dissabte, d’agost 15, 2009

CARROS DE FOC AGOST 2009

El passat cap de setmana, un gran grup de Troterus i troteres vam anar a fer la famosa ruta dels Carros de Foc; finalment vam ser 14, que no està mal, el divendres vam sortir de l’Imperial Tarraco vers Salardú, alli ens vam instal•lar en el Xalet-refugi Juli Soler, tot recordant el nostre pasat muntanyenc.
Al mati, però de bon mati, ja començavem a caminar des de’l parquing del ref. de la Restanca, com que el pronostic meteorologic era nefast, estaba tot emboirat i fosc, però de moment no plovía, arribant al ref., es va aclarir tant el dia com la boira deixant-nos un mati perfecte per trotar cap el coll de Guellcrestada.

D’alli cap el ref. Ventosa (el més bonic del pirineu), sense perdre gaire temps, nomes el just perque l’Enric es nafrés el nas a la font del ref., vam seguir vers el magnific coll de Contraix (quina por, quant el veus alli adalt), però res, en un tris-tras el vam tenir enllestit, a la baixada s’ens va nefrar el JoanTo, però com es metge es va curar ell mateix ràpidament.

Seguim tot cap avall fins el ref. del Llong, on vam reposar i recuperar forçes amb un bon entrepà de truita i una birra està clar. Alli es va dividir el grup uns quants cap el portarrò d’Espot, i els altres seguim ruta, però el temps va anar canviant..., es van fer realitat les previsions la pluja ja apareixer, els trons tambè i amb ells la calamarsa i pedregada per acabar, els que vam seguir la ruta l’aiguat ens va agafar pels voltants del ref. Colomina, als altres en el portarrò, uns van arrivar a Espot a les cinc de la tarda, i els altres vam arrivar ben molls a les vuit i mitja, però contents ja que no vam tenir cap incidencia greu.

Al hotel despres d’una dutxa recuperadora, un bon sopar i cap el llit que hi ha son, a l’endemà, després d’una nit de llamps i trons, les previsions metereològiques no van millorar, i com que ja ens haviem mullat prou el dia avanç vam optar per agafar un taxi i recollir els cotxes i aixis acabar la festa en pau, tot i que el Toni no hi estava d’acord i volia acabar el que s’habia començat.

joanjo ha dit...

Avui hem fet una excursió sortint de Montblanc cap a Rojals (els moteros de merda estan destrossant el camí, CABRONS TOTS ELLS), fins a la Pena i pel Matarrucs hem arribat a l'Espluga on ens esperava un bany a la psicina municipal i per acabar-ho del tot bé, una paella per dinar!

Nomès dues coses han espatllat el dia:
- (torno a repetir) les motos que segueixen campant per allà on volen amb total impunitat. Les haurien de prohibir igual que el tabac.
- l'incendi que hem vist baixant del coll de lilla, diuen que és a Montferri.

Joanjo ha dit...

"Els 4 del Portarró" vam optar per anar disfrutant del coll de contraix i vam estar força més estona tant per pujar-lo com per baixar-lo. Al arribar al Llong ens estaven esperant el Tete, l'Enric i el Joanto. Els dos primers van anar tirant cap a Espot per que marxaven cap a casa i L'Eva els estava esperant al pàrking del poble. El Joanto i la seva ferida es van afegir al nosaltres (DavidC, Helena i Joanjo). Això sí, la birra i l'entrepa de truita no el vam perdonar.

Sortim del refugi i al cap de 20' comença a ploure, tronar i llampegar. Anem tirant amunt, però fa por. Llavors a l'Helena se li acut dir: "sort que nomès plou i no cau pedra" i si senyors, El GRAN MURPHY va actuar i acte seguit va començar a caure pedra, al principi petita i despres de la mida d'un cigró que al impactar al cap feia bastant de mal (més al DavidC per la calba). Ens vam aixoplugar diferents vegades sota les roques, però nomès ens hi cabien els caps. Així anar passant fins que vam poder creuar el portarró (envoltats de llamps i trons) i va parar de ploure una mica. Quan arribavem vam fer un ultim esprint fins al llac de st maurici per enxampar un taxi i poder baixar a espot. Aribem a espot tots mullats, el Joanto no tenia pantalons de recanvi i passem per una tenda a comprar-ne uns: hi ha de tot, sammarretes, jerseis, mitjons, botes, crema solar, tallaungles, llimes per les ungles, etc.....MENYS PANTALONS!!!! jejeje....i per postres a l'hotel ja no tenen Chartreuse de Tarragona...de totes forme ho arrglem amb tres birres cadascu mentre esperem que arribin els nostres amics.