dijous, de setembre 06, 2007

Video promocional Muztagh-ata

23 comentaris:

Anònim ha dit...

No us lliurareu de la peli, però encara trigaré un temps.

Anònim ha dit...

Sou uns craks, quina canyaaaaaaaa!!!!!!!!

David, ja no se que més dir...tiu, ets el meu mestre audiovisual! És collonut.

Anònim ha dit...

impressionant, sobretot per l'esforç que representa filmar en alçada. Felicitats a tots.

Anònim ha dit...

David es molt xulo, molt xulo!, t'emprenyare perque m'expliquis truquets per quan hem posi amb els montages...que mi posare! quina enveja, sobretot per la gent que estaveu alli. En vull mes!!!!! aquest any al sopar de nadal haurem de començar amb un dinar, pelis dels ultres i del muztagh-ata, sopar i farraaaaaaaaaaa.

Anònim ha dit...

guaaaaauuuu !!!! Qui m'ensenya a esquiar ???

Anònim ha dit...

la cancó i la imatge de la posta de sol molt wuapes.

Anònim ha dit...

Home!! Un cim amb esquis, on hi ha imatges dignes baixant esquiant!

Quina enveja!

Anònim ha dit...

Moltbe david, molt xulu el trailer, ja tinc ganes de veure la peli definitiva.
Juanjo ves aprenent, que tambe ens has de fer un muntatge xulu per a l'ultra.

Anònim ha dit...

Gràcies a tots!
Així si donen ganes de fer més videos jeje!

Anònim ha dit...

jo ja no

Anònim ha dit...

Vinga juanuju, no et desanimis, que com tu no hi ha ningu, si tu no ho fas, qui ens adelantara en plena pujada per filmarnos?, i baixant? que encara es mes dificil..., vingaaaaa animat tontu.

Anònim ha dit...

Joanjo, que faria aquesta gent sense la teva Panasonic nv-gs180?
Es veritat que la gent no t'espera quant graves però despres perden el cul mirant si surten corrents ben guapos o no. No tenen remei.
Per cert, a veure quant quedem per parlar del pinnacle.
Ricard tu no, que ja em vas enganyar un cop i no fas res jeje.

Anònim ha dit...

Enhorabona als del Muztagh-ata!! Molt guapa la baixada esquiant i como no de fons amb la musica de la Lorena McKennit!!! anda que no, quina envejeta!!
Informar-vos que ja està confeccionada la plana web de la II CURSA DE MUNTANYA DE TIVISSA. Us hi esperem!! Per a + info: www.tivissa.net

Anònim ha dit...

http://www.tivissa.net

Anònim ha dit...

Els de Tivissa ja us podeu anar preparant que vindrem els del trote en pleno, be... aixo espero.
Si l'any pasat erem molts enguany serem molts mes, i pel que es veu amb ganes de correr, ademes tenim un infiltrat, que ens diu com hem de preparar l'aerodinamica, i els reglatges dels motors.
Fins aviat!!!

Anònim ha dit...

Una vegada vist el video: ostia quina experiència més guapa!!

Anònim ha dit...

David, que et penses que soc l'einsteinnnnn, o que, amb una classe de 10 minuts no hem vaig enterar de res, he practicat algun dia pero hem torno boig al posar els efectes, no queden be, o sigui que jo tambe vull venir quan li donis classes al Juanjo, vindre amb llibreta i boli i amb un grapat de preguntes.

Anònim ha dit...

David enhorabona!!Molt xules les imatges i la música!M'he emocionat amb l'abraçada al cim!Felicitats als dos!

Anònim ha dit...

feliciteu al Jordi B. per haver pujat al pòdium de la Transalpine Run d'enguany!!! Que callat t'ho tenies...

http://www.transalpine-run.com/pic/rennen2007/finish08_m.jpg

Anònim ha dit...

felicitats pel cim i per la peli

Anònim ha dit...

Hola troter@s:
El finde vaig anar a l´aranbike.
Dissabte per la tarda vaig arribar a l´hotel amb la parenta i vam anar a sopar a una pizzeria que es menja prou bé,(mandrònius)viella estava de festa i tot ple de gent piripi cantant a sobre d´unes carrosses que semblaven els autobusos que surten per la tele de bolivia.
Pel matí estavem a 6 graus de fresca però a mesura que anava passant el dia va començar la calor.
La sortida a Gessa i amb retràs de uns 15 minuts.
El recorregut preciós, vam haver de sortejar ramats de vaques, caballs, també vam haver de tragar pols dels cotxes dels domigueros que anaven a montgarri, un tram d´ascenció amb telecadira fins adalt de baqueira, el recorregut molt exigent més per les baixades vertiginoses que no pas per les pujades, els frens van patir a tope.
Després ens vam fotre entre pecho i espalda una bona olla aranesa i xai amb allioli al restaurant l´allioli i cap a casa.
Us recomano la cursa per l´any vinent.

Anònim ha dit...

Isma, jo m'apuntu a la olla aranesa, mentres tu tornes a fer la carrera, ja deia jo que algu amagaves de tant venir al club amb btt, enhorabona.

Anònim ha dit...

Reus: Que fuerte, que fuerte, que fuerte me parece todo. Venga David, que tu pots tenir fet el video per demà o demà passat.