diumenge, de setembre 28, 2008

Setmana 29/09/2008 a 5/10/2008

Refran del mes: en octubre, me tocas la ubre

Dilluns: PTTE-Budallera-Font de Boscos + tornada MEU fins col.legi
Dimecres: Toneladas de diversión. Escalfament 15' fins a Fortí (demolición ya y que pague Nadal!). 3000 + 2' descans + 2000 + 2' descans + 2x 1000 + 1' descans + 2x500 +1' descans.
Divendres: Escalfament 15' fins pujada Miracle (Jordi B... PU-JA-DA-MI-RA-CLE!!!!). 2x5 puja-baixa + pujada fins PTTE a lo MEU. Trote de desescalfament pel pla de la Dipu.

Me'n vaig a veure l'Ajax.
A cascarla.

22 comentaris:

Anònim ha dit...

Ha quedat clar, el tema pujades, ja está apuntat a l'agenda, hara nomes falta que m'enrecordi de mirar l'agenda...
s'admeten sugeriments!

Anònim ha dit...

Bon dia, ahir , uns quants " que no tenin remei" van anar a fer la cursa del Montsia, en va agradar el que passa es que en porto un bon record: l' òstia que en vaig fotre al fer una derrapada involuntària ( tota la cama esgarrinxada ), l' abella que en va picar al braç als km últims quant ja estava feta caldo....menys mal que va valdre la pena pel resultats,Jaume va arrivar molt pinxo i Ramón ni te cuen...., David en su linea, tranquilet , caminant els últims kilómetres...

Sincerament, les sensacións no van ser bones, encara no estic recuperada i això es va notar ... i molt. Ens veien a la tarda , però de còrrer ni parlar-ne.

Anònim ha dit...

per cert , heu de felicitar a la Eugénia perque ha estat tieta d' una nena preciosa que es diu Ariadna. felicitats Eu...

Anònim ha dit...

Felicitats Eu!!!!

Anònim ha dit...

felicitats tietaaaa!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Euuuuuuuuu !!!!!!!

Avui convida la teva neboda, no?

Anònim ha dit...

tenin és la capitalde Benin???

Anònim ha dit...

bé... m'ha costat més arribar de l'aeroport a l'Hotel que del Prat a Amsterdam...
tren... metro, recula perque l'única estació en obres d'Amsterdam té que ser la meva; travessia entre moritos i foscos pel barri de la mezquita d'Amsterdam, amb un minarete que recorda al Ricard... 15' a peu per un caminet que no vull pensar quan hi hagi de passar de nit, cartell amb el topònim "Amsterdam" tatxat... si, si... taxtat... JordiB... els teus parents m'han enviat FORA DE LA CIUTAT!!!... i per fi... el puto hotel que no sé si és Tulip Inn, Tulip Cuenca o Tulip Rojals. Cagon san peo cagao!

Anònim ha dit...

Enric!!!Lo important és que has arribat.Ara bé, pel que expliques millor que et quedis a l'hotel quietet!!!!

Anònim ha dit...

que le pasa a alguien que se come el perro del Toni?????

...

...

que tiene PERRITONITIS!!!!!

Anònim ha dit...

y si se come un gato entero...

...


...

GATOENTERITIS!!!!!!

Anònim ha dit...

I si es menja una orca???






ORQUITIS !!!!

Anònim ha dit...

I si li foten una bronca...

BRONQUITIS.

Aixo te mal acabar, eh!!!

Anònim ha dit...

I l'ocell que esta en un altre mon?

AUTITIS.

Anònim ha dit...

ties bones???


...


...

OH!-TITIS!

Anònim ha dit...

i el que és un facha???



FASCITIS!!!

Anònim ha dit...

i el qui està fart de senit acudits com aquests...


...


...


buuuuuhhh!!!-rsitis

Anònim ha dit...

Ja feia temps que m'estava quietet i això no pot ser...els gabatxos proposen una nova bojeria. Amb lo bordes que s'estan posant els de l'UTMB, aquesta sembla que li vagi a fer la competència:

LA MONTAGN HARD

Anònim ha dit...

Que!!. com va anar ahir, l'entrenament secret per la pujada de l'Eugenia VS. Ramon B.?
Jo no vaig poder venir ho sento, em feia mandre...
Ens veiem d'aqui a un rato al club, per fer les pujades que ha manat er jefe.
Juanju, ja era hora que escribisis algu... que nos tienes abandonaooooooos.

Anònim ha dit...

Hola Papaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Estic reubicant-me amb els nous horaris de merda i tot això. Ja m'aniré situant...

Anònim ha dit...

Dissabte sortida per les terres de Tivissa, la cursa serà molt dura, es un trencacames, no pares de pujar i baixar, però molt muntanyera, no apte per a rodadors, els i les cabres disfrutaran.
El diumenge vaig anar i collir rovellons, i l'unic que vaig collir ... es que no vaig collir res de res.

Anònim ha dit...

jaume g, la famosa pujada va anar prou bé tenint en comte que vaig anar amb la bici del leo (que era la 1ª vegada que l'agafava i vaig anar molt patosa).
Vaig ficar el peu a terra bastant a dalt, però com que el ramon i el toni em van dir que amb la "bici del leo" no valia ho provaré amb la meva bici i us asseguro QUE LA PUJO!!!!

gràcies per les felicitacions!