...

Ok Leo, el PUTO AMO de la pagina web ets TU. Ets un crack de les huebs.

Anònim ha dit...

do conya leo, ets un crack...
per cert, a les columnes de la dreta surten caracters extranys... a vosaltres també??'

Anònim ha dit...

Ein???? A mi no em surt res d'estrany ni amb IE ni amb Mozilla....

Anònim ha dit...

Amb IE, mira com surt carrera contínua... em pasa a la Fuckultat i a casa. Probablement, ha convertit malament els caracters no anglo...

TSP Trote Suau Progressiu
CCP Carrera contínua

però cal dir que les millores depassen de moooolt els problemes, crack!!! Lo de les etiquetes està de konya

Anònim ha dit...

Per cert... he agafat una "malaltia laboral" o "extrema"... Porto la cara com un puto mapache... se m'ha infectat un quiste sebaci i tot apunta que es deu a la pressió de la banda suada del frontal...
Cagontodo
Algú vol una mica de pus??? Me'n sobra...

Anònim ha dit...

eeee xavá, explique-m'ho en el meu idiomaaaaa, no he entés ni un caraix!!!

Anònim ha dit...

ecssssss Enric............fuera bicho!

Anònim ha dit...

Si us plau, em deixareu que us la chupi una mica cada dia al vestidor??? És que, al final, me'n vaig a donar el curs al Congo, m'han dit que, d'aquí a abril "practiqui molt el francès"...

Anònim ha dit...

Ahor a k empiezo a entender la pagina me la cambiais, joel con estos informaticos.

Me parece de coña!!!!!!!

Anònim ha dit...

Ricard!!!!!!

Al final no fui a escalar hacía muxo frío. Si el viernes vais a Vilaseca decirme algo k tengo la tarde libre.

Anònim ha dit...

Hola a tothom.

Avui torno a estar "operatiu" fins a la 13.00h que marxo a BCN o fins que el jefe m'enxampi!!!

Anònim ha dit...

Oscar, eres un mariquilla...muxo frio...si los expertos en cambio climatico estan anunciando el inicio de otra glaciacion, no te jode...si estuve con los crios en la mountain y no se quejaron.

Bueno haver si sale otro dia, seguramente este sabado vamos a salir.

Anònim ha dit...

Hostia ricard, ets poliglota tiu. ja es comença a notar la 3ª hora de castella a les escoles

Anònim ha dit...

Juanjo...es que les llengues sempre m'han agradat molt!!! sobretot quan hem practiquen el frances.

Anònim ha dit...

Hola troteros:
Leo, me trec el barret devant d'aquest bloc cada dia funciona mes bé, i mes organitzat es una canya, força Leo. Aaaacullunant.
No pares, sigue, sigue...
No pares, sigue, sigue...