dimarts, d’octubre 06, 2009

L'ANGEL I EL TONI A CAVALLS DEL VENT

7 comentaris:

Ricard ha dit...

Eu no en tens mes? i vosaltres Angel i Toni, no vau fer fotos?
si podieu es clar...
Toni amb aquesta gorreta blanca sembles mes un jugador de golf que un corredor, jaja...

eu ha dit...

ricard aquestes fotos no són meves, les ha tret el david pe.

eu ha dit...

toni aqui tens el video cavalls del vent

Davidph ha dit...

Los he localizado en el minuto 6, segundo 22 aprox.

Ricard ha dit...

He vist tot el video, quin ambientas! eeeh, a veure si un dia prenent una cerevesseta xarrem una mica i filmem nosaltres alguna historia aixi, i fem alguna peli,pero mes centrat en la cursa i el Trote, venga aveure si ho xarrem, ja que hauriem d'intervenir com mes millor.

Si David, m'ha semblat veure al Angel pero amb una imatge molt rapida, no?, al Toni no l'he localitzat.

JaumeG al tio que ha guanyat la Cursa de cavalls del vent, el Jessed Hernandez, no es el que vam veure a Barrels fen la cursa del Elbrus? ho m'equivoco?

Angel ha dit...

Gracies per la foto estic a la recerca de mes fotos per que vam fer un munt tan de video com fotos per tot el recorregut jo nomes tinc 4 de la sortida al movil y Ricard el jessed ancarra san recorda dels catalans del l'elbrus.

Ricard ha dit...

Angel, aixi ho es! no les tenia totes ja que amb la cara de fred que fotia al baixar del Elbrus...i jo pels noms soc un desastre, ara per les cares no...i vas parlar amb ell suposo, no?