diumenge, de maig 25, 2008

ENTRENO 26 DE MAIG AL 1 DE JUNY 2008



Entrenant la velocitat...

DILLUNS(asfalt):15’ trote + 3X(2’-1’-30”(1’recuperació)) +15’trote + Estiraments
DIMARTS(gimnàs):Estiraments + Abdo/lumbars + Estiraments
DIMECRES(muntanya):A Vilaplana, a l’hora de sempre, les 19h.
DIVENDRES(asfalt):20’ trote + m.e.u. Lloritu(pujada) + 5X(1’rapid-1’lent(baixada)) + Estiraments
DISSABTE:3 ó 4 h. De trote
DIUMENGE:3 ó 4 h. De trote

Comentari: A partir d’ara, serà aconsellable dur cada dia una ronyonera amb aigua, tot i que últimament més val portar un paraigües!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Com que la notícia ja ha desaparegut de la pàgina principal, us passo el link on podeu seguir l'expedició del Joanto i el Ricard a Groenlandia.

MALPAIS

Anònim ha dit...

Pujada... up up up.

Anònim ha dit...

Es que no sabia com fer-ho!

Gracies Leo

Anònim ha dit...

Jo tampoc, m'ho va explicar David Pa.

Has d'editar la noticia i a opcions de la notica, canviar la data de publicació....

Anònim ha dit...

Joder quin munt de coses....ara estic fent una còpia de seguretat del PC ... no n'havia fet mai cap i el David Pa em va dir divendres q millor que ho fes, com que jo sóc molt obedient...jejejeje....

Anònim ha dit...

Així m'agrada nois, així m'agrada.

Ara no s'enfieu gaire, moltes coses me les invento jeje!

Anònim ha dit...

Hola a tothom, con alguns saveu ahir vaig fer la famosa cursa de Zegama, no va ser una cursa de muntanya va ser cursa de patinatge sobre fant, el dissabte al arrivar estava plouvent a dojo però ja portava tota la setmana aixi que tot el cami, però tot estava enfangat, entrava fang dins les sabates, donavas un pas per pujar i relliscaves un altre, un munt de ferits , molta gent es va retirar però jo la vaig acavar , per nasos i no vaig fer mal temps, millor temps que a Berga . Va ser preciosa , un paisatge expectacular, molt dura però pel terreny que era pedregos i baixades molt tècniques. Una experiència única.

Monrasin ha dit...

Enhorabuena Reyes.
Hiciste un carreron, que yo y mi culera sabemos perfectamente como estaba el terreno.
A por la próxima!
Mon.