dijous, d’octubre 28, 2010

el trote en "expansió". ara a eskadi.


L'amic Robert ens envia aquest foto de la marató nocturna de Bilbao. Li va tocar fer de llebre del temps de 3h15' i va dur la samarreta del Trote, ampliant encara més a l'estranger la fama i renom del Trote-Extrem. Aquí hi ha la seva crònica:
"jo aquest finde vaig anar a Bilbao, a fer el marató, contractat per l'organització per fer de llebre i un petit problema en l'arribada de l'equipació va fer que fes el marató, tot un honor per mi, clar, amb la camiseta del trote, al darrera molts bascos que em preguntaven,Trote-Extrem? que es esto? jo els hi explicava el que feiem. Em tocava fer dem llebre al grup de 3h30' però a última hora em van canviar al grup de 3h15', i finalment també ho vaig poder fer, acabant en un temps de 3h14'. El grup que portavem estaven molt contents perque van poder acabar per sota de 3h15'.T'ho passo per si en vols fer comentari, ja que el trote l'he extes al Pais Basc, jejeje. Aqui una foto, pero en puc passar mes, al meu blog també: BLOC ROBERT TARAGÓ
Ens veiem aviat!
Robert"

4 comentaris:

joanjo ha dit...

TSF: Trote Sense Frontreres!!!

Gràcies Robert!

eu ha dit...

molt bé Robert així m'agrada, fent país! i enhorabona per baixar del temps proposat!

Gemma i Armengol valtros tb fareu país quan aneu a SanSebas?

Ricard ha dit...

Molt be Robert!!! 3h'15!!! joer nen...i nomes fent de llebre...

Gracies!

JaumeG. ha dit...

Molt bé Robert, si segueixes aixís, aviat et regalarem les mànigues de la samarreta.