dijous, de març 13, 2008

Mòbils Extrem


Uns quants fons extrem per els vostres mòbils....

28 comentaris:

Anònim ha dit...

joder leo! també em mola el de l'esquí! i el de la bamba! ostres hauré de posar un cada setmana!! yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

Anònim ha dit...

Marta jo tambe he pensat el mateix, haure d'anar cambiant-los, ei i els de les xiques tambe estan be, una mica macarrilles...pero estan molt be!

Com me'ls descarrego al mobil?

Anònim ha dit...

no home! quan vinguis al gim te'ls passa el leo per bluetooth!!!

bueno el leo o qui els tingui!! jo per exemple tinc ja el de los angeles de charlie! jajajjajajja

per cert! leo i alguna imatge dalgun "buenorro"?

;-)

Anònim ha dit...

Marta, pero si al Trote esta ple de buenorrus!!! si vols tenviem fotos un per un, jejeje, pero na val comercialitzar-les eeeeh!!!

Anònim ha dit...

muahhhhhhhhhhhhh!! vale vale !! vinga vinga!!!

i entre totes escullim la silueta per un logo!!!

Anònim ha dit...

Ricard!, perquè no els tenies el cap de setmana, però segur que si el kilian els hagués vist, us hagués demanat un!!

amb lo fan que és del trote-extrem!

;-)

Anònim ha dit...

La foto com la vols? de cintura cap amunt o de cintura cap avall?

Anònim ha dit...

tu què opines?

Anònim ha dit...

home! si pot ser, que el penjoll no tapi el logo del trote!!!!

Anònim ha dit...

Marta el Kilian anava amb una madrileña que ni te cuen!!!, quina silueta!!!...per no se barruer...no corria massa amb esquis pero jo al seu lloc aixo m'importaria ben poc! jejeje

Anònim ha dit...

jejejejeje, doncs ja farem de cintura cap amunt...

Anònim ha dit...

Ricard...per cable USB.

O trucant al 5555 paraula "trotea trotea" + número foto.

Cost del missatge 20€+IVA

NOTA: Us em de donar tot mastegat maxo...

Anònim ha dit...

Jejejeje...Leo perdona la cultura penosilla d'alguns en informatica, pero...per cert...tens un cable USB de mobil? o serveix qualsevol cable USB? e e e e e e e e e e!

Anònim ha dit...

Tots el mòbils d'ara (Si no tens un mòbil del juràsic o l'has comprat al top-manta, ), te'ls donen amb un cable USB per que puguis conectar-lo al ordinyador... o si el teu ordinyador té bluetooth et baixes la foto que vulguis (via copiar&pegar) i per bluetooth et passes la foto al mòbil.

La millor solució ==== que t'ho faci els teus fills o algún nebot... i els convides a una cola

Anònim ha dit...

jajajaja, pues la millor solucio per mi es que el primer que es baixi el logo d'esqui del trote me'l envii per sms...pero gracies de totes maneres.

David P...eeeoooooooooh! ja te'l has baixaaaaaaat?

Anònim ha dit...

Joder Ricard estás un poco arcaico en el tema de los "celulares", que pasa que la URV no pone moviles de última generación?????

Anònim ha dit...

Para k no me llameis más traida me pondré el logo + politono del trote jejeje

Anònim ha dit...

Reyes eres tu la del latigo?????

Anònim ha dit...

De làtigo nomès n'hi ha un.

Anònim ha dit...

I els Xinesos segueixen fent de les seves. De moment els EEUU ja els han tret de la llista de païssos que es passen pel forro els drets humans (quins pebrots!)

Per que carai fan les olimpiades on no es respecten els drets de les persones? PELS MALEÏTS $$$$$$...aquest és l'esperit de Pierre de Coubertain??? que es fotin les olimpiades on els hi càpiguen

Everest

Anònim ha dit...

Ja no sé ni on está " el látigo ", estic en baixa forma nens.....

Anònim ha dit...

The Latigo només hi ha un AQUEST

Anònim ha dit...

OH YEAH!!!!!!! The only one:

LATIGO-LATIGO

Anònim ha dit...

Nois i noies, si us voleu apuntar a la Ultratramuntana, ja us hi podeu apunatar i espavileu per que hi han molt poques places, jo ja hi estic.
Parlant d'un altre tema, com us va anar el sopar del tarraco, m'han dit que hi va haber "sarao"...

Anònim ha dit...

El Kilian Jornet ja fot canya a la Pierra Menta PIERRA MENTA

Anònim ha dit...

ara, mirat fredament, m'arrepenteixo de no haver pujat! ahir no vaig tenir collons!!!

gràcies ramon b, eu i leo, ramon q, joanjo, david c, per fer-nos costat!!!

quina tallada de rotllo deu meu!! la propera sortida tots teniu una copa pagada!

muakssssss

Anònim ha dit...

Marta, jo no hi era, però pel que m'heu explicat, ara qui en tingués dubte, ja sap que el bodeguero és més tonto que una sabata i que el PTTE és com la Mansión de los Plaff...
I tu has quedat com una senyora...
Don't worry...

Anònim ha dit...

thanks enric!