dimarts, de desembre 14, 2010

entreno 13 a 19 de desembre 2010

Abans de tot donar ànims al JordiRkts i que es recuperi ben aviat. Això de l'esquí és molt perillós, i segons amb qui ho practiques encara més!!!

Ah! Diumenge desprès de la sortida amb la bici de carretera em van fer un control anti-doping i em van trobar aquestes substàncies: cervesa+kalihari de conyac (veterano que és cosa d'homens)+pa amb tomàquet i butifarra negre...
QUE N'APRENGUIN ELS TRAMPOSOS...A POR ELLOS!!!


ENTRENO DE LA SETMANA
Dilluns.: 15’ trote + 2X20’ trote alegre (je,je) + 2 rectes.
Dimarts.: 15’ trote + 5 escales (Diputació) + abdolumbars + estiraments.
Dimecres.:20’ trote + 10X (tombs platja arrabassada) + 15’ trote.
Divendres.:90’ trote Mar i/o muntanya
Cap de setmana .:Sortida llarga, 5 ó 6 hores

5 comentaris:

Ricard ha dit...

Joanjo en l'esport profesional tot deu fot trampes, tots! inclús se'n fan al amateur. Es una merda pero es aixi...

joanjo ha dit...

Penso que encara és més trist que es facin trampes al món amateur. Al final amb l'esport professional nosaltres l'únic que fem és mirar-nos-el, en canvi a l'esport amateur hi participem i algú que l'any passat t'el "petaves" en una cursa veus que a l'any següent igual et treu 30' i el tiu sembla el robocop...

david p ha dit...

Jo quant visito el lado oscuro em dopo un wuebo...però alguna cosa faig malament perquè després no puc ni amb la meva ànima!

JaumeG ha dit...

Els atletes si es foten algo per millorar el rendiment són uns delincuentes, els futbolistes que s'en van de juerga fotent-se tot i més són uns herois (au a cagar la via, sempre ho paguen els mé debils).

JaumeG ha dit...

Ahir de tant donar tombs per la platja, vaig acabar fent un meu al cagadero, (menys mal que vaig arrivar jo primer)...