dimarts, d’agost 10, 2010

Entreno del 10 a 15 d'agost 2010

Dimarts:Flexions + peses extremitats superiors o Bici o Nedar
Dimecres:Vilaplana (Dutxa i Bocata).Garrigots+pista+baixar per torres.18h30' Vilaplana (ó l'itinerari del Joan OT)
Dijous:Flexions + peses extremitats superiors o Bici o Nedar
Divendres:5 pujades: pujada Nastic-pujada Ramon-enfilant segona pujada-pujada Toni-baixada Toni- Coves-Pi.19h CN Tarraco
Dissabte:
Diumenge:5-6h Sortida a la muntanya

cafetera man... ha dit...

Despres de l'entreno d'aquest cap de setmana fent casi be tot carros de foc ja me faig una idea bastant completa de lo dura que es aquesta cursa, tan dura com bonica per les montanyes,la flora, els paisatges, les tarteres,la neu, els senderons, els pedrots, mes pedrots, les valls, els colls,els embasaments, els refugis, els boscos, la fauna, un recorregut que es una maravella...i tornare.

joanjo ha dit...

Per fi una crónica de Carros del cap de setmana!!!

Qui més s'anima?

JaumeB ha dit...

Tard però crònica per Aigüestortes:
Primer dia:Després d'un sopar el dia abans espectacular ens aixequem a les 5h per esmorzar(jo no tinc gana)però m'en porto l'entrepà que ens han fet. A les 6h comencem a caminar des del parking. El recorregut és el següent: refugi Amitges, refugi Saboredo, refugi nou de Colomers, i en el port de Caldes decidim que fem que fem que fem...Montardo o cap a baix al Ventosa, i desprès d'unes indecisions ens anem cap al Ventosa.Allí mengem i ens recuperem ja que arriba el plat fort del dia:EL CONTRAIX, el qual aconseguim pujar-hi amb 1h18min.D'allí directes cap al Llong, Portarró d'Espot, Enric i Jaumet vam fer el cim, i despres cap al parking a buscar el cotxe. Total primer dia :12h pels que no van fer cim, i 13h pels que vam fer cims.
Dutxa,cervessa,soopar i dormir

JaumeB ha dit...

2on dia per Aigüestortes:
Jordi i Joan es queden al LLong per continuar fent el circuit de carros.
Els altres (Espot)ens tornem a aixecar a les 5h i comencem l'aventura a les 6h direcció al pic de Subenix i d'allí al refugi de Colomines per retrobar-nos amb els altres dos companys. Quan estem pujant, un cop s'han acabat els arbres comença un mar de pedres gegants. Alces la vista i només veus pedres i més pedres.I seguim pujant intentant seguir les fites, però hi han fites que marquen varius camins i intentem seguir el més adient. En un moment donat treiem el mapa quan estem sota el cim(creiem que és el cim) i decidim pujar per la dreta per una canal.....cagada....pedres petites, pedres mitjanes i alguna pedra gran i totes que rellisquen...hi han moments que anem a 4 potes per intentar subjectar-nos el màxim possible però en ocasions rellisquem i busquem una altre sortida.ena i JaumeG aconsegueixen arribar al coll i els altres 4 ens esperem com podem intentant no anar cap abaix.Michel intenta durant uns 10min fer forat amb el peu al terra per tenir un punt de recolzament i finalment decideix anar-sen cap al parking ja que s'estava agobiant.No ho fa però ho repeteix durant aquests 10 min.Enric i Angelito estan una mica més amunt,quiets, immòbils i sense moure's per por de llençar una pedra cap abaix. Des de d'alt el Jaume i Bena ens diuen que anem cap a l'esquerra i així ho fem procurant que no ens caigui cap pedra al cap.Un cop al coll, decidim que per l'hora que era i per la forta baixada que hi havia a l'atra banda, tornar pel mateix camí per on havíem vingut i no complicar-nos.De retorn passem pel camí dels tunels i així ho allarguem una mica més.
Total segon dia: 8h.
A Espot recollim a en Jordi i Joan i ens anem a Sort a dinar que tenim molta gana i molta sed.

JaumeG ha dit...

Molt bé jaumet, curt, però concís, sense rotllo, però deixant clar el que vam fer.
A veure si els de l'altre expedició s'animen i en fan una.

eu ha dit...

avui no puc venir a vilaplana