diumenge, d’abril 05, 2009

GORE ENTRENO



Entreno del passat dissabte. Vam fer: Vilaplana-Els Garrigots-Arbolí-Gallicant-Els Gorgs-La Mussara-Les Tosques-Vilaplana. Uns 33 km en 4h45', bon entreno, millor companyia i un altre vegada les maleïdes motos que es posen per tot arreu a destrossar-ho tot.

GORE-ENTRENO:

DILLUNS(asfalt):15’ trote + 3X(2’-1’-30”(1’recuperació)) +15’trote + Estiraments
DIMARTS(gimnàs):Estiraments + Abdo/lumbars + Estiraments
DIMECRES(asfat): 15' trote + 2X3000m + 15' trote
DIVENDRES: Setmana Santa
DISSABTE: Setmana Santa
DIUMENGE: Setmana Santa

20 comentaris:

Joanbo ha dit...

Molt bonic el vídeo i millor la companyia.
Va ser un bon entreno amb cervesa inclosa, tal i com mana els bons costums.

leo ha dit...

Quina enveja... a veure si em trec la tonteria (i el mal d'esquena) de sobre i començo a còrrer ostiaaaaa !!!!

david c ha dit...

Perdona Joanjo que no t´hagi respos abans. Ahir vaig estar tot el dia desconectat.
Doncs la veritat es que no vaig portar ni pops ni llobarros que amb tot el jalar que ens van donar a ca´l Benavent no se si haguessim pogut menjar més. Osti que bo tot!!!

joanjo ha dit...

Anar a Tivissa i a casa Benavent és garantia de estar a gust i menjar bé!

Un altre invent.

joanjo ha dit...

Article interessant sobre la hidratació en l'esportista, i més en concret el de resitència: Sudor: refrigeración efectiva que debe ser contrarrestada

joanjo ha dit...

De fet, no diu res de nou que no sapiguem...però no està de més fer-hi un cop d'ull per que de vegades "passem" d'hidratar-nos correctament.

O no recordeu en entrenos d'altres temporades el crit del papa Jaume cada 15': AIGUAAAAAAAAAAA

Angel ha dit...

Molt xulo el vídeo la veritat esque el dia va esta molt be el temps va esta de conya ni fred ni calor y al recorregut molt xulo y com no la cerveseta va ser la gin-da

El dissabte ha dit...

El dissabte vaig fer-me una correguda amb els companis, vam sortir de Vilaplana (per variar), i cap a Arbolí per el cami dels Garrigots, d'alli a Gallicant i als Gorgs, que per cert ara es bon moment per anar-los a veure, ja que hi ha molta aigüa i es molt bonic (osties m'estic amariconant!!), bé dels gorgs j toca pujadeta primer fins el mas dels Frares, i tot seguit fins adalt dels Motllats, despres d'una tirada molt llarga i planera fins arrivar a La Mussara i ja de cap baixem per les Tosques fins a Vilaplana, en total 4h.45min, i aaaaahhhhhh!!!!!la birra que bona que estaba.....

El diumenge ha dit...

El diumenge, fem cap a can Tivissanu, que avui l'hem d'ajudar a munyir avelles, ...ostia les ties quina feina que foten! Sembla que no hi siguin i hem tret prop de cent kilos de mel, les fotos les podeu veure en e meu picassa, el dia que sapiga fer una enllaç directe ja ho faré, però lo millor el jalo que ens ha fet la mare del J.Mª., ...ummmmmm que bo tot, la Berna i jo, em currat, però del David C., ha vingut directament al jalar (quin morro que té), amb l'excusa que -jo vaig a l'aigüa-.

Jaumeg ha dit...

Fotos Avelles Click Aqui.

joanjo ha dit...

Molt guapes les fotos de la mel, i el Josep Mª tot entrajat!!!!!!

joanjo ha dit...

Recepta d'un que feia hidromel "casolà":

Hola, yo he hecho hidromiel y no es peligroso, si despues no coges el coche. Lo único que puede pasarte es que cojas una buena cogorza.
La receta que yo usaba era:

1/4 Kg de miel
1 L de agua
un sobrecito de lévadura de panadería viva (la Royal no vale)

Se deslíe la miel en el agua y se hierve 1 o 5 minutos se tapa la olla o cacerola y se deja que se enfría sin destaparlo.
Una vez frío se echa en una botella o recipiente y se le echa la levadura y se tapa la botella con un algodón o el recipiente con un paño.
Cuando pasen 3 o 5 días se echa el hidromiel en una botella de sidra, champán, cava o cerveza cuidando que no caiga la levadura que estará en el fondo. Se tapa y se deja como una semana en la nevera y a beber.

el temps ha dit...

COLLONS COM PLOU !!!

joanjo ha dit...

Amigüitos, he trobat això en el fòrum de"elatleta.com":

Los interesados podéis haceros con una camiseta Ternua técnica por sólo 15 € (en la tienda valen 45€) en
www.brinean.com

Un preocupat ha dit...

Ismaeeeellll!!!
Quin temps ferà aquesta setmana santa?

joanjo ha dit...

Que! ja esteu de festa, oi??? I els demés que treballem a aixecar el país!

Si jo manés nomès faria festa jo...i els qui jo vulgués.

eu ha dit...

joanjo jo també estic de festa je je pro no he anat al 2000....com molaaa el lliteeeeet..

joanjo ha dit...

grrrrr.........quina envejaaaaaa............però ja em queda menys, 2 horetes i foto el camp volant.

VOLANDO VOY, VOLANDO VENGOOOOOO !!!!!!

El vanguardieru ha dit...

Per cert l'article de la vanguardia surt avui, bé ja ha sortit, correu tots a buscar un exemplar que s'esgoten...

joanjo ha dit...

S'em han fet llargues aquestes dues hores! Ara és qúestió de 5 minuts i AIRE QUE VOL DIR VENT!