dimecres, de novembre 10, 2010

1ª TRAIL RUNNING ARBECA 28-11-2010


FITXA TÈCNICA.
- Esdeveniment: 1 ª Trail Running Arbeca.
- Lloc: Arbeca (les Garrigues) Lleida.
- Dia: 28 de Novembre 2010.
- Hora: 9.30 del matí.
- Modalitat: Carrera pedestre.
- Recorregut: Camins i senders del secà d'Arbeca. El recorregut estarà perfectament senyalitzat amb cinta i disposarà de cinc avituallaments.
- Sortida: Pistes d'atletisme Ramon Bellmunt.
- Arribada: Pistes d'atletisme Ramon Bellmut.
- Distància: 37 quilòmetres aproximadament, 40% de senders i 60% camins.Uns 1500mD+ aprox.
MÉS INFO CLICANT AQUÍ

7 comentaris:

Joanjo ha dit...

Jo m'he pre-inscrit. Hi ha de temps fins el 14 de novembre

eu ha dit...

què vol dir pedestre? és que no vaig acabar l' egb..

pedestre vol dir... ha dit...

ve de pedos / tierra = t'has d'anar fent pets mentre corres. El guanyador és el resultant del millor temps i màxim número de pets alliberats a l'atmosfera. Hihan categories per edat i categories per pets: pets sorollosos, amb "regal" tipus frenasso bicicleta, llufes pudentes, amb estils: musica classica, salsa, pop, etc.....

Abans de sortir fan un esmorzar a base de patata i col i llangonissa amb fessols.

eu ha dit...

ostres doncs aqui al trote en sabem molt d'això...

JOSEP Mª ROMERO ha dit...

molt bones m'agradat molt la definicio que heu fet de pedestre , molt bona aixi que guardeu les forces per disfutar de la cursa i els pets ja ....... . Salutacions i os esperem a Arbeca

Ricard ha dit...

Ostia Joanjo, jo no hem puc apuntar, i m'agradaria! estaré als ports en una casa de turisme rural amb la familia de la dona...sort que tinc tantes cunyades!

Anònim ha dit...

Posa't AXE!!!