diumenge, de novembre 14, 2010

entrenament del 15 al 21 de Novembre

FOTOS ENTRENO DIUMENGE 14 NOVEMBRE 2010
Més avall hi ha l'entreno de la setmana. A veure si arriba alguna crònica de la sortida de diumenge, mentres deixo un link de les fotos que he fet avui. Quan pugui penjaré les fotos de l'altre "reportero dicharachero".
Recorregut: VILAPLANA-GARRIGOTS-ARBOLÍ-ELS GORGS-MAS DELS FRARES-LA MUSSARA-LES TOSQUES-VILAPLANA. No sé els km, però avui hem fet 4h35' i 1135mD+, desprès d'una setmana complicada pels episodis de refredats i gastroenteritis d'alguns Troteros, així com obligacions familiars d'altres companys. Però aquí estem "donant el callo"!!!
ENTRENO
Dilluns: 10’ trote + 5X(2+2+2+2)Platja Arrabassada + Estiraments.
Dimarts: 15’30h. Vilaplana Pujada a la Mussara. 19h abdolumbars (gimnàs Tarraco)
Dimecres: 10’ trote + 2X20’ t.a.m.* + 10’ trote.
Dijous:15’30h. Vilaplana Pujada a la Mussara.
Divendres:90’ trote Mar i/o muntanya
Cap de setmana :Sortida llarga, 5 ó 6 hores
*t.a.m. = trote alegre muntanyenc

6 comentaris:

Ricard ha dit...

Joanjo, dimecres ja et passo les fotos...ahir va fer un bon dia, per mi inclús massa calor, ara el recorregut xulissim, sobretot des d'Arboli, el Gallicant, amb les vistes a Siurana, i els gorgs, jo crec que devien sortir uns 28 Km aproximadament.

Ens veiem dimecres.

joanjo ha dit...

OK.

Avui tinc les cames molt tronades, més que desprès de l'entreno de la setmana passada al Montsant. Suposo que deu ser per que ahir va ser més estona de pista i vam trotar una mica més.

JaumeB ha dit...

Crònica d'entrenament d'aquest cap de setmana:
-Divendres:Circ du Solei.Impressionant i espectacular.
-Dissabte:em vaig aixecar molt aviat...allà les 10h.Estudiar dormir i menjar.
-Diumenge:Trote tarragoní 1h30min, estudiar,dormir i menjar.
He descansat molt!!He dormit molt!!!Crec que ho necessitava.
Apa!Ens veiem al vespre!

JaumeB ha dit...

Per cert, molt xules les fotos!!!!!

Ricard ha dit...

Jaumet!!! t'esperavem el diumenge!!!
Joanjo et tinc molt fotografiat, es el que te anar els dos al derrera tirant fotos, jeje...el dia que fem video ni m'ho vull imaginar el que hauré de correr per no perdrem...

joanjo ha dit...

Ja he vist les fotos del Ricard al facebook. Quan pugui les penjaré a la web del trote.
Ricard, jo tambè t'he retratat un munt de vegades!