dilluns, de novembre 26, 2007

Mitja TGN. Minut Extrem


Com bé ha batejat l'Enric, ahir l'élit-extrem ens va obsequiar amb un final d'infart a la Mitja Marató de Tarragona, el "Minut-Extrem". Cinc troteros van arribar amb el mateix minut, després d'una hora i 23 minut patint, encara van tindre que apretar el cul per fer un últim sprint a l'arribada, INCREIBLE !!!

Felicitar als 22 Troteros i Troteres per la 7a posició per equips !!!!

Classificació TROTE.

També ens enrecordem dels quatre anti-quitrà que se'n van anar a fer la Cursa de Muntanya de Burriac, 24 km. de muntanya pels voltants d'Argentona.

També volem donar les gràcies a la nostra incondicional afició !!!!!!!

33 comentaris:

Anònim ha dit...

hola troteros:
Felicitats al 5 primes que van tindre que apretar el cul a l'arrivada,
jo avui dillums no tinc forces ni per apretar el cul, estic molt baldat, ens vaurem el dimecres que ja comensare a tindre forma humana, fins aviat "chuqui"

Anònim ha dit...

339 30 Josep Cendros Duran 1:33:07 4:25 43:49 386 M3 - 97 (C.A. T.)

Anònim ha dit...

Felicitats troteros.
Aviat us contractarà la Volvo per fer motors d´avió.

Anònim ha dit...

Mira que et tenia allí al davant, eh Enric???

Però no vaig poder!!!!!! AGHHHHHHHHH 1 segon!!!!!!!

Jejjejjejeje....em vaig trobar de conya. Com l'any passat vaig sortir a 4' el km, però aquest any amb la diferència de que al faro em vaig trobar molt fort i vaig apretar el ritme...total que l'any que menys entreno per la mitja és l'any que millor marca he fet. Suposo que m'anat bé el descans de gairebe 1 mes i mig post-ultratrail.

Ja vaig avisar: prepareu-vos per quan torni!!!

Anònim ha dit...

moltes felicitats a tots!! va ser molt emocionant tot plegat!!

vaig disfrutar molt!!

Anònim ha dit...

papa, avui farem series putes, no ??

Anònim ha dit...

apa que no!! mare de deu, resulta que he xupat camara al diariii!! muahhhhhhhhhhh

no corro i surto en primera plana a dintre del diari de tarragona, bueno, jo no, el meu cul ocupa tota la planaaaaaa!!! jajajajjajajajja

ja veieuuuuu!! la vostra fan ( sense cap parentesc ) número 1, surt fent d'això: de fan!! jajajajaj

quina vergonyaaaaaaaaaaa!!

Anònim ha dit...

a la foto que surt al capdavant del diari, em sembla que reconeixo al joanjo, al jaume g i al david p!!

Anònim ha dit...

M'ha trucat l'Oscar i m'ha dit que sortim a la portada del diari de Tarragona.

Marta, ja he capturat el video que vas fer ahir. Aquesta tarda vinc a fer la cervesa (treballo de tarda) i et torno la cinta. A veure si em passen les fotos!

Jo crec que entre la gravació i les fotos que ens vau fer el club de fans pot sortir una bona projecció!

PD:David P, sóc un negat amb el Pinacle tiu...no m'en surto!

Anònim ha dit...

Felicitats a tots troteros!!! he encertat la porra!!! bueno l'ordre no pero si els tres primers, oleeeee!!!

Anònim ha dit...

Jordi Be, felicitats!!! et va sortir el temps que volies.
Enric ostia jo que confiava amb la teva primera posicio, es que treballant a la URV, sent del Madrid i el Nastic i un taliban Tarragoniiii...jo crec que hauries de fer un canvi d'aires i treslladar-te a Reus, alguna cosa bona se't pegaria, jejeje

Anònim ha dit...

no pateixis joanjo, ja et vaig dir que no necessito la cinta!! tranqui!!

només espero no haver-me deixat de filmar a ningú! vaig estar fins que va arrivar la conchi!

el que si que et demano si us plau, es que surten dos amics meus, no borris el tros que surten ells, son dos segonets!! aixi la podem veure per la web, ja que faras la peli...., que els hi fara molta ilu veure-la!!

gràcies!

Anònim ha dit...

Enhorabona a tots, sobretot als del minut-extrem (quina pressió!), i la Esther pel seu podi!

I Burriach com anat??

Marta ja t'he vist al diari, de fet mirava quina camara de video era i he vist que erets tú jeje!!

Si soc jo el de la foto principal, es veu un caparrot de la ostia!! Tan gran el tinc??

Joanjo, jo ja no ser com dir-t'ho, que quan vulguis quedem. Passes de mi ja ho vec jeje.

Ens veiem a la tarda.

Anònim ha dit...

Hola Marta, sóc tan lent escrivint que quan ho penjo ja hi ha nous comentaris i el meu ja ha caducat!

Anònim ha dit...

No pateixis Marta...suposo que són 2 que surten a la gravació. Un d'ells porta un mocador al cap i l'altre una samarreta groga, no?

Ho tinc en compte!!!

Avui portaré el pen-drive i li donaré a la Berna/Jaume G per que em gravin les fotos d'ahir. Quan ho tingui tot m'hi poso.

David P...ja ho sé, tens tota la raó. Ahir vaig capturar el video que va fer la Marta amb Avi pel Movie Maker. Al intentar passar-ho a Pinnacle diu que no reconeix el format...no en tinc ni idea!!!

Anònim ha dit...

rectifico... del Nàstic i del Madrid (el orden de los factores si altera el producto). I respecte a que se'm pegui algo et recordo que l'última vegada que vam parlar del tema, cert "anònim" el va acabar donant exemples de excel.lència pedània... i, la veritat, com que el ritme que portava el guanyador no se'm pega ni amb supergen, por si se me pega lo demás, doncs em quedo a Tarragona... i sense jaqueta d'Albal-Tex (que, per cert, sembla que va fer el penes de nou...)
Au

Anònim ha dit...

david p, res de cap gros, el que passa es que ets més alt que la majoria! per això sobresurts!! a més a més la samarreta fa que els ulls set vagin cap allí saps? i oleoeloele es el david P!! jajjajajajaaja

Anònim ha dit...

gràcies un altre cop joanjo!! si si, són aquests dos!!

Anònim ha dit...

Enricuuu, l'OscarG no li fare mai mes cas, hem deia que estava fluix i mirete'l.

Anònim ha dit...

L'anonim soc jo

Anònim ha dit...

A mi també em va enganyar...

Anònim ha dit...

em dedicaré a fer de pitoniso, es la 3ª porra que guanyo!!!!!

Anònim ha dit...

= polla que nisiquiera se para aunque sea la de un burro

Anònim ha dit...

Hole hole, ya tenemos una media hecha ahora falta hacer la de Sitges.

La verda que fue una carrera muy nuy apretada yo casi os puedo decir lo que había desayunado el Ramón B. ya que lo tenía pisandome los talones.

FELICIDADES A TOD@S!!!!

Anònim ha dit...

felicitats cafetera man ! tu si que vas ser de ELITE..................

Anònim ha dit...

Seguro que si lo llegáis a hacer a proposito, no os sale tan bien. Para próximas ediciones van a tener que implantar la fotofiniss.
Felicidades a todas y todos los troteros de la media y los de Burriac.

Anònim ha dit...

A la afoto de la mitja hi ha gent que ni coneixo i amb samarreta del Trote!!!, ja paguen cuota? i a mes falten els craks entre els cracks, o sigui al jordiBe i el DavidP?????? a mes ja se us vale el caxondeo, tots amb samarreta del trote i l'escut del tarraco al derrera...uiiiiii la que se va a liar!!!

Anònim ha dit...

Això és "picar" al personal, eh? a qui se li acut posar l'escut allí quan tothom sap que és el lloc de la nostra foto anual?

Anònim ha dit...

Ricard menos criticar y por cierto , no te veo en la foto!!!!

Anònim ha dit...

A que te morbo la foto de tots els troter@s, amb l'escut del tarraco de fons?
Es rumoreixa que el tarraco vol proposar al trote que l'accepti com a seccio nautica...ala ja ho he dit... es que no m'he pogut aguantar l'exclusiva.

Anònim ha dit...

aceptamos CN Tarraco como animal de compañía o se llevan el gimasio...

Anònim ha dit...

Oscar que hem vas enganyar, a la mitja de Sitges si que hauras de corre i de valent...para que no te pille nadie de la fauna local!!!

Anònim ha dit...

El problema de la Media de Sitges son las duchas, hay estarán las grandes corridas.

ANDE EZTA ESA PELI DE LA MEDIA, EINGG??!!! El Spilver k se poga las pila neng!!