divendres, de gener 21, 2011

Per fi...SpeedRiding!!

Com molts ja sabeu, encara que no vaig dir-ho gaire, aquesta setmana he començat a iniciar-me en l'SpeedRiding. Després de molt de temps parlant de que ho volia fer, per fi he passat de les paraules als fets, ja era hora!! Mira que sóc pesadet!! jejeje
La primera impressió és que el tema és més difícil del que em pensava però... és fantàstic!! I aixó que encara no tinc ni idea, quant sàpiga ja ha de ser la ostia!!





Aquestes són algunes de les consequències que té practicar aquest esport:


9 comentaris:

david p ha dit...

L'últim dia ja vaig poder fer petits vols... petitets petitets, tot arrivarà, poc a poc.

Anònim ha dit...

Pero si no t`achecas de terra, que no se vola?

Ricard ha dit...

David molt bé!!! però com dius això serà més difícil del que sembla...tu raiii, que amb el teu nivell d'esqui aviat ja volaràs!

bob marley ha dit...

I si no pots fuma't un "mai" i veuràs com voles!

david p ha dit...

trankils, poc a poc...
de moment ja m'ha volat un esquí!!

Se buscan esquis de montaña para competir, 1'60m i de poco peso, se gratificará!! jajajaj

David p ha dit...

Gràcies Ricard i Àngel pels esquís.
Al final faré el que us vaig dir, montaré els dynastar vells.

Angel, demà dilluns quedem pel tema esquis.

Gràcies.

JaumeG ha dit...

D'aquest esport em sembla que és dificil fins i tot la pronunciació del seu nom. ...espiitdraiing?.

Els dies amb vent, ha de ser la ostia...

Àngel ha dit...

david ja estan a la furgo als esquis,son ultra-lleugers ,dels forats que porta!!
molt bé el video !! segur que te las pastat teta .

JoanBo ha dit...

Molt bé David,
No tenia ni idea d'aquesta modalitat d'esquí.
Pren un ancora per si les mosques...

Continua fent videos.