diumenge, de novembre 21, 2010

entrenament 22 al 28 novembre i crònica

Sembla que els Jaumes han tornat a deixar el nom del Trote ben amunt (aquesta vegada ben amunt i ben nevat....)
Dilluns: 15’ trote + 2XCircuit Oberón (Vall Arrabassada) + 2 rectes.
Dimarts: 15’ trote + 5 escales (Diputació) + abdolumbars + estiraments.
Dimecres: 20’ trote + 5X (pujada al Lloritu) + 15’ trote.
Divendres: 90’ trote Mar i/o muntanya
Dissabte: Sortida llarga, 5 ó 6 hores
Diumenge: Mitja Marató Tarragona

Per un altre costat, aquest dissabte vam tornar a fer un entreno més de cara a anar agafant el puntet per als reptes de la nova temporada.El despertador és implacable i per poder fer via ens hem de llevar d'hora. A les 8.30 comencem a trotar, l'Espluga ens rep amb una sortida de sol molt bonica. Un sol que ben aviat ens deixa i passa a acompanyar-nos la pluja que va agafant força a mida que ens anem allunyant del punt de sortida. El recorregut de l'entreno va ser: L'Espluga-Menatxo-Les Masies-Senda del Matarrucs-Senda del Colom-pista a Castellfollit-Coll de la Mola-Els Cogullons-Rojals-La Pena-Senda de la Natura-Les Masies-L'Espluga.De pas cap a els Cogullons tenim temps de veure algun rovelló, però no l'agafem perque encara ens queda un bon troç de camí i està plovent molt.
Al final l'Eugènia troba un parell de rovellons a prop de les Masies i s'els endú cap a casa seva.L'entreno acaba amb uns estiraments quan ja estem a sopluig i un bon vermut calentets vora el foc.
DADES ENTRENO: 4h15' i 1120mD+
Ara esperem la crònica dels Jaumes, que diumenge han fet la cronoescalada al Caro, amb neu i ventisca inclosa. Pel que es veu han fet un bon paper.
Finalment felicitar a la Reyes i David pel naixement del seu fill Dídac, molts ànims pels nous pares...segur que no tindran temps per aburrir-se a partir d'ara!!!!

10 comentaris:

Ricard ha dit...

Joanjo quines fotos! que chules! ara hem pedre un parell de sortide, pero tinc ganes de tornar ja!

Joanjo ha dit...

Murphy no descansa mai: quan estàvem més lluny de l'Espluga és quan va ploure més. En arribar va deixar de ploure i al cap de 15' va sortir un sol espatarrant!!!

Ricard ha dit...

JaumeG que vas fer? primer lloc? i després d'entrenar dissabte?

Felicitats!

DavidC ha dit...

Hola Joanjo
penjaràs la resta de fotos??

JaumeB ha dit...

Crònica el KM vertical Roquetes:
A les 7h passo a buscar a JaumeG per casa seva i arribem a Roquetes a les 8h10min.Abanas però, parada sortint de l'autopista:control de la guardia siví...A Roquetes un Poliesportiu molt guapo,com tots els que tenim akí a la ciutat de Tarragona.Fem cacotes,entrega de dorsal,parlem amb Jordi de Roquetes que també corre,cofe i coc i ens anem a canviar.Què fem?Samarreta llarga o curta?Jo decideixo pantaló curt i samarreta llarga.El papa curta.Anem a buscar el bus,el primer torn ja ha marxat i esperem el segon.Parlem amb Adrià de Tivissa...mirem muntanya i hi han núvols negres i de vent.El JaumeG s'ho repensa i s'en va a buscar samarra llarga.Arriba bus i ens deix a prop del peu de caro. Baiem i comencem els 3km aproximació.Som gairabé els últims i el itme inclús sent d'aprox. és alegre, la gent corre molt...Arribem al punt de sortida,últim pipi, ens dessitgem sort tots dos i cap amunt.El ritme impossat pel papa és contundent i dur,costa seguir-lo, fa molta pujada i adelantem gent.Primer avituallament km 2,no parem...Començo a trobar-me còmode, i penso què passaria si augmentés de ritme...al cap d'uns instans,JaumeG em pregunta si vull passar i tirar i li comento que sí.Passo i com que vaig bé tiro. Al cap d'uns minuts, pujada duríssima abans del 2on avituallament.Paro 5" i continuo.Arribem al coll de Vicari i un vent fortíssm peta a la cara i al cos i allí comença lo dur.Segueix pujant amb algun tram de planeig.El que eren 4 gotes es converteixen amb neu i cada cop neva més i com més amunt més vent i més fred.Començo a veure la gent que ja baixa entre ells Jordi de Roketes.Segueix pujant,nevant i vent fort.Arribo a la carretera,em diuen que em queden 5min per arribar...quin fred que fa.No em fixo gaire amb la gent només se que va molt tapada...arribo adalt, fitxo, em fan foto i m'en vaig al petit refugi que hi ha a esperar JaumeG,no triga massa en arribar,la neu comença a agafar.Marxem ràpid, la ventolerà que fa és impressionant.Al baixar uns 500-600 de desnivell ja no neva i estem resguardats del vent.Arribem a baix,bus ,esperem a que baixin els últims,dutxa,entrega de premis,menjar i cap a casa.
El papa Jaume amplia el seu historial com a Master quedant primer.És una bèstia!!
Recorregut impressionant, bonic i espectacular.Organització molt bé.Llàstima de l'espera amb el bus de tornada ja que ens vam kedar pajaritos allí mullats amb els 40min d'espera.L'any vinent segur que això ho milloren.
L'any vinent tornem-hi!

JaumeB ha dit...

Crònica el KM vertical Roquetes:
A les 7h passo a buscar a JaumeG per casa seva i arribem a Roquetes a les 8h10min.Abanas però, parada sortint de l'autopista:control de la guardia siví...A Roquetes un Poliesportiu molt guapo,com tots els que tenim akí a la ciutat de Tarragona.Fem cacotes,entrega de dorsal,parlem amb Jordi de Roquetes que també corre,cofe i coc i ens anem a canviar.Què fem?Samarreta llarga o curta?Jo decideixo pantaló curt i samarreta llarga.El papa curta.Anem a buscar el bus,el primer torn ja ha marxat i esperem el segon.Parlem amb Adrià de Tivissa...mirem muntanya i hi han núvols negres i de vent.El JaumeG s'ho repensa i s'en va a buscar samarra llarga.Arriba bus i ens deix a prop del peu de caro. Baiem i comencem els 3km aproximació.Som gairabé els últims i el itme inclús sent d'aprox. és alegre, la gent corre molt...Arribem al punt de sortida,últim pipi, ens dessitgem sort tots dos i cap amunt.El ritme impossat pel papa és contundent i dur,costa seguir-lo, fa molta pujada i adelantem gent.Primer avituallament km 2,no parem...Començo a trobar-me còmode, i penso què passaria si augmentés de ritme...al cap d'uns instans,JaumeG em pregunta si vull passar i tirar i li comento que sí.Passo i com que vaig bé tiro. Al cap d'uns minuts, pujada duríssima abans del 2on avituallament.Paro 5" i continuo.Arribem al coll de Vicari i un vent fortíssm peta a la cara i al cos i allí comença lo dur.Segueix pujant amb algun tram de planeig.El que eren 4 gotes es converteixen amb neu i cada cop neva més i com més amunt més vent i més fred.Començo a veure la gent que ja baixa entre ells Jordi de Roketes.Segueix pujant,nevant i vent fort.Arribo a la carretera,em diuen que em queden 5min per arribar...quin fred que fa.No em fixo gaire amb la gent només se que va molt tapada...arribo adalt, fitxo, em fan foto i m'en vaig al petit refugi que hi ha a esperar JaumeG,no triga massa en arribar,la neu comença a agafar.Marxem ràpid, la ventolerà que fa és impressionant.Al baixar uns 500-600 de desnivell ja no neva i estem resguardats del vent.Arribem a baix,bus ,esperem a que baixin els últims,dutxa,entrega de premis,menjar i cap a casa.
El papa Jaume amplia el seu historial com a Master quedant primer.És una bèstia!!
Recorregut impressionant, bonic i espectacular.Organització molt bé.Llàstima de l'espera amb el bus de tornada ja que ens vam kedar pajaritos allí mullats amb els 40min d'espera.L'any vinent segur que això ho milloren.
L'any vinent tornem-hi!

JaumeB ha dit...

Upppssss...

JaumeG ha dit...

Jo només volia afegir a la crònica de lo Jaumet, és que és un manipulador de ments, especialment de la meva, !em fa fer el que vol!, jo creia que l'havia deixat passar amb la meva bona fe natural, i resulta que m'ho va manar ell.
La veritat, és que està molt fort, jo ja anava caminant, recolçant-me amb els braços a les cames i ell em va passar (em va obligar a deixar-l'ho passar), tot fent saltets com les cabretes.
La pujada molt bonica, dura i llarga de collons, també molt ben organitzada, llastima del temps que no ens va deixar veure les boniques vistes des de adalt del Caro, això sí, la tempesta de neu d'adalt, li va donar una nota "exòtica".

Pompeu Fabra ha dit...

Per cert Jaumet, la segona crònica m'agrada molt més que la primera, està molt més currada...

cafetera man... ha dit...

JaumeB t'ha sortit molt maca aquesta redacció, hei aixo va per nota...