dilluns, de juliol 12, 2010

ÚLTIMA NOTÍCIA: EL POP PAUL HA SIGUT ASSASINAT!!!

La notícia ha sobrepassat a tothom! el pop ha sigut segrestat i assasinat mentre el Campionat de Món es decidia a Sudàfrica. Per les horroroses imatges, el Paul ha sigut congelat, desprès bullit i finalment esquarterat. Segons els experts, es pensa que aquesta nit serà menjat en un sopar d'alguna llar Tarragonina, això sí, ben adobat amb pebre vermell,pebre negre i sal grossa .
AVÍS: les imatges poden ferir greument la sensibilitat dels internautes.

EL POP PAUL FINALMENT DEIXARÀ DE TOCAR ELS COLLONS!!!


8 comentaris:

joanto ha dit...

Jo encetaria una votacio popular per canviar el toro, l'aguiluxo, l'escut o el que hi posin a la bandera espanyola i posar-hi el pop

cafetera man... ha dit...

Jo li posaria un tentacle per autonomia i al escuarterado que li talli una i la separi a veura si en quedem tranquils... que tant de pop m'embafa.

joanjo ha dit...

Embafava quan era viu, ahir al sopar em va sentar de conya!

Ricard ha dit...

Joanjo, ostia jo que volia saber si el pop habia encertat el resultat d'espanya-suissa, ara ja no li podrem preguntar.

joanjo ha dit...

Més hagués valgut que hagués encertat el primer i haver fallat en l'últim!

Ricard ha dit...

El meu fill m'ha dit que ahir va sentir a la tele, que la seleccio espanyola despres de les celebracions van anr tots a una disco de Madrid, i que es van trobar al Guti, jajaaa, pim pam pim pam pim pam...sembla de "chiste"!
No he comprovat la vericitat de la noticia, pero ell m'ho asegura.

joanjo ha dit...

Mireu la notícia del Marca...ara el Zoo de Mandril volen acollir el pop Paul...és una inocentada???

MARCA I EL POP DELS TRONS!

Com diria l'il.lustre Asterix: estan bojos aquests espanyols.

emigrant ha dit...

La canço de l'estiu

http://www.youtube.com/watch?v=duNnUPrtedA