dilluns, de desembre 20, 2010

Entreno Setmana del 20 al 26 de Desembre

L'entreno l'he pispat del blog del Jaume jejeje...

Amb el teu permís Jaume, el penjo aquí.

ENTRENO DE LA SETMANA:

Dilluns.: 15’ trote + 5X10’ trote alegre (je,je) + 2 rectes.

Dimarts.:15’ trote + 5 escales (Diputació) + abdolumbars + estiraments.

Dimecres.:20’ trote + 6X (pujades al Lloritu) + 15’ trote.

Dijous.:15’ trote + 2X(circuit Overon) + 2 rectes progresives (l'entreno de divendres es passa a dijous, ja que el Tàrraco romandrà tancat divendres tarda).

Cap de setmana .:Sortida llarga, 5 ó 6 hores



Primera cursa de la temporada, la crono de Pas de la casa.... menys mal que era la primera i ho poso com excusa perqué... quina pallissa m'ha fotut tothom!!

14 comentaris:

David p ha dit...

Suposo que l'entreno és aquest, no he rebut cap mail teu Jaume.
Molt xulo el teu blog!!

Ricard ha dit...

Daviiiid! quina por que fas amb aquest mono tan "raciiing", si amb aixo deus tallar l'aire, jejeje...

Ricard ha dit...

Ahir vam sortir a correr tres del Trote, l'Enric, el Jaumet i jo...vam anar des de l'Ermita del Remei d'Alcover fins a l'Albiol i Montral, vam estar unes 3'30h. Ens va fer un dia gris, amb molta humitat y fred, pero vam disfrutar, i a dinar a casa!

Ei! i vam parlar de futbol i de politica tot el recorregut, i no ens vam enfadar! jejeje

David p ha dit...

El dissabte és va disputar la crono-escalada nocturna de Pas de la Casa.
Al migdia vam arrivar, juntament amb l'Oscar i la Montse a Pas de la Casa, on vam dinar a la seva furgo.
El dia era espectacular però fotia un fred de collons! I aixó que havia un sol que te cagues...però com que la cursa era a les 18.30h ja us podeu imaginar quina rasca!
La sortida era en massa, no de un en un com altres anys.
Dues pujades de 550metres de desnivell per les pistes on la baixada era neutralitzada.
Pistoletasso de sortida i la gent va sortir com a bojos! Jo i l'Oscar també però despres d'una estona ja no podia amb la meva ànima, joder com corre la penya!!
Vaig pujar tota l'estona esbofegant i no em vaig recuperar en cap moment. L'Oscar en canvi, va pujar molt bé.
Un cop dalt, ens treiem les pells i baixem amb tranquilitat i gaudint de l'esquiada solitaria i a les fosques.
La segona sortida me la prenc més tranquilament. Els demés no, surten com a cabres un altre cop i ràpidament em quedo a les posicions enderrerides, m'ho prenc en calma... l'Oscar puja de nou molt bé! I no entrena.. que cabrón jejeje!!
Un cop dalt, canvi ràpid(es que feia molt fred!) i cap avall.
Dutxa, soparillo i sorteig.. a l'Oscar li toca una motxila i a mi una patada al cul!! Quins collons!!

Diumenge... botigues botigues i més botigués al petit país dels Pirineus.

Ens veiem aquesta tarda!

David p ha dit...

Tallar l'aire? L'aire et talla la pell amb aquest mono, passes un fred!!! jajajajajaajja

david p ha dit...

Joder Ricard no et perds ni un entreno d'aquestos llargs! A Canarias triunfaràs!!!

JaumeG ha dit...

David P., si no et vaig enviar l'entrenu és per que no te'l mereixes...No, és broma...se'm deuria passar al seleccionar els e-mail, ho sento, no passarà més.
Vaig posar el dijous, ...per que era el DIJOUS, ja que el divendres dia 24, suposo que el Tarraco estarà tancat per la tarda.
Bé, després de les bulles, gràcies per penjar l'entrenu, ja que jo no puc i que el Juanju (penjador oficial), està en terres lusses(que no és russes segons el Lin).
Enhorabona per la crono, i no te'n fiis del jo no entrenu de l'Oscar, que el tiu no para de fotres canya, ho diu per enfonsar-te psicològicament, però ja t'aniria bé, entrenar una mica...més.

Anònim ha dit...

mentre helena mira tends jo he trobat wifi gratis. Avui pluja tot el dia, tot esta vell aki pro te enkant. Menjar d conya i birra portuguesa tb. Stic rebentat d passejar i visitar. Apa, boas noites. PD:Tots fan kara d amargats com el Mou contra el barça! joanjo

david p ha dit...

Uuppss!! ho sento Jaume, no he caigut que divendres és noche buena (y mañana navidad).

Ja està corretgit!!

Demà vindré a fer escales

Lo puto trainer ha dit...

El diumenge dia 26, sortida per purgar els torrons, a les 9h., al parquing de la platja del Miracle, sortida pels voltants de la Tarraco Romana, unes dues o tres ...o quatre horetes (depenent de la quantitat de torrons que s'hagin menjat).

Ricard ha dit...

OK Jaume!!! ens veiem a la platja del miracle!

Ricard ha dit...

Demá no m'espereu per correr, ni dilluns ni dimecres ni divendres, ni ni...m'he fet mal jugant a futbol amb els compis de la feina...quina merda, me trencat...segons Xavilo i Joanjo de dos a tres setmanes...ja no podre fer la cursa del Hierro com jo hagués volgut fer-la...tants entrenaments i matinassos i mira...jo que no volia jugar per por a lesions, i hem vaig deixar convencer perque faltava gent...merda per mi...

JaumeG ha dit...

Ricard, Ricard...mira que ho em dit milers de vagades, er furbol i el correr no poden compartir-se,... però que hi farem són coses del esser humà.
Ànims que segur que no serà tant greu i podràs anar a fotre canya als canaris.
P.D.: Segur que eren els compis de la feina?, no tindran amics canaris?.

Ricard ha dit...

Gracies Jaume, aixo espero, que no sigui tan greu.