dilluns, de març 12, 2007

15ª Mitja Marató de Tarragona. Trote-Extrem.

18 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquest cap de setmana m'he quedat a casa, almenys he aprofitat per fer altres cosetes.

Anònim ha dit...

Que es aixo?

Anònim ha dit...

Potser que ho miris!

Anònim ha dit...

En la teva línia, David.

Gràcies!

Anònim ha dit...

David,
Sorprenent com sempre.

Anònim ha dit...

Molt bé David P.M'agrada molt!!

Anònim ha dit...

Hola companys!!!! M'ha agradat molt el video, sobretot la meva arribada.
David P., havies d'haver tret l'entrevista, que queda molt malament, com una mica bastant tímid.

MOLT GUAPO ! Ets un CRAck!!!!

Anònim ha dit...

Molt be David, aquestes coses animen la web. Fan possar gorro al jacuzzi????, ja se que no tinc molta melena, pero si es aixi a algun hauria d'entrar amb tratge de neopre!!!

Anònim ha dit...

molt bo el vídeo, la llàstima és que no tinc so.....
l'entrada triomfal de l'Oscar molt bona.... a l'Enric només li falta el tigre de Bengala que l'acompanyi.....però quan arriva el momento jacuzzi....las hormonas se me han congelado de golpe!!

Anònim ha dit...

David jo no veig res per anar a veure el videu, hi puc anar des de algun altre lloc.

Anònim ha dit...

Buenu, seguint la meva línia mireu això TRAVESSA INTEGRAL DELS PICS D'EUROPA

Anònim ha dit...

Jaume clika aquí a veure si ho pots veure.

Ricard, no se si es obligat el gorro però a l'Enric no li serveix de gaire!

Anònim ha dit...

Hola Joanjo

Anònim ha dit...

David, no sols l'Enric, al trote hi han mes..."gorilas en la niebla".

Anònim ha dit...

Molt guapo , tant aquesta com la del cap de setmana a Andorra.
Ets un profesional.Ja podries dedicar-ti. Apasiau

Anònim ha dit...

Gracies DAVID ahir a la nit vaig veura la peli de la mitja de Tarragona.
Força Trote...

Anònim ha dit...

Bé... observo certa hilaritat entorn a les meves pil.lositats. És cert que de ben poc em serveix el casquet al jacuzzi, però heu de pensar que aquesta és la sensació que tenen les xiques quan algun de vosaltres es posa la gometa i li sobra biomassa per tot arreu, je, je...

Anònim ha dit...

Ja he vist el videu, molt wai, pero no el puc sentir, algu em pot escriure el que s'hi diu, gracies.