dimecres, de desembre 01, 2010

Els esquiadors també anem fent...



Primer de tot felicitar a tots els corredors!! No pareu i a més lo de fer podi ja comença a ser habitual, enhorabona!!

Com alguns ja sabeu, la setmana passada vaig estar "currant" a Baqueira... jijiji.
O sea que ya tengo el pase de la tempo...
Molta neu i molt fred, fantàstic. Vaig tornar dijous al vespre i divendres a la tarda ja tornava a pujar cap a Boí amb l'Oscar i la Montse. Vam anar amb la seva furgo tots tres, jo fent d'espelma... o potser és la Montse qui fa d'espelma... aixxxxxxxxx, ja no em deixarà anar més!!

Les pistes de Boí estaven tancades, de fet obren el dia 3, així que només hi havia 4 cotxes mal contats i totes les pistes per nosaltres.

Primer vam pujar tots tres a coma de Vaques i primera baixada de la temporada. Un cop a baix la Montse decideix quedar-se, i l'Oscar i jo pujem cap el Puig-falcó, per la part de darrera, tot un clàssic. La baixada la fem per les pistes que estan ben trepitjadetes jejejejeje. Furgoneta, dinar i kilometrada cap a casa.


Pels qui vulgueu, el dia 18 de desembre estarem a Pas de la Casa per participar a la cronoescalada, ja sé que és una crono però és un bon entreno.


Aquesta setmana tampoc baixaré a entrenar, i divendres la Marta i jo marxem cap a Zermatt... crec que pillarem mal temps i moltíssim fred, intentarem fer alguna coseta i sino gaudirem d'unes microvacances en aquest poblet tant nadalenc.


Ja us explicarem, que disfruteu a la ruta del Císter, sempre em perdo aquestes coses.. jeje

Una abraçada a tothom!!



2 comentaris:

Ricard ha dit...

David quina enveja, jo aquest finde també vaig a esquiar a Benasc.
Que disfruteu molt!!!

joanto ha dit...

Aqui tambe ha nevat, Primorous Hill, que el bony mes alt de London la neu va estar uns quants dies, llastima que no tinc els esquis.....