dijous, de març 26, 2009

Estadístiques T-X

Diumenge vaig anar a fer quatre fotos a la Cursa de Bràfim, l'objectiu era practicar amb la càmara (tens raó Eu, amb tant de sol i perque les fotos no quedin tant contrastades haig de tirar amb flash) i aprofitar per publicitar la nostre web.


Com???
  1. Penjant les fotos al meu picassa i ficant una noticia al blog. Quines són les "Paraules Clau" que la gent ficaria al google per buscar les fotos??? Bràfim, cursa, fotos. Doncs aquestes paraules es van ficar al picassa i a la noticia.
  2. Enviant un missatge als organitzadors de la cursa, amb el nostre nom Trote-Extrem i un link al picassa.
Resultat, podeu veure l'espectacular augment de visites que vam tindre dilluns i dimarts.... el temps dirà si algun d'aquests visitants es converteix en assidu i/o s'anima a venir a córrer amb nosaltres.... 

Seguirem informant...

13 comentaris:

Anònim ha dit...

He anat llegint el forum de corredors.cat i la gent posava el link del picasa i el del trote per veure les fotos.

A veure si entra algú amb "cuartets" i ens paga algo...DAME ARGOOOO !!!!!

Trote-Extrem ha dit...

Estic estudiant (St. Google University), tècniques de posicionament web (SEO)....

A la gràfica, també es pot observar el comportament dels usuaris, totes les setmanes segueixen el mateix patró: Dilluns màxima afluència i una constant disminució de visites fins al diumenge....

Com evitar aquesta tendència ??? Possiblement ficant més notícies durant la setmana.

I per qué fotu aquest rotllo.. perque la cultura no ocupa lloc....i tinc poques ganes de currar ;-)

Trote-Extrem ha dit...

Un altre dia parlarem de les "paraules clau" (keywords)... que té tela, oi Eu ???

Trote-Extrem ha dit...

Sequeixo sense ganes de currar....

he ficat les paraules "cursa brafim fotos" al google i en la primera plana surtim amb dues entrades.... tot un èxit.

Anònim ha dit...

Leo, mira't el sms del mòbil!

PD: jo tampoc vull pencar...anem a fer un "kit-kat"???

Anònim ha dit...

L'altre dia em va sortir aquesta foto primaveral feta a Vilaplana.

Segueixo sense ganes de pencar...

Anònim ha dit...

!!!AVIS!!!!
TROTERUS, aquest divendres tenim sesió fotogràfica de grup, "porloque" hauriem de ser quants més millor, i tots nets i polits i a poder ser amb la samarreta del trote.

Anònim ha dit...

si si, tela marinera amb les "paraules clau"

Anònim ha dit...

Amics i/o companys troterus, des de la direcció del trote us he de informar que ja fa tres mesos que s'esta cobrant la quota anual, i que de moment no ha pagat ningu...

EEEEEiiii, es mentira, per ara ja hem pagat 34, l'any pasat vam arrivar a ser 38, animeu-vos a formalitzar el pagament que enguany tenim moltes sorpreses per els asociats...

Anònim ha dit...

demà em maquillaré....


i.....i aniré a la pelu.....


i em posaré parfum (o no cal que a la foto no surt)....


i....qué més puc fer....


..ei tot això entra a la quota dels socis?? sino em desapunto!

Trote-Extrem ha dit...

jo portaré les meves amigues del trote

Anònim ha dit...

Leo esta molt be tot aixo que ens expliques, molt xulo, i les teves amigues tambe! estan de xules...

Oscar ha dit...

Joder si k hay gente k entra en esta página.
Lo k hace el aburrimiento jejeje!!!!