dilluns, d’octubre 22, 2007

Entrenaments 22/10/2007 a 28/10/2007

DILLUNS: Va subir mucho! TROTE + 10 (2x5) pujada miracle + 10 (2 x 5) escales + desescalfament pel pla de la Sayharlotyesor.
DIMECRES: Dia mundial de les sèries. Trote al faro + 6 x 1000 (1' descans)
DIVENDRES: FRONTAL NECESSARI. PTTE - Budallera fins segona font, tornanda budallera. Des de carretera fins PTTE, MEU passant per Internet
DIUMENGE: 18K començant lent i acabant a ritme algo superior al de la mitja. En total, haurieu de tardar una mica menys que el temps que voleu fer a la mitja.

DIMARTS, DIJOUS, DISSABTE: convenient fer dos dies de 30' + abominbles, peses, etc

42 comentaris:

Anònim ha dit...

Merda he agafat les sabatilles de muntanya !!!

m'ha costat sayharlot...ja ja ja

Anònim ha dit...

El diumenge si algu no fa res que no es preocupi que jo faré uns 42 km, els seus i els meus....

Anònim ha dit...

Molt bo sayharlotyesor

Anònim ha dit...

...no cal que siguis tan altruista

Anònim ha dit...

jo ll de Sayharlotyesor ho he enganxat per lo del pla i despres ja he lligat, molt bo enric. T'has plantejat alguna vegada fer jeroglifics?
Per cert tinc pla alternatiu
Algú vol anar al Pirineu divendres per fer alguna cosa dissabte? * Si el tiempo lo permite

Anònim ha dit...

... per tantes felicitacions
... carinyu, me abrumas... diu no hase falta, que ya me entra...

Anònim ha dit...

INESTABLE: Mesa norteamericana de Ines.
ENVERGADURA: Lugar de la anatomía humana en dónde se colocan los condones.
ONDEANDO: Onde estoy
CAMARÓN: Aparato enorme que saca fotos.
DECIMAL: Pronunciar equivocadamente.
BECERRO: Que ve u observa una loma o colina.
BERMUDAS: Observar a las que no hablan.
TELEPATÍA: aparato de TV para la hermana de mi mamá.
TELÓN: Tela de 50 metros... o más.
ANÓMALO: Hemorroides.
BERRO: Bastor Alebán.
BARBARISMO: Colección exagerada de muñecas barbie.
POLINESIA: Mujer Policía que no se entera de nada.
CHINCHILLA: Auchenchia de un lugar para chentarche.
DIADEMAS: Veintinueve de febrero.
DILEMAS: Háblale más.
MANIFIESTA: Juerga de cacahuetes.
MEOLLO: Me escucho.
TOTOPO: Mamamífero ciciciego dede pepelo nenegro que cocome frifrijoles.
ATIBORRARTE: Desaparecerte.
CACAREO: Excremento del preso.
CACHIVACHE: Pequeño hoyo en el pavimento que está a punto de convertirse en vache.
ELECCIÓN: Lo que expelimenta un oliental al vel una película polno.
ENDOSCOPIO: Me preparo para todos los exámenes excepto para dos.
NITRATO: Ni lo intento.
NUEVAMENTE: Cerebro sin usar.
TALENTO: No ta rápido.
ESGUINCE: Uno más gatorce.
ESMALTE: Ni lune ni miélcole.
SORPRENDIDA: Monja en llamas

Anònim ha dit...

que bó aquest diccionari...ja ja ja

ENDOSCOPIO, ja ja ja

Anònim ha dit...

BALLENA: está a tope

Anònim ha dit...

Joer Enric, que bo!!! aixo ho has apres a la universitat?

Anònim ha dit...

MOLT BO

Anònim ha dit...

si que teniu temps tios, jo vaig de crani tot el demati i adémés amb una son...,algú m' ha estat trucat a casa ahir per la nit i del canguelis no he dormit en tota la nit... si sé que es s' hen recorda de mí, casi truco a la " polisia " per acoso....

Anònim ha dit...

hola amics del trote. Us escric per dir-vos que desrpés de sortir del talego sense reahabilitar-me, m'he mudat a Salou.
Ens veiem...

Anònim ha dit...

Algú pujarà a correr a vui?

Es que ahir vaig vindré,peró en vaig deixar les sabatilles.

Anònim ha dit...

OH SI SI, JO TAMBÉ VULL SER VIOLADA!

Anònim ha dit...

Al 27 OCTUBRE Dissabte

3ª MARXA AL TERME DE VILAFAMES 24 kms

VILAFAMES (CASTELLÓN)

Algú s'apunta,

www.vilafames.com

Anònim ha dit...

Marxa Vilafames

No cal, no agafen mes inscripcions

"PERÓ LA FARÉ SENSE DORSAL"

Anònim ha dit...

http://www.meteocat.com/

fa hasta riure...

Anònim ha dit...

toni no pares, ets pitjor que jo, ¿ perque no vens a fer la Mitja de Sant LLorenç?, si tens poc fan una Marató també. Estic fatal,avui estic desde les 19 h, tirada al sofá sense ganes de fer res, dec estar encara fotuda , estic gelada tot el dia i aplico la llei del minim esforç . Fins demá , si puc.... petons i bona nit als que encara xatejant....

Anònim ha dit...

2 gallifantes a que vens demà.....

Anònim ha dit...

... doncs aprofita per dormir ara, que quan comenci a sonar el teléfon no podràs...

Anònim ha dit...

pujo a 3 gallifantes

Anònim ha dit...

Algú s'apunta a fer la mitja del vendrell el diumenge. Ana i jo anirem.
Recordeu canvi d'hora.

Anònim ha dit...

¡ algú te pelis per veure !, pateixo d' insomni i a tinc molt de temps per la nit per veure-les,

Anònim ha dit...

Per cert Joanjo ¿ en podries descifrar sayharlotyeror, porto mirant aquesta paraula ni se sabe , segur que es una xorrada però en te intrigadisima....

Anònim ha dit...

Matineraaaaaassss!!! que envara es hora de fer nonas!!!

say=DI
harlot=PUTA
yes=SI
or=O

Anònim ha dit...

envara=encara

Anònim ha dit...

reyes nena, si no pots dormir unes gaioletes..i au.

Anònim ha dit...

si avui plou podriem gravar un CD de cansons de cuna per la Reyes

Anònim ha dit...

Tía esta molt clar, si no pots dormir: somnifers, total unes quantes pastilles més al teu cos no vindràn d´aquí.

Anònim ha dit...

jo tinc unes plantetes a casa que van molt bé per dormir.

Anònim ha dit...

i tila, valeriana, ...

Anònim ha dit...

i alló k tots pensem .........

Anònim ha dit...

jo tinc un martell d'aquells en plan Mortadelo i Filemon, un copet al cap i adormir!!!

Anònim ha dit...

hòstia pachi...i jo tinc una HACHA que talla caps que no vegis...

Anònim ha dit...

collons tu! aquest si que és un somnífer definitiu

Anònim ha dit...

Mira! si no pots dormir, lo millor es aprofitar la nit de qualsevol manera. Excepte veure pelis lacrimógenes, que sembla una mica monyes, pots fer de tot, donar-te a la beguda, a les drogues (que ja estàs iniciada)al sexe, etc...
Osti, aixó sembla el consultori de la senyora Francis (que per cert era un tio amb més bigoti que el superintendente vicente

Anònim ha dit...

...cada loco con su tema.
Contra gustos no hay disputas...

Anònim ha dit...

aixo es per que no fas la cervesa desprès de l'entreno...

"y creo que he bebido mas de 40 cervezas hoy;
y creo que tendre que expulsarlas de fuera de mi"

Anònim ha dit...

Com us agrada maxacar...

Anònim ha dit...

Reyes, no estic a tgna i per no entrenar sol, faré aquesta cursa de Vilafames a Castelló que dieuen que està molt bé.

Si et repensas la Marató,pots vaixar a fer aquesta., es mes anirem junts...........nomes per aquesta vegada ehhhh.

Anònim ha dit...

Ja te val....