dilluns, de març 23, 2009

ENTRENO SETMANA DEL 23 AL 29 DE MARÇ

Dilluns: 20’ trote + Faroles progresives + Estiraments.

Dimecres: 90' trote muntanyeru

Divendres: 20’ trote + 15X(1’rapit-1’lent) + 10' trote + Estiraments.

Dissabte: Marxa "La Selva-Prades-La Selva".

Diumenge: Remullada de cames a la platja


Els que estiguin amunyonats de les curses de diumenge poden fer l'entrenu de dilluns el dimarts (com faré jo).
Els que tinguin cursa el dissabte, poden saltar-se l'entrenu de dimecres i pasar el de divendres al dijous (com faré jo).

P.D.: No se si ho entendrà algú, de totes formes ja ens veurem al gimnàs.

18 comentaris:

Anònim ha dit...

David, ets un fletxa, si te'l acabo d'enviar...

Leo, com va això dels seguidors?

Anònim ha dit...

ay chihuaua...

Anònim ha dit...

Ei!

Em va semblar veure't a la cèrimonia aquella de la piràmide dedicada al déu del sol, allí ballant...

Anònim ha dit...

Mireu quin póster més xulo.

Anònim ha dit...

Hola troter@s:
Hem sap molt de greu dir-ho però estic seguint la previsió meteorològica pel dissabte la marxa de la selva i les darreres informacions indiquen que la probabilitat de precipitació és alta.
Pot ser que hi hagi algún any que aquesta cursa no sigui passada per aigua? Esperem que no i les previsions s´equivoquin sinó quin rotllo!!!
Per més informació ja sabeu: www.meteocat.net

Anònim ha dit...

Ismael, tiu...vols dir que el gafe no ets tu???

Jo l'he fet 2 ó 3 vegades i no ha plogut mai!!!

Anònim ha dit...

Per a la vostra informació d'aquí a 3 mesos serà la revetlla de St Joan i d'aquí a 9 mesos la Nit de Nadal.

Estic aburrit, es nota???

Anònim ha dit...

Si Joanjo, es nota que estàs molt aborrit.

Anònim ha dit...

............jejejejeje.......

Anònim ha dit...

hola eu,

a veure si t'animes a vindre a la pobla de massaluca que aquest any tenim mes pastissos i un litre de cervesa per persona a l'arribada. salut i km!!
robert

Anònim ha dit...

Perdoneu que insisteixi...per si us n'havieu oblidat, d'aquí a 3 mesos és St Joan i d'aquí a 9 mesos serà Nadal.

He dit.

Anònim ha dit...

joanjoooo je je i d'aqui 1 mes el pont de maig!

robert només 1 litre per persona? si en fóssin dos....potser m'ho pensaria...

ei no vull ser prota però gràcies a la meva inutilitat per a la informàtica ara podem tenir seguidors a la web i pel que veig ja n'hi han uns quants!!!!! ja ja ja (volia penjar fotos al meu picassa i no sé com, vaig penjar al david pérez de seguidor!)

Anònim ha dit...

Hola troter@s:
Segons el meteocat, la probabilitat de pluges pel dissabte ha passat d´alta a mitjana. Ahir la televisió TV3 anunciava núvols però sense precipitacions.Yes!!!we can!!!Ara tots:Yes!!!we can!!!Yes!!!we can!!!

Davidph ha dit...

Mas datos meteorológicos para el sábado: nuboso, pero sin lluvia por la mañana. A medio día pueden caer algunas gotas, y por la tarde casi seguro que llueve, por lo que ya sabéis a terminar prontito para que no nos llueva mucho.

Anònim ha dit...

Previsió del temps a Meteocat.

Més informació aquesta nit a TV3 amb el Tomàs Molina de Polònia.

Anònim ha dit...

hola eu

a tu, nomes per ser tu te'n guardare 2l de cervesa ok? pero aixo si has de vindre pq el dilluns no te'ls portare eh!!
salut i km!!!

robert

Anònim ha dit...

YES WE CAN !!!

Anònim ha dit...

t'ho agraeixo robert però finalment em decanto per la selva amb els demés troterus, si l'any que vé encara estic viva doncs......però feu-la un cap de setmana que no hi hagi res més homeeeeee