diumenge, de juny 06, 2010

entreno setmana del 7 al 13 de juny

Volem cròniques dels que us heu matxacat aquest cap de setmana, així que Toni amb el Kilian Quest, els del Ultratrail del Sobrarbe i els que heu fet la Reus-Prades-Reus ja podeu anar escrivint i explicant com us ha anat tot!!!
DILLUNS: 3 sèries de 5 pujades a la Budallera. A les 19h al Tàrraco
DIMARTS: Flexions+peses EESS
DIMECRES: Vilaplana sèries Jaume: 10' pujant-9'baixant-9'pujant-8'baixant-8'pujant-7'baixant...A les 18.30 a Vilaplana.
DIJOUS:Cintura-lumbars-peses EEII
DIVENDRES: Sorpreses del Ramon.Budallera-boscos-Budallera. A les 19h al Tarraco
DISSABTE:
DIUMENGE: Pujada al llorito

11 comentaris:

cafetera man... ha dit...

Reus Prades Reus
5h45' del mati anant cap a Reus, Trons i llamps, es preveia un dia perfecte per anar a fer un vol.
6h15'estem fen cua per agafar els dorsalsi comença ploura,per quan tenim els dorsals estem xops.
6h30'tiren el coet de sortida que per cert ens va peta als morros, i tots el que estaven mes malalts que nosaltres surten amb un aiguat de por.
6h25' Decidim que com que esta afluxant l'aiguat sortim quan alli no quedava ni la organització ja que estaven sota supluig.
Comencem a corre trote coxineru i comencen a pasar caminadors tot sortin de Reus, l'Eu es desperta i diu que vol anar a fer temps i marxa amb solitari, un cami cap a prades perfecte arivant ja teniem sol els avituallaments molt complerts,a les 4h Prades, parada per agafar forçes i continuem fins a vilaplana un paseig, pero de vilaplana a Reus una mica paliça per els camins i paisatge a les 8 hores o'clock de curse erribem a la meta, començaba a ploviscar.
L'historia de la Eu, la tendria que explicar ella ja que va trobar la porta estelar...

Ricard ha dit...

Eu, no hem diguis que et vas perdre?

eu ha dit...

home Jordi, no desperto ja fa temps que etic desperta..feia més d'una hora que us estava esperant. La meva idea era fer un tram junts i després deixar-vos però el fet de sortir tant tard em va impacientar i em van entrar les presses.

eu ha dit...

sí Ricard, bueno no ben bé perdre, com és habitual en mi em foto a parlar i ja no veig res més, aleshores em passo els senyals i au... el Xavi (un company de viatge) i jo ens vam passar una fita i vam començar a tirar pista amunt amunt fins arribar a dalt de tot, au quins collons....

Sus vais a cagar con el rollo que os he fotut ha dit...

Cap de setmana “negre”, per a mi.
Comencem amb les negrures..., estic adelantant un camion i.... ¡!ZASSSSS!, cop de flaix als morros, !ostiaputa! un radar dels mossos, acte segit , -documentació per favor-, -tingui sr. guardia, perdò sr. mosso-; sap que anava a 115km/h., per un lloc on el max és 90?, (només anava a 115? , vaja mariconada, jo creia que havia passat els 130 feia temps) ho vaig pensar però no ho vaig dir. Total, després d’un estira i afluixa va quedar amb la sanció mínima -100eu.- però, ...em va dir que si pagava avanç de vint dies m’ho deixava en 50eu. (¡que enrrotllat!), ...la propera vegada que em parin preguntaré per ell.
Primera jornada de la ultra, sortim amb autocar d’Ainsa fins a Abizanda, i d’allí a les 9h., s’inicia el martiri, tot rodejant el pantano Mediano, (no hi ha ni pantano Grande, ni pantano Pequeño), es diu Mediano doncs...jo que sé!, amb una calor que fotia que fonia les pedres, a 37º vam arrivar segons ens van dir, la gent s’anava plegant, fins i tot alguns a 10 esglaons de la pancarta de Meta, van tenir que parar i seure 15min., per poder creuar-la, nosaltres (el Bena i Jo), també vam acabar tocadets, 6h15min, per fer 42km. Sota un sol de justícia.
Una vegada dutxadets ens vam dedicar al que millor sabem fer, ...un rera altre van anar caient les birres (je,je), i després d’un bon sopar a la piltra que demà seguim amb la festa.
Per la nit, llams i trons. Sona el despertador, està plovent, ... jo, ja no surto del llit, el Bena s’en va. Quant torno a obrir els ulls, estic sol, miro l’hora –les 9h.-, segueix plovent, -osti quina mandra-, penso amb aquells pobrets que es deuen estar mullant des de les 6h., doncs m’en vaig a esmorçar per a solidaritzar-me amb ells.
Un cop esmorzat, començo a trucar a uns i altres per saber com va la cosa, els localitzo a mitja cursa, i una vagada comprobat que el Bena i companyia van bé i amb anims i forces, m’en vaig amb el David, a tornar a esmorzar, i a veure les motos (el Rossi, s’ha fet –pupita-“ i el Pedrosa surt a la pole), el bocata bo i gran, gràcies. A mig mati, els tornem a veure pasar per Gistau, tot coincidint en un bar amb una birra a la mà i veient l’arrivada de les motos GP, (ha guanyat el Pedrosa, ...masa fàcil). El Bena, va llançat cap a la fi de l’ultra, m’el torno a creuar apunt d’arrivar al ref. de Viados, deixo el cotxe al parquing del refu, i l’espero per a fer l’arrivada els dos junts, sembla que haguem fet la cursa tots dos, quina emocio la gent aplaudint-me, animant-me, ...sóc el millor, (aixó es el que devia pensar el Bena, clar, ...no jo, ara se m’en havia anat l’olla). En resum 9h. i poc per a fer 60km., quina pallisa, però per la cara que posaba estaba feliç i content ...jo també!.

Que me hagan un resumen ha dit...

Osti quin rotllo!!! Això no hi ha qui s'ho lleixegi.

JaumeG ha dit...

Demà dissabte, anem a correr, de moment els jaumes, sortirem a les set cap a l'Espluga per fer un circuitet d'unes sis o set horetes, si algú s'hi vol apuntar...

JaumeG ha dit...

El Diumenge, sortida amb bici de ctra....

Ricard ha dit...

Diumenge, sino plou, sortirem amb BTT unes 5h aproximadament, encara no hem acabat de quedar a on ni hora, si algu es vol apuntar ja ho dira.

david (el de la cua) ha dit...

doncs jo m'apunto el diumenge.. en bici...BTT!

JaumeG ha dit...

Els de la bici de ctra. hem quedat a les 9h., si no plou, sota la casa d'en Toni, en principi anirem fins a Gratallops.