dilluns, de setembre 22, 2008

Setmana de la Natació... 22/09 a 28/09 de 2008

Hay que joderse con el agua...
- Dilluns, 22/09/2008Trote amb MEU final.
Recorregut a decidir en funció de les condicions meteorològiques a les 19 hores.

- Dimecres, 24/09/2008
A lot of series!
4 x 2000 amb 2' de recuperació entre sèrie i sèrie.
Ritmes: començar la primera LENTAMENT (a un 20% més lent del vostre ritme objectiu de mitja marató) i progressar fins fer la darrera a un ritme lleugerament superior al vostre ritme obtectiu de mitja marató.
A on farem les sèries? A Cuenca? A Rojals?

- Divendres, 26/09/2008
Potència (einn???)
Trote d'escalfament + 4 tombs pels llargs pels Músics + trote desescalfament.

- Cap de Setmana
1:30 en progressiu (començar a ritme d'ultra i fins acabar a un ritme que s'aproximi al de mitja marató, al menys durant 15')

18 comentaris:

Anònim ha dit...

Un amic que va fer la Gore-Tex i és d'Almoster m'ha comentat que aquest diumenge fan una cursa a Castellvell d'uns 13 km aproximadament. Més informació:

www.tretzesports.es/Castellvell/index.html

Anònim ha dit...

Vaig acabar la peonada en 23`26``
Oscar, com te va anar? No te vaig veure (devan meu segur)

dia 28 de setembre a Castellvell del Camp ( a 2 km. de Reus) es fera la primera cursa de Muntanya de Castellvell, el recorregut es de 13.700 mts. i te uns desnivell positiu de 500 mts. El circuit es molt bonic i te algunes zones bastant tècniques

Mitja Marató de Reus "La mitja del Centenari" "Cursa Carrefour" que es disputarà amb motiu de la celebració del Centenari del Reus Deportiu a Reus el proper dia 12 d'octubre.

Informació www.tretzesports.es

Anònim ha dit...

HOle!!!

Pues no me quejo dla cliasificación de la Peonada, el tiempo no lo se porque siempre me pasa lo mismo, pongo el crono y luego no me acuerdo de pararlo. Soy un desastre!! Pero la posición si fué 10º si no me han engañado.

La próxima carrera comno bien has dicho Josep el día 12 de octubre en Reus, veremos qué tal.

Adeuu

Anònim ha dit...

Felicitats Josep, Oscar i tots els que vau fer la peonada.

Jo estava dormint, païnt l'espatlla de corder que m'havia fotut el dia abans a Margalef.

Anònim ha dit...

Lila i Josep, us vaig veure entrar... l'Òscar va entrar efectivament el 10 i en su línea... amb cara d'estar a punt de potar. Però ho vas fer de conya, el nivell era força alt i radera teu van entrar alguns megacracks.
I el Giuseppe... primer del Trote!

Anònim ha dit...

El dilluns, dia avanç de sta.tecla, a l'entrenu només erem tres!!!, quines sensacions més extranyes, quina soletat, mai hagues pensat que els del trote fosin tant religiosos.

Davidph ha dit...

pero a las cerves éramos unos pocos mas...bueno la cerve

Anònim ha dit...

Jaumeg, que són les festes! No Setmana Santa!

Anònim ha dit...

ateos, que sois todos unos ateos!

Anònim ha dit...

Si padre

Anònim ha dit...

si, si... mucho opus y mucha hostia, pero hoy de las seriews no os salva ni Dios!!!!

Anònim ha dit...

Ahhhh siiiii, moltes sèriesssssss....SACRIFICIOOOOO!!!! SILICIOS I LÀTIGOS....

SI PADREEEEE !!!!

Anònim ha dit...

Dia 19 Octubre
Caminada pel massís de les M. de Prades - Vilaplana-Vilaplana
34,5 kms
informació www.aamp.cat

Anònim ha dit...

he vist com vaig posar l'entreno de divendres i arribo a la següent conclusió:
només el poden fer els heavy metals

Anònim ha dit...

Hola a guapissims/esss!!!

Potser ara ja no es veurem tant, doncs he decidit apuntar-me al nàutic...( mira que jo era de les que no volia anar-hi ni en pintura!!)

Animada per la Mercè vaig probar algunes classes i em van agradar molt, i el David Palos també em va animar moltíssim.. així que finalment m'he decidit!!

L'ambient no és el mateix, doncs falteu TOTS VOSALTRES, però tenia ganes de fer algo en serio i no fer el "pannot" com crec que esportivament parlant feia últimament!!

PD: no us preocupeu que quant agafi bona forma DEIXARÉ EL NOM DEL TROTE BENNNN ALTTTT!!!

De fet la samarreta del TROTE me la poso quan jugo a paddel, que sembla que de moment és lo que sem dóna força bé.. pero ja ho extendré a d'altres disciplines ja.. jajajajjajajjajajajajajja

Bueno, un petonàs per tothommmmmmmmmmmmmmm

Us estimo moltisssiimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Anònim ha dit...

Joer Marta...ara si que m'has destrosat el cor...snif, snif, buenu nena, espero que sigui per be, pero ens hem de continuar veient eeeh!!!, aveure sino vindras a cap sopar, ni farra, vale? o tambe a fer alguna cervesseta post-entreno...et trobarem a faltar, segur! Un petonas.

Anònim ha dit...

Segur que les cervesses no son tant bones...i deuen tenir regust a musclu.

Anònim ha dit...

... bé, depèn... potser tenen gust a almeja, tot és qüestió d'edat...