dilluns, d’abril 30, 2007

ULTRAENTRENO 30 Abril-6Maig

Dilluns: Musculacio Superior + 60’ trote + Abdominals/lumbars+ Estiraments.
Dimarts: Paella a la Platja Llarga o Via Ferrata a Oliana o Cursa Ermita Sant Joan (Montblanc)
Dimecres: Musc. cames+ 15’trt.+ 3X(15min. rapid+5min.rec.)+15’trt.+ Estir.
Divendres: Abdominals/lumbars+30’trt+6X(9 faroles rapid-4 recup.)+15’trt. + Estiraments.
Cap de setmana: 6h. d’activitat, seguides o repartides entre el dissabte i el diumenge.

(*) Després de 5 hores i 25 min. corrent per les muntanyes i just abans d'arribar a l'Espluga , el Papa diu: "el pròxim cap de setmana comencarem els entrenos seriosos" ¿? ¿? ¿? ¿? Que no es digui que no avisem ....

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs el Jaumet ahir encara deia que hauriem tingut temps de baixar fins al Menatxo i pujar fins dalt de tot del tallafoc.......ESTAN BOJOS AQUESTS TROTEROS.....

Anònim ha dit...

Asepeyo...em deixeu unes crosses ??? no puc caminar, tinc els cuadriceps destrossats, avui anirà a còrrer Rita la Cantaora....

Anònim ha dit...

Tete!!!Hauríem fet 6h clavades!No em direu que hagués estat xulo!
Estem bojos, però ens ho passem bé, i sempre en volem més!

Anònim ha dit...

... joder, tinc la boca como el costado de jesucristo, el cul com el d'un mandril de tan cagar i per si fos poc, febre...
Cagon el Congo de los güevos...

Anònim ha dit...

Osti Enric, no t'ha provat gaire anar al Congo!

Anònim ha dit...

Enric, per aquí feiem apostes de que el cul el tindries com el d´un mandril però per altres motius, je, je...

Anònim ha dit...

Els de la platja que s'ho pensin avui per que s'ha de reservar, jo ja trucare pero aviseume amb temps, per dema hi ha risc de plujes com el cap de setmana.
Per dissabte hi ha dues pujades a bon nivell, que lo sepais hi aneu fent mentalitzacio, els que vulgueu venir sense treure el fetje, farem dos tombs pel mateix circuit, en podeu fer nomes un... es una sugerencia.

Anònim ha dit...

Jo finalment vaig fer 4 horetes, quan vaig arrivar a baix del camí de la pena només portava 3h 15' així que vaig torna a remuntar el cami de pujada per tornar a baixar,, jeje gilipolles!

Fins la tarda.

Anònim ha dit...

David P, et va veure algú el que feies???

Anònim ha dit...

Si no lo veo no lo creo. Hi ha fotos o filmació?

Anònim ha dit...

Com treballem per Asepoyas? hi ha molta feina, no? Això és bo, t'has de mantenir jove.