dilluns, de novembre 01, 2010

entreno de la setmana I CRÒNICA

Aquest dissabte passat vam tornar als vells temps i vam fer un entreno llarg: Ermita del Remei-Montral-Farena-Els Cogullons-Farena-Montral-Ermita del Remei. Passo unes quantes fotos clicant aquí. El JaumeG ens envia una crònica del seu cap de setmana de "repós relatiu". JaumeB tu tambè ens pots dir el que has fet, que no t'has estat quietet! Qui més s'anima a explicar el que ha fet??? AVALL DE TOT L'ENTRENO DE LA SETMANA
JaumeG diu: "Cap de setmana llarg “Extrem”. Tornem amb la sana i oblidada costum de les trotades setmanals per les muntanyes dels nostres voltants. El dissabte vam anar els Tetes, la Helena, l’ Enric, el Ricard, l’incombustible Àngel i el menda-lerenda, a fer un recorregut que ens portava molts records, ...de bons i de divertints, de dolents no en tenim. Des de l’ermita del Remei d’Alcover vam pujar a Montral per la pista fins al Niu de l’Àliga per continuar pel camí normal fins el poble, la baixada vers Farena va ser pel PR, allí vam anar a fer la vista habitual al Xavi del Rest.Brugent, el cafetó, la coca, les madalenes, i de nou en marxa, aquest cop vam fer cas al Xavi i vam anar pel camí de la Mina, un camí que acabaven d’obrir ell amb el seu grup d’amics de les muntanyes de Prades (són els que organitzen la “Caminada per les muntanyes de Prades”, la que nosaltres anem cada any), per cert el camí puja més suau que l’empujabaic, que nosaltres solíem fer, una vegada dalt de la serra, anem fins al ref. dels Cogollons per enllaçar amb el PR que baixa fins Farena tot passant pel poble de La Bartra. Des de Farena seguim baixant fins a creuar el riu Brugent (aquest cop no hi va haver cap mitjó a l’aigua),i a patir fent la llarga pujada fins arrivar de nou a Montral, fem un glop ràpid d’aigua i cap a avall que ja començem a tenir gana i el dinar no es pot perdonar, i com no, ...un m.e.u. per finaltzar després de quasi sis hores de trotar. En resum uns 35km., i 5h45min., el desnivell ens el ha de dir l’Àngel, però calculem uns 1200m.D+.
Com que no sabem estar quiets, el dilluns vam anar amb el Toni, i el J. Bond, a fer una volteta amb la bici de ctra., la idea era fer més de 100km., ja que fins a les hores encara no ho havíem aconseguit, encara que el dia no acompanyaba gaire, vam anar per la ctra., dels Pallaresos fins a Vilarodona, on vam esmorçar, a partir d’allí la cosa es complica..., tot pujada fins a Aiguafreda, on girem per tornar tot passant per la Juncosa del Montmell, que per cert hi ha una ppppujada amb el 13%, (els que feu bici, ja sabeu el que és) quant ja portavem prop de 50km., i quasi dues hores de pujada, ...tota una putada, ja que ens esperavem una llarga baixada, d’allí per Masllorenç, Salomó, La Nou, etc, etc, fins a Tarragona. Total 84km., i quasi 1000m.D+. Seguim sense fer els 100, però queda pendent."

Dimarts: 15’ trote + 5 escales + abdolumbars.
Dimecres: 20’ trote escalfament + 4X2000 al Falo + 20’ trote refredament.
Divendres: 90’ trote Mar i/o muntanya
Cap de setmana :Sortida llarga, 5 ó 6 hores

NOTA IMPORTANT: A PARTIR DEL DIMARTS 2 DE NOVEMBRE TOTS ELS DIES ES SORTIRÀ A LES 19h DES DEL CN TÀRRACO. SI HI HAGUÈS ALGUN CANVI S'AVISARÀ A TRAVÈS DEL BLOG O EN PERSONA.

Joanjo ha dit...

No he fet selecció de fotos, així que en trobareu unes quantes que no les he girat, altres desenfocades o repetides. No he tingut ganes de fer-ho, estic dropo.

Dissabte entreno "remember when", llarg i dur per camins coneguts a base de patejar-los hores i hores en tota mena de condicions físiques i climatològiques. Per la tarda vam anar a Rojals i així el diumenge ens vamm llevar d'hora ens en vam anar a caminar unes 5hores per que les cames no s'adormissin gaire desprès de l'entreno del dia abans. Avui dilluns teníem la intenció d'anar a trotar fins a les 3 Creus, però s'ha aixecat un dia dolentot, fredot, amb ventot, i emboiradot. Total que molta mandra de sortir amb el fred i vent, i ens hem quedat a caseta. Jo he aprofitat per anar revisant la càmara de vídeo per veure com estar i tornar a gravar les sortides. AIXÍ A VEURE SI ALGÚ TÉ ELS PATACONS D'AGAFAR UNA CÀMARA DE FOTOS ALGUNA VEGADAAAAAAA !!!!!!!

cafetera man... ha dit...

Ting Ganes de saortir a correeeeer.
Quina enveija que me feu, quan veig les fotos de la sortida del dissabte, be crec que estic al final del carrer i estig veien la llum (SIGUE LA LUZ!!!), aviat podre venir a corre, si tot va bé, espero que per la proxima setmana pogui estar amb vosaltres, de totes formes tot anira segons els tempos de la ferida, ens veiem aquesta nit a l'entreno de hidratació.

JaumeB ha dit...

Cap de setmana d'entrenament:
Dissabte com ja sabeu entrenament de tirada llarga,Remei-Montral-Farena-Cogullons-Farena-Montral i Remei però amb la novetat d'un camí nou i molt xulo crestejant una muntanyeta i anar a parar a l'empuja-bike de Farena. Content xl Joanjo i Helena que es tornen a reincorporar a tirades llargues i el Ricard amb ganes de fer la seva marató de muntanya.
Diumenge sortida amb BTT pel Garraf amb la Maria i 2 cosins seus amb un total de 35km.
Ahir dilluns, un altre sortida en BTT aquest cop per l'Espluga, fent Trinitat-Plans -Mirador Pena i ap abaix. Per dalt feia aquell fred que tant ens agrada,que s'et fica dins els peus i les mans i que no hi ha manera de treure'l.Paissatge molt xulo amb el canvi de colors dels arbres, i amb un total de 25km.

eu ha dit...

doncs jo per no perdre el costum em vaig amorrar al vici que no és la bici i dilluns per desintoxikam vaig fer una sortida trotera fins a la Pena pujant per Menacho i senda Artiga...

ah Joanjo tens raó, és pesat anar sempre amb la càmera al damunt i haver-les de fer tu sempre..el pròxim dia ja les faré amb el mòbil que queden prou bé...

Ricard ha dit...

Joanjo jo portare la camara compacta tambe, per fer un petit video i fotos ja esta prou be.

Doncs jo al Dissabte entreno amb les besties del Trote, una bona pallissa pero ho vam passar be...ara ja el vespre, comença la festa de la castanyada, que si birra per aqui, vinet cap alla, algun cacharro despistat, i etc etc...o sigui que com diuen els bons, el cos ha d'assimilar l'entrenament, jeje, jo ara ja al tinc als peus i ja en vull mes.

Ah! Joanjo, de fotos les fotos estan molt be, tenint en compte que les fas corrent!

joanjo ha dit...

Haurem de començar a fer controls antidoping: qui no porti birra a la sang haurà de pagar la següent ronda!

JaumeG ha dit...

La sortida trotera de dissabte podria quedar així:
Cornudella-LaMorera-SerraMajor-Tolldel'ou-PiCarabasseta-Er.S.Antoni-Er.Sta.Madalena-PiCarabasseta-Er.M.DeuMontsant-Albarca-Ciurana-Cornudella. Ufff!!,ja estic cansat, intentarem dinar a la Fonda El Recó a Cornudella, pel que haurem de matinar.

joanjo ha dit...

Segons els entrenos d'algun altre vegada: cornudella-tres esglaons-roca corbatera-albarca-siurana-cornudella --> 22km i unes 4 hores aprox...aquest dissabte a part dematinar molt haurem de córrer molt per arribar a temps a la fonda el recó.JosepMªBena, aquell forn on feien els prenyaos ja no existeix, així que hauràs d'agafar barretes o powers!

Ricard ha dit...

Ok! Joanjo, controls antidoping JA!

JaumeG ha dit...

Si no hi ha canvis d'última hora sortirem dissabte a les sis (del matí) de Tarragona, o a les set des de Cornudella. L'hora de dinar pel voltant deles tres.
Pels que esteu dubtant, amb aquest horari suposo que ja ho tindreu més clar.
Fins aviat.

si sortissiu a les 6,30 em donaria temps d'estar a imperial

JaumeG ha dit...

Eu, si has de venir ja et passarem a buscar per Valls.

eu ha dit...

OK doncs gràcies, us truco!

Ricard ha dit...

JaumeG sortim a les 6'30h vaaaa...ja tinc ganes de fer la marato per no matinar tant el cap de setmana, jeje...