dilluns, de novembre 26, 2007

Setmana 26/11/2007 a 02/12/2007. Recuperació Activa

DILLUNS:
45' a 60' de trote suau (PTTE - little parrot - PTTE)

DIMECRES:
45' a 60' de trote suau (PTTE - 0 Faro - PTTE)

DIVENDRES:
amb frontals i intentant no pendre mal.
Trote PTTE - Budallera i tornar. Al passar per la pujada clàssica, farem 5 pujades fortes, baixada suau (és de nit i tinc prohibit perdre'n més d'un de vosaltres per entrenament)

DIUMENGE:
2 hores de trote. Podríem anar a FlatVillage i fer unes "Thecowtalksalotnow"

DIMARTS, DIJOUS, DISSABTE:
un parell de sessions de 30' suaus amb aboniables, etc.

26 comentaris:

Anònim ha dit...

Voleu nous objectius? Sense perjudici d'altres curses, aquestes són algunes que podrien ser interessants abans de començar la temporada de muntanya pura i dura. Voldria recordar-li a un trotero "bocazas" les seves paraules de fa uns mesos: "si em surt bé la mitja de Tarragona, faré una marató d'asfalt". I va fer 1:23'30''... no señalo a nadie, eh... jeje

Maratón del Espadán (Maria's Land, 16/12/2007). Muntanya
San Sivestre Tarragona (31/12/2007). Asfalt, 10k.
Mitja Marató de Sitges (S/C, 13/11/2008). Asfalt
Mitja Marató de Barsalona (Anallà, 10/02/2008). Asfalt
Marató de València (Horchata de Chufa Ché, 17/02/2008). Asfalt
Marató de Barsalona (Anallà, 02/03/2008). Asfalt

Anònim ha dit...

JUAS JUAS JUAS JUAS !!!!!!!!

No em pensava que em sortís tant bé la mitja!!! jajajajaja...tambè vaig dir que aniria a 4'05" a la mitja....

És molta pressió fer la marató! joder, que ens coneixem i no aniré a "fer-la" i ja està...si la faig m'hi poso per fer-ho lo millor possible...

M'ETOY ETRESSANDO, CHIIIICO !!!

Anònim ha dit...

"Thecowtalksalotnow"???

És el que hi ha damunt de Flatvillage???

Anònim ha dit...

sip... pensa-ho una mica...

Anònim ha dit...

Enric, the cow parla en mallorquí?

Anònim ha dit...

Esta clar:
En cristià, de Vilaplana a la Musara i farem tots la marató de Valencia i beurem orxata de chufa.

oi!!!!

Anònim ha dit...

http://www.youtube.com/watch?v=xTF4cO7gUOg&feature=related

Fuck Bisbal! Fuck Mecano!! Fuck Bosé (no que li agrada!!!)

Anònim ha dit...

Hola nens, enhorabona a tots, m' hagues agradat veure l' arrivada, impressionant, IMPRESSIONANTS també van ésser les dues ósties que en vaig fotre a la cursa, encara estic tocadeta ´, suposo que demá treure el cap si no passa res.

Marta, tu si que saps.... i ademes en plan reportero total.... ja en deixaras veure les fotos...

Anònim ha dit...

més que fotos, que només en vaig fer 10, vaig fer video!!

espero que quedi xulo!!!

Per cert, enhorabona!! ja em van dir que et va anar bé la cursa de burriach!

ojalà m'hagués pogut dividir en dos i haver pogut "captar" les dues curses!!!

;-)

Anònim ha dit...

Algú pot passar-me la classificació trotera de la Mitja de Salou ??? Gràcies.

Porto un cacao amb el Temporitzador i els punts !!!

No sé si falta alguna cursa més(la de Salou ja ho sé)...

Els punts encara no estan actualitzats.

Anònim ha dit...

Gràcies Marta.... em sembla que tenim problemes per trobar a la resta de troteros a la clasifficació... CUQUI ajuda !!!!

Anònim ha dit...

Enricu jo us acompanyo a la mitja de Barcelona si portes la samarreta del Barça, jeje

Anònim ha dit...

Buenuuu Enric, o tambe si portes la samarreta de la mitja de Salou, que tan gentilment li vas regalar a la Marta, i patrocinada per un diari esportiu serios, que solament es limita a donar informacio objectiva del mon de l'esport sense diferencies amb els equips.

Anònim ha dit...

Ricard, com t'agrada picar al personal...

Anònim ha dit...

Papa, es per posar salseta a l'asunto, i l'Enric es pica com jo, pero es solament caxondeo eeeh, si algu li molesta, que m'ho digui i me callo, no pretenc ofendre a ningu. Es que parlant tot el dia de curses i de temps i de series, joeeeer

Anònim ha dit...

Això, parlem de coses d'homes:

de futbol, cotxes i sexe!!!

Anònim ha dit...

Per exemple...

Anònim ha dit...

la camiseta es miiiiiaaaaaaa.....

Anònim ha dit...

abans m'arranco la pell a tires que fotre'm u na massarreta del Far$a
I si l'Sport diu la veritat... sera "la verdad nos hase libres"... jeje

Anònim ha dit...

Ens en fotem pq l'Enric va regalar la samarreta de la mitja de Salou pq portava el logo de l'Sport...però com parlavem l'altre dia amb el Ricard, jo tampoc em posaria una samarreta amb el logo de l'AS...l'altre diari imparcial...jejejee

Anònim ha dit...

Buffff!!! Enricu sabia que no et deixaries convencer, menys mal, nomes hem faltaria preparar-me per a una marato d'asfalt.

Juanjo, jo hem posava la samarreta depend del que paguessin, pero gratix nor!

Anònim ha dit...

mireu www.fotosatletisme.com

clikeu mitja de tarragona

sortiu en algunes!!

;-)

Anònim ha dit...

Hola Marta!!
Sóc la dona de l'Oscar, la Cristina. Demà aniràs a correr? A quina hora? És que he pensat de venir amb tu, si no et fa res.

Anònim ha dit...

Hola guapa!!! que si em fa res? oleoeleoeleoleole!! estic super contenta!! per fi tindré una companya!

el que passa que el meu nivell es mooooolllttt baix eh? fa poc que vaig començar....

estaré sobre les 7!

et va bé?

Anònim ha dit...

Hola Marta!hola Juanjo!
M'ho he passat molt bé aquesta tarda a l'entreno. No pateixis Marta, que per a mi, el ritme ha estat bo, a veure quan aguantaré.
Ens veiem dilluns.
Bon cap de setmana a tots!!!!

Anònim ha dit...

hola cris!! jo the vist que anaves sobradíssima ehhh?? a veure si m'espavilo una mica i em poso al teu nivell!!

de totes formes, m'ha encantat que vinguessis!! prometo millorar!!

;-)

PD: joanjo, gràcies per la teva eterna paciència amb mi!!