dilluns, de febrer 25, 2008

BTT x l'Espluga

Dissabte els tres mosqueters de la foto, vam fer una sortida bttera de les que m'agradan, molt sender i molt desnivell, un dia espectacular i un terreny perfecte per les rodes de la meva Trek.

A les tres Creus (o Mola d'Estats), ens vam trobar a l'Eli i la Pili del Club Atlètic Borges, que ens van fer aquesta foto, gràcies noies. També ens van comentar que la cursa del proper diumenge 09.03.08 "La Correcuita", és molt i molt bonica i pràcticament és tota per senders amb molt puja-baixa....mmmmmmm'agrada !!!

La sortida BBT ESPLUGA - 3 CREUS - ESPLUGA en Google Earth.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

qué guapos esteu parelleta!!!

Anònim ha dit...

sí, una bona càmara pot fer miracles...

Anònim ha dit...

ja ja ja doncs és el meu telèfon...

Anònim ha dit...

...que de ben segur,d eu tenir funció "vibració"

Anònim ha dit...

sí per això me'l fotu pel cul...quin gustàs!!

Anònim ha dit...

menys mal que això s'anima!!

Anònim ha dit...

jo també ho he provat aixo eu! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anònim ha dit...

Leo, no aconsegueixo veure la ruta amb el google????????? igual faig alguna cosa "que no procede", en xarrem al gym.

Anònim ha dit...

es un arxiu zip, s0ha de descomprimir.... i em sembla que surt un arxiu "doc.kml"

Anònim ha dit...

Joder lo que hace el photoshop jejejeje