dilluns, de juny 29, 2009

entreno setmana 29 juny a 5 juliol

QUI ÉS AQUEST MONSTRE ???


Us poso l'entrenu, ja que si nó, no foteu res; jo com que estic de recuperació per a l'ultratrail em tocaré bastant els coll.....

DILLUNS(asfalt)
15’ trote + 3X1000 + 10X(5FR-5FL) + 15’ trote + Estiraments. (Per els amunyonats 10' i platjeta).
DIMARTS(gimnàs)
Brasos, abdolumbars, estiraments.
DIMECRES(muntanya)
Vilaplana, feu el que volgueu ja que jo no hi aniré.
DIVENDRES(asfalt)
20’ trote + 2X4 pujades Lluritu + faroles progressives + Estiraments
DISSABTE(muntanya)
120' trote.
DIUMENGE(muntanya)
120' trote.

7 comentaris:

joanjo ha dit...

Enric, si ahir haguessis apretat una mica hauries fet 3er veterà. Ja et val, a veure quin dia t'esforces una mica!!!

jeeeeeeeeeeeeeee................

enric ha dit...

joanjo... la realitat és que vaig ser l'avantpenúltim veterà...

joanjo ha dit...

Això és com aquell que comença a llegir el diari per la última pàgina o veure la botella mig plena o mig buida.

LA REALITAT és que et va quedar a 7 minuts de ser 3er veterà en una prova del campionat del món, i ja està!

JaumeG ha dit...

Que passa!!!Jo vaig ser l'ultim veterà i no em queixo, ademés de ser l'antepenultim de la cursa,...con dos cohones!!, però n'hi van haver molts que no la van acabar, i no ho dic per el Juanju i la Helena, que ells s'han de reservar per l'ultratrail.
La crac, a part de l'Enric va ser l'Eugenia, mirant els parcials va fer la segona meitat de la cursa més ràpid que jo 4'. Jo no se que menjeu ultimament...

eu ha dit...

ñeñeñeñe lo que menjo últimament són les baies de gogi, a mi em funcionen ja veieu jejejeje

doncs jo he quedat la 2a començant per la cua!! con tres cohones ja jajajaja

Leao maravillao ha dit...

no es lo que meja..sino lo que deixa de menjar !!!

david c. ha dit...

Osti Leo, tu si que vas fort. Doncs tindràs de fer com quan erem petits, "menjar a la força" tot i que no agrades, je,je,je...