diumenge, d’octubre 25, 2009

Diumenge a Torroella

Aquesta gent del Trote, sempre pensant en la teca !!!!!

Us deixem unes quantes fotos de la Pedalada d'avui a Torroella de Llobregat, com sempre hem sortit dels últims i hem enganxat el mega-tap de la primera pujada, després pujades amb força pendent però relativament curtes i baixades no massa tècniques i així fins l'arribada. En teoria haviem de fer 40 km. però al final l'han retallat a 27 km. així que hem arribat "fresquitos" a meta... a mi m'ha agradat.

7 comentaris:

JaumeG ha dit...

Tenint en compte el meu domini de la btt, he de dir que jo l'he trobat molt dura, menys mal que l'han escursat, perque ja anava mig pajaritu; la sortida havia de ser per grups de gent, però han deixat anar tota la penya a la vegada, i clar s'han fet uns taps per cagar-s'hi, sembla extrany que una gent que organitza la Titan Desert, fotin aquestes CAGADES, durant la primera mitja hora he estat més estona dret que amb btt, un cop pasades les cues, la marxa ha estat molt bé, dures pujades i bones baixades algunes massa tècniques per a mi, el primer i únic habituallament en el km. 10km., pujant he passat a molta gent, i a les baixades m'han passat tambè molts, i així fins a la última baixada que he punxat(com puc punxar en una baixada a la velocitat que vaig?), i la he tingut que fer tota a peu, i anant a peu t'adones de la velocitat que agafa la gent a les baixades,...fiu, fiu, quina por.
A l'arrivada, (entrada per l'arc a peu ...clar) ja m'esperaven els col.legues, per anar a menjar-nos la butifarra esperada, i després de la "susodicha", ...a dinar (és que som uns gutxus).

joanjo ha dit...

Jo ja he arribat a Vielha. Fot mes fred a dintre a casa q fora al carrer.

Leo,el portatil de conya i tinc cobertura per internet mòbil.

Ja us enyoro!

Monrasin ha dit...

Que aproveche!!!

Ricard ha dit...

JaumeG es que aixo de la dificultat sempre es molt relatiu, els obsequis pels participants hem van dir que eren bons, no?

El Isma, el Angel i jo, vam estar escalant a Margalef i ens vam trobar al Chris Sharma, que pels que no el coneixeu es el millor escalador del mon, nascut als USA, esta provant una via que ell mateix a dissenyat i que es de 9b (maxima graduacio fins ara), dona gust veure'l esclar, es d'una altre galaxia.

Joanjo, com anat el primer dia de feina? i els nous companys que tal?

DavidC ha dit...

Joanjito, com ha anat el primer dia?? Molta feina?? molts braços amputats i molts atacs de cor??, je, je I d´infermeres que tal?? Aquesta ultima me la pots contestar via sms, aixi no cal que la Helen s´assabenti...

Leo ha dit...

Ei Joanjo ja tens el pis calentet ??? Con ha anat el primer dia de currele.

TONI ha dit...

Clasifcació BTT 2ª MI COMPEX

LEO LLOC 149 TEMPS 2,18,37
EU 179 2,24,16
JAUME 310 2,56,34

TONI SORTO A LA CLASS. DE LA DE 15KMS AMB UN TEMPS DE 1,08
"ESTAN COM A XOTAS."