dimecres, d’octubre 24, 2007

I Marató de Muntanya de Catalunya. 28.10.07

La Primera Marató de Muntanya de Catalunya arriba a la 13ª edició consolidada per la seva llarga trajectòria. Amb una forta aposta per la qualitat tècnica i organitzativa, la Marató de 2007 compta amb un recorregut que té gran acceptació entre els corredors i amb un desnivell acumulat de 2364 m. És una prova dura, però també atractiva, perquè es desenvolupa en un terreny de gran valor paisatgístic.

Al mateix temps, tenen lloc la mitja Marató, integrada dins el Circuit Català de Curses de Muntanya, la Cursa de Sant Jaume, de 10 km, i el Primer Canicross de Catalunya, que enguany arribva a la tercera edició.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

En que quedem, es la primera ó la 13a??

Anònim ha dit...

Hola, como se llama?

-Mark O'Sullivan

En que quedamos, en Mark o en Sullivan???

Anònim ha dit...

es la primera vegada que es fa la 13ª edicio

Anònim ha dit...

llavors quan es faci per segona vegada, serà la 13ª edició B, com nosaltres tenim l´equip B, ells també voldràn algo B?

Anònim ha dit...

l´anònim soc el confús

Anònim ha dit...

però jo pregunto, no es podien haver estalviat tal confussió i haver passat de la 12a a la 14a com fan en alguns gratacels??

Anònim ha dit...

i de la 12 a la 14 que fan??? hi ha planta, o hi ha un "buit", fan un saltet, o que collons fan!!!

Pq si comptes sempre hi ha la 13,per collons...despres de la 12 i abans de la 14 sempre hi ha el 13...li posin el nom que li posin o el numero que li posin...tantes tonteries, oink!!!!!!

Anònim ha dit...

¡ tela marinera!, no , si al final en fareu pensar al meu "kit kat"

Anònim ha dit...

als gratacels que no tenen planta 13, entre la 12 i la 14 hi ha una porta tridimensional que porta al cel.

Anònim ha dit...

osti sempre me equivoco amb el meu nom. El Michael Caine encara està viu i encara fa series, pelis i teatre shakespearià en canvi jo me vaig identificar tant amb el meu personatge de AUTOPISTA HACIA EL CIELO que vaig dir: on collons estarè millor que al cel,i me vaig morir...