dissabte, d’abril 04, 2009

Blog de Montaña cerca col·laboradors.

Hola,

Enhorabuena por vuestra Web (http://trote-extrem.blogspot.com/), es bastante completa.

Os escribimos desde Blog de Montaña, un nuevo sitio Web dedicado al mundo del montañismo:

http://blogdemontana.com/

Este blog se enmarca dentro de una red dedicada a la montaña y los deportes de aventura. Podéis ver el resto de blogs de la red en el menú izquierdo de la Web.

Nos dirigimos a vosotros porque estamos buscando colaboradores para este blog colectivo que pretende ser un referente en español sobre el montañismo. Queremos encontrar gente a la que le apetezca escribir contenidos de calidad, de cualquier tema relacionado con el montañismo. De hecho, son los propios colaboradores los que van a decidir las secciones y la temática de los artículos.

Si os interesa, por favor responded a este mensaje y os enviaremos más información.

Si no, disculpad las molestias. No volveremos a escribiros. De todas formas si conocéis a alguien interesado, reenviadle este correo por favor.

Gracias por vuestra atención y un saludo,

Blog de Montaña

11 comentaris:

El dissabte ha dit...

Com que no se que posar en aquesta noticia, us explico el que he fet el cap de setmana:
El dissabte vaig fer-me una correguda amb els companis, vam sortir de Vilaplana (per variar), i cap a Arbolí per el cami dels Garrigots, d'alli a Gallicant i als Gorgs, que per cert ara es bon moment per anar-los a veure, ja que hi ha molta aigüa i es molt bonic (osties m'estic amariconant!!), bé dels gorgs j toca pujadeta primer fins el mas dels Frares, i tot seguit fins adalt dels Motllats, despres d'una tirada molt llarga i planera fins arrivar a La Mussara i ja de cap baixem per les Tosques fins a Vilaplana, en total 4h.45min, i aaaaahhhhhh!!!!!la birra que bona que estaba.....

El diumenge i fi ha dit...

Ho posso en dos comentaris, com que ja se que no sabeu llegir tantes lletres seguides...bé jo al meu rotllo.
El diumenge, fem cap a can Tivissanu, que avui l'hem d'ajudar a munyir avelles, ...ostia les ties quina feina que foten! Sembla que no hi siguin i hem tret prop de cent kilos de mel, les fotos les podeu veure en e meu picassa, el dia que sapiga fer una enllaç directe ja ho faré, però lo millor el jalo que ens ha fet la mare del J.Mª., ...ummmmmm que bo tot, la Berna i jo, em currat, però del David C., ha vingut directament al jalar (quin morro que té), amb l'excusa que -jo vaig a l'aigüa-.

No se que sortira ha dit...

Pitjeu aqui per anar al picassa de les avelles.

Probem ha dit...

Tornem a probar.

La refinitiva ha dit...

La definitiva.

Ja n'hi ha prou d'aquest color ha dit...

La definitiva es la bona, amb tots els canvis que he fet em sembla que ja no m'en enrecordo de com ho he fet.
A1
A10.

joanjo ha dit...

David, no tens res a dir???

Suposo que com a mínim has portat algun pop o algun llobarro a taula, no???

david c. ha dit...

Perdona Joanjo que no t´hagi respos abans. Ahir vaig estar tot el dia desconectat.
Doncs la veritat es que no vaig portar ni pops ni llobarros que amb tot el jalar que ens van donar a ca´l Benavent no se si haguessim pogut menjar més. Osti que bo tot!!!

joanjo ha dit...

El que em fa gràcia és la forma de començar l'escrit:

"Enhorabuena por vuestra Web (http://trote-extrem.blogspot.com/), es bastante completa."

Bastante completa sobre que??? que li falta per ser completa? saben ells si nosaltres volem que sigui completa segons els seus paràmetres???

Jo ja he contestat.

Anònim ha dit...

http://picasaweb.google.com/jaumegarr/Avelles#slideshow

Anònim ha dit...

Hi,

I begin on internet with a directory