dilluns, de març 03, 2008

l'Àngel Perdut

17 comentaris:

Anònim ha dit...

Al final per on va ser la sortida en btt, que no m'he enterat?

Anònim ha dit...

Aixòs de que vá ??????????

Anònim ha dit...

va de fer click sobre l'imatge, i si tens ganes llegir... i sino tancar..

Anònim ha dit...

leo!! simplement: GENIAL!

Anònim ha dit...

gràcies, Marta ;-)

Anònim ha dit...

Leo, molt be aquesta cronica, pero ostia quan no en perdeu un corrent el perdeu en bici, jeje

Anònim ha dit...

això és lo que té anar amb craks! de la bici, de la muntanya, de l'asfalt, o de l'esquí!

Anònim ha dit...

QUÉ MENTIROSO NENG!! a mi em vas donar una patada al cul i em vas enviar directe a la polleria a buscar el puto pollo de los kojoness i a la cervesa que le dén....ja te la fotaràs un altre dia eh!!

Anònim ha dit...

si si i ell molt preocupat pel puto pollo....si si...

Davidph ha dit...

Leo, no lo se podía haber descrito mejor, pero que quede claro, que la Reyes no tiene la culpa de mi pajarón, ¡con lo bien de comer que me da todos los días!!!

Anònim ha dit...

asi!!! cuenta cuenta! que comes cada diaaaaaaaa?

Anònim ha dit...

angel s. per la prupera portare gps.....

Anònim ha dit...

edit prupera????

Anònim ha dit...

molt xula la crònica, . ¿ el tinc assenyat eh?, es que si no.... si que el fico a DIETA....

Anònim ha dit...

Espolçar la goteta es una cosa normal però tres xaxades ja es una "paja".

Anònim ha dit...

leo yo animat per la seguent, espero q la duatlo no emperdi..jejeje

Anònim ha dit...

ENCICLOPÈDIA CATALANA:

- assenyat -ada

[s. XIV; de seny¹]

adj Que té seny.
- ensenyar

[1250; de senya]
v tr 1 1 Indicar, assenyalar. M'havia perdut, però el pastor em va ensenyar el camí. Hi ha una farmàcia en aquest carrer? Ensenyeu-me-la, si us plau.

2 Mostrar voluntàriament alguna cosa. No em vol ensenyar les joguines que li han portat els Reis.

3 Mostrar involuntàriament alguna cosa. Quan riu, ensenya totes les dents.

4 fig Li ensenyà el bon camí per anar al cel. M'ha ensenyat l'error en què era.

5 ensenyar les dents fig Mostrar-se capaç de defensar-se d'un altre o dels altres o d'atacar-los. Semblava un xaiet, però ara ja comença a ensenyar les dents.

6 ensenyar l'orella fig Revelar sense voler una intenció amagada.

2 1 Comunicar a algú coneixements, teòrics o pràctics, d'una ciència, un art, etc, donant-li'n lliçons, explicacions, etc. Ensenya matemàtiques al meu fill. Qui t'ha ensenyat de cosir? Avui el mestre ens ha ensenyat una cançó antiga.


2 Fer adquirir un hàbit. Li ensenyen de caminar de pressa.


3 Instruir o ensinistrar. Ja fa trenta anys que ensenya els nens del poble. Un gos molt ben ensenyat.


4 p ext L'experiència m'ha ensenyat a desconfiar de tothom.


5 abs Ensenya en un institut.