dilluns, de juny 14, 2010

Entreno setmana 14 a 20 de Juny 2010


A menjar força com l'amic de la foto per agafar forces i ganes per l'entreno d'aquesta setmana.
Dilluns:Canvis de ritme (5' rapits X 5' recuperació) Budallera +boscos+tranformador+rotonda catllar+transformador+boscos+Budallera.19h CN Tarraco
Dimarts:Flexions + peses extremitats superiors
Dimecres:Vilaplana trotera, Campanilles-torres-pista del massos-Garrigot. 18h30' Vilaplana
Dijous:Cintura+Lumbars+peses extremitats inferiors
Divendres: Farlek 2' rapid+ 1' recuperació (cada serie se canvia el lider) Budallera-boscos-budallera.19h CN Tarraco
Dissabte:Cap de Rec (marxa resistència)
Diumenge:Cursa de Capçanes puntuable trote

13 comentaris:

Ricard ha dit...

Aquest Diumenge vam quedar per sortir amb BTT per la zona del Catllar, uns quans troteros, un es va rajar perque diu que li fa mal el cul tanta estona amb bici...clar!...es que tanta estona sense sillin, mira que li tenim dit, que mitjahoreta no passa res, pero 4h es massa!

A lo que anem, 4h, mes o menys, i 48 km, vam disfrutar encara que feia molta calor!

Joanjo!!! ja heu tornat del pirineu? com anat tot? molta aigua? o la meteo encara es va comportar?

joanjo ha dit...

Ens va fer bon temps un dia a la Vall d'aran i un altre que vam anar a França. La resta ho vam trampejar com vam poder, però aigua cada dia. Inclús va nevar i va enfarinar els cims de les muntanyes.

el del cul delicat ha dit...

Ricard ets un cabrón!! jejejeje
Al final vaig sortir a correr desde boscos, vaig passar pel llorito i vaig saludar als que van correr la pujada al llorito.
I com no, em vaig demanar un bocadillu de xurisu!! Quina jeta tinc!! jejeje

Per cert, despres vaig jugar a padel i em vaig torçar el tormell!!
merda d'esport de risc!!
Avui sortiré a trotar una estona amb vosaltres a veure que tal, sense forçar, i així poder sortir el dimecres per Vilaplana.
Fins despres!

JaumeG ha dit...

Els de carretera no vam fallar, tot i ser només dos, "pocs però bons", a les vuit ja erem a la ctra., destroçant els kilómetres, de casa a Cambrils, allí ja comença a picar capamunt, fins al coll de la Teixeta (de 3ª categoria). Com que no teníem el dia ja vam tirar cap a avall, i en el següent poble (no m'enrecordo com es diu),vam fer el bocata, que per cert estava molt bé, una vegada amb la panxa plena vam seguir per Botarell, Cambrils, Salou i a caseta. Total 4h i 90km., per cert a nosaltres ja no ens fa mal el cul (hi tenim un "callu"), el Toni a la baixada del coll va arrivar als 75km/h. Aquest noi es una fletxa.

Josep ha dit...

jo després de més d`un any de no corre cap curse vai fer la pujada al lluritu, pujant amb pase el Manel, amb salude i... adiós. El Jordi casi tocanme el culet.
Per una que corro i no puntua.

Ricard ha dit...

JaumeG, nosaltres de cinc que haviem de ser, vam sortit tres, i al cap d'una hora un va haver de marxar, motius familiars, i tambe vam quedar dos, haguessim pogut fer un mix de bici de carretera i BTT, aixi haguessim sigut quatre...de bons.

cafetera man... ha dit...

La remullada del dillums va estar bé per treurens la pols de tanta de muntanya al final els canvi de ritme van anar molt bé i ben aprofitats.
Despres de la birra me vaig tornar a rremullar, al arribar a casa emb vaig tindre que estendre la roba que portaba, sort que no encongeixo amb l'aigua.

eu ha dit...

ei Fredy Mercurio...i la remullada d'avui a vilaraining què eh!!! Déu ni do, cada dia anem a pitjor....o no, aveure el divendres quin dia ens fa !!

joanjo ha dit...

JaumeG i un servidor voliem anar en bici de carretera de TGNA a Vilaplana-La Mussara-Castillejos-Coll d'Alforja-Alforja-Vilaplana. Quan érem a la Selva es va començar a posar negre i al arribar a Vilaplana ja hi havien els sonats dels dimecres a Vilaplana. Al final decidim sortir cap amunt, però quan havíem fet poc més d'un km de pujada es va posar a ploure i vam recular. Vam fer bé perque va caure un bon "caldo" amb llamps i trons. Mentre ens enrecordàvem dels que havien sortit a córrer cap amunt, vam ofegar les penes amb unes birres al casal de Vilaplana. Va anar de poc de no posar-nos a jugar a la butifarra amb els jubilats del casal!

Ricard ha dit...

Jo ahir estava escalant per Arboli i tambe ens va caure un aiguat, trons i llamps, sort que encara vam aprofitar unes 3h. Us debieu mullar bastant a Vilaplana, no?

Ricard ha dit...

Ei! Joanjo, atreballar! que estas conncetat a intersnet, jaja

lome del temps ha dit...

Divendres... bufffff

joanjo ha dit...

Demà em toca, avui descans.Allí no tinc internet!