dijous, de febrer 14, 2008

RAMBO



No comment...

34 comentaris:

Anònim ha dit...

Això si que és extrem...

Anònim ha dit...

quin cuescazo de peli i quin cuescazo de tio, i és que el tio ja està a una edat massa extrema per a fer aquestes coses de rambo......això els joves..

Anònim ha dit...

"no me siento las piernas" es lo que dirà "Ramón Rambo" quan se les trenqui després de portar-nos a veure aquest trunyo infumable

Anònim ha dit...

de les 5 pitjors pelis que he vist en la meva vida; estic intentant recordar les altres 4 però segur que eran tant dolentes que el meu subconscient les ha esborrat de la meva memória que es lo que espero que me passi amb Rambo

Anònim ha dit...

jajajajajajjajaj jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

no només està fatal ell, sino que el que el dobla deu ser un iaiu també, sense dentadura... i amb la baba caient per les comisures, perque no se li entenia res!!!!

Anònim ha dit...

la de dalt era jo!

Anònim ha dit...

no la babosa eh? muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Anònim ha dit...

ara resulta que la primera que vam agafar les entrades tothom diu que és bonissima!!

cagunlaputa!

Anònim ha dit...

DAVID espero que ahir tinguis millor dia que ahir eh? peque entre jo i la peli!!!!!

Anònim ha dit...

ai madre! aixo descriure rapid no mola!!

repito:

DAVID, espero que avui tinguis millor dia que ahir, perque entre la peli i jo...

Anònim ha dit...

be, el próxim día me fareu cas alhora d´escollir peli, no?? M´han enviat un mail els meus coleguis parlant-me dels atributs de la Watling a "Los crimenes de Oxford" joder i jo veient el putu Stallone dels collons...

Anònim ha dit...

Marta no et preocupis, si ahir al cap i a la fí no va ser un dia tant dolent: vaig tornar a correr després de 4 setmanes, vaig anar al cine en companyia dels meus amics del trote... total, que estigués Ramón Rambo amb nosaltres tampoc me va amargar la nit

Anònim ha dit...

ja ja, marta la peli tha afectat eh!!!

és per culpa del david c. que al final vam canviar de peli, a que sí!?

Anònim ha dit...

Eu, no te passis que a tots us donava igual anar a veure J.R. i no es manifestaveu fins que vaig retar a la Marta a veure si era capaç de cambiar les entrades

Anònim ha dit...

i com podeu veure, a mi no hay reto que se me resista!! muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

eu si la veritat es que em va afectar la peli de lo dolenta que va arrivar a ser! jajajjajajja

Anònim ha dit...

eu mira si em va afectar la peli que em vaig pasar pel cul el semafor en vermell!! buffff!! jajajjaja!!!

Anònim ha dit...

Que Ramón, avui has fet pràctiques de tiro contra les yayes amb els matxembrats i les rajoles, has possat en pràctica un plà de fuga de la feina, has anat al rescat d´una dona bonica a punt de ser atropellada per una Marta de torn saltant-se un semàfor en un pas de peatons i lo més important has intentat que la teva barcassa (cotxe)corri una mica més??? my god esto es un infierno!!!!!!

Anònim ha dit...

si bueno... aixo se mha oblidat.. qeu ramon!! ahir em vas passar amb el cotxe en plan ... eahhhhhhhhh!! que te pasooooooooo!!!

ja sé que el teu cotxe corre mes que el meu ja....

Anònim ha dit...

Ostras, ¡ menys mal que no vaig anar perque la meva panxa no ho hague soportat i segur que us vomito damunt. ¡ a qui se li acudeix anar a veure aquest peli amb les que hi havia tant chulis, la de Morgan Freeman i Jack Nicholson segur que era més divertida, no per portar-se un Oscar però si per riure una estona guapa....
Al Joanjo si feia dos anys que no anava al cine, crec que ara llança la toallola del tot, mira si está traumatitzat que no ha obert boca.... això es greu.

Jo de vosaltres faria un complot de revenja al Ramón.....

Anònim ha dit...

joder... falto un entreno i passeu de corredors a crítics de cine...
como està el patio...

Anònim ha dit...

Mortadelo & Filemón... la millor peli... i si hi aneu amb Ramon...

Anònim ha dit...

La pelicula es bueeeeeenisima.. muchos tiros y muertes ¿ que pensabais ver en una pelicula de Rambo ? mariconadas como el almodovar Bah !!!!
David que se puede esperar de un tipo que tenia una foto de TORREBRUNO en la habitación.

Anònim ha dit...

A mi m'agradan les pelis d'amorrrrrrrrrrr.

Anònim ha dit...

a mi, les de "al revés que el Toni - Hands"

Anònim ha dit...

ara t'escolto, Ramon... ALMODOVAR AL PAREDÓN!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

com mola! si la peli hagues estat bona ningú no hagues posat cap comentari!

a mes, lo important va ser la companyia! prefereixo una mala pelicula amb bona companyia!

Anònim ha dit...

- Sopar al BOCATTA: 6 eurus
- Entrada per veure Rambo: 5.30 eurus
- Passar una bona estona amb els amics: NO TÉ PREU!

Anònim ha dit...

si de fet es l´unic bó de la vetllada, la companyia, a pesar de Ramón Rambo

Anònim ha dit...

com podeu anar al bocatta havent l'akasaka al davant!!

Anònim ha dit...

saps per que els xinos i japos dels restaurants sempre riuen?

per que són els unics que saben elq ue estas menjant...

Anònim ha dit...

qué collons és akasaka??!!

Anònim ha dit...

perque no teniem temps!! si vam engullir més que menjar....

sort que sempre estan les xuxes i les crispetes alli.. que mai t'abandonen....

Anònim ha dit...

doncs si us agrada el japo ja sé on podem fer el proper sopar! aqui a salou hi ha un japo que tot esta bonissim! i despres....oleoeleoleoele

Anònim ha dit...

marta m' apunto!